Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

tengeltje11

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 18:34

Die homerr qr codes vind ook mijn pakjespunt niet leuk… dan moet je die nummer gaan zoeken tussen al die pakjes… hij plaatste de pakjes per alfabet en kent veel vaste klanten en nu zo’n extra gedoe…

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 19:23

Tallie1979 schreef:
Homerr/Vinted eist nu een QR code bij ophalen. Mijn pakketpunt denkt er nu over om te stoppen met Homerr.

Mijn Homerr mevrouw klaagde er ook al over, was veel meer werk voor haar.

Michelle_96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 19:33

Mijn pakketpunten zijn er blij mee, alles op nummer en gaat veel sneller

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-24 21:00

Vandaag pakketje weggebracht, maar de mensen voor mij hadden ook geen code, dus die konden zonder pakket weer naar huis.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 01:08

Vind het alleen maar goed. Hier geven ze zo van iedereen de pakketten mee. Laatst toevallig achter gekomen dat een oplichter via mijn broers naam pakketten besteld en ze daar ophaalt. Ze vroeg aan mij niet toevallig ook F. Plus achternaam dus ik zei oh mag wel is voor me broer dan. Bleek helemaal niet iets besteld te hebben maar iemand anders te frauderen op zijn naam. Maarja ze geven het overal zo mee, voorkomen ze zo een stuk beter

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 07:21

Ja dat zo meegeven is wel lekker snel, maar vervelend als het dan fout gaat...

Begrijp ik het nou goed dat als je bij een aankoop op Vinted met iDeal betaalt, er 56 cent extra bij komt....?

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 07:22

Voor zover ik weet niet, het is me gisterenavond niet opgevallen in ieder geval.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 07:34

Oh wacht, ik denk dat dat dan gaat om restbedrag van wat er mist in portemonnee. Soms lijkt het wel of die portemonnee een beetje fluctueert ofzo.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:22

Ik vind het ook wel goed dat het tegenwoordig alleen met code opgehaald kan worden. Zo is er wel een extra tussenstap/check zodat je zeker weet dat het goede pakket meegegeven word. Snap dat het voor de mensen bij het pakketpunt zelf misschien wat omslachtiger is (vooral die wat het punt erbij hebben in een ander bedrijf waardoor alles sowieso al extra werk is natuurlijk mbt pakketjes verwerken), al zijn er meerdere pakket diensten waarbij je dit zo moet doen en ik vraag me af Hoeveel tijd het je nu echt scheelt perse als je een beetje handigheid erin hebt gevonden. Voor mij als koper is het 20seconden langer wachten? Dat overleef ik wel. Bij ons Homerrpunt werken ze met alle pakketdiensten, en hebben ze alle apparaatjes om te scannen bij de hand liggen en dat is zo gepiept allemaal; ook met inscannen en stickers plakken waar nodig etc. En als iemand anders voor mij ophaalt, stuur ik inderdaad gewoon de printscreen door bv.

pmarena Is mij inderdaad ook niet opgevallen dat ik met iDeal extra kosten heb. Wat gek dan idd met die portemonnee.

HorsePassion

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 08:57

Ik zit al 14 dagen te wachten op compensatie van Vinted.
Het pakket lag volgens de tracking op het afhaalpunt. Ik ben daar 4 keer geweest en de laatste keer gaf het meisje aan dat het ook niet in haar computer stond. Dus geen pakketje.
De tracking staat al sinds 20 september stil. Er staat alleen dat het klaar voor afhalen is.
En Vinted doet niets.
Daar moet de tracking eerst op retour komen. Tja, als er niets ligt en het niet in haar computer staat dat er iets moet liggen dan gaat die op de tracking echt niet op retour komen.
Zo balen. Dit is al mijn tweede pakketje in 2 weken wat gewoon niet op dat afhaalpunt ligt en waar Vinted niets mee doet.

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 09:01

Wat vervelend HorsePassion. Het is altijd maar hopen/bidden dat er niks fout gaat, want Vinted is inderdaad niet echt mega top qua service per se nee.

Ik moet langs een ander Homerr punt als onze ‘vaste’, waar nu een retour ligt welke ik moet ophalen. Een koper heeft het pakketje niet opgehaald en ook niks meer laten horen. Gelukkig was het maar een product van 3e, dus ik loop niet perse een hoop geld mis maar toch jammer vind ik dat het voor niks naar FR is gegaan en nu weer terug.

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 12:32

Hier een pakketje via dpd wat op het inleverpunt blijft hangen. Had er beter heen kunnen rijden, is niet zo idioot ver weg. Maar even vragen waar ze t precies heeft ingeleverd, misschien dat er wat is blijven liggen. (Al 2 weken :+ )

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 14:56

Hier voor de eerste keer een niet-verzender: label wordt pas 2 dagen na aankoop gemaakt, en verzendtermijn gaat verstrijken dus ik durf vragen wanneer mendenkt te verzenden, doodleuk antwoord "weet ik niet, ik ben niet thuis momenteel"
Ja, joehoe, annuleer dan zelf of stuur een waarschuwing, maar ga niet lam zitten wachten tot het systeem mijn geld retour stuurt.

magicmist

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 15:59

Ik heb er nu 1 die vreselijk opdringerig is.
Het was gearriveerd bij het afhaalpunt en nog geen 10 min later kreeg ik bericht of ik het die dag zou ophalen. Uhm nee. Dat red ik niet.
Vandaag opgehaald en jawel. Ik zit net in de auto en al bericht of ik op alles ok wil drukken.
Alles in mij zegt. lekker laten wachten..
Maar dat is ook weer niet netjes.maar jee kom op zeg..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:00

Klinkt als iemand die het geld hard kan gebruiken ofzo :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:11

Super pushy idd, ik heb daar ook een hekel aan. Val mensen niet zo lastig joh :=

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:13

Oh daar kan ik ook niet zo goed tegen nee, van die ongeduldige mensen. Tig redenen waarom mensen een pakketje niet meteen kunnen openmaken en checken na ophalen. En ik ga niet op OK drukken voor ik het open en gecheckt heb hoor. Zo iemand zou ik persoonlijk lekker even laten wachten. Kinderachtig, maar ja _O- :evaw:

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 16:43

Ik zou zo iemand vooral even een berichtje sturen dat het niet zo tof is om zo opdringerig te reageren gelijk

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:07

Vraag me af hoe iemand dit over het hoofd kan zien?
Status heel goed Afbeelding

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:08

Zo dan! Is het iets heel groots....? Het ziet er ook niet uit als verse beschadigingen door lomp opensnijden / knippen van pakje ofzo....

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:40

pmarena schreef:
Zo dan! Is het iets heel groots....? Het ziet er ook niet uit als verse beschadigingen door lomp opensnijden / knippen van pakje ofzo....

Het is een jurkje maat 140
Zit ook precies aan de voorkant

En idd, ik heb het pakje met m’n handen los gescheurd en niet met een schaar, ging nog aan mezelf twijfelen eerst

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:46

Zo jeetje om daarop zulke gaten te missen klinkt wel knap ja :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 18:55

Maar het is alweer opgelost
Heb m’n geld terug gekregen, nu alleen bedenken als ik het weggooit of mee naar de naaiatelier ga.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 20:49

MuSLi schreef:
Tallie1979 schreef:
Homerr/Vinted eist nu een QR code bij ophalen. Mijn pakketpunt denkt er nu over om te stoppen met Homerr.

Zoveel werk is dit toch niet? Hier gaat het in ieder geval supersnel met die QR code op het pakketpunt...

Tenzij de meiden van het pakketpunt je neus al op de camera zien en je pakjes standaard al meenemen. :))

Ik hoef nooit te vragen om mijn pakjes, ze pakken ze gewoon. En nu moest er een stap tussenin, waarbij ik mijn telefoon ook moet meenemen :)) Maar ze hebben er kennelijk al wat op gevonden. :)

BigOne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-24 20:55

Daar zal mijn pakket punt ook niet blij mee zijn. Hij sorteert het allemaal op naam, hopen dat dat er dan ook nog bij op staat. Net als bij Mondial