Wat voor werk deed je voor GGD?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dilan93 schreef:Discodip, ahhh wat balen zeg![]()
Foaly schreef:Ik zou gaan lopen als ik jou was, dan ben je vast eerder thuis
DiscoDipp schreef:Dilan93 schreef:Discodip, ahhh wat balen zeg![]()
Ik deed Bron en Contact onderzoek, maar ja dat is schijnbaar niet meer nodig. Ga nu maar eens kijken of ik mij nog ergens anders nuttig kan maken.
Dat dat het voor iedereen echt positief is, maar ik had net een baan die mij echt voldoening gaf en toch ook een beetje fatsoenlijk betaalde..
MarlindeRooz schreef:Haha ik keek net en je kan met de bus via Harderwijk, is wel 2uur reizen.
Kan wel met de huurauto van hier gaan maar dat is best erg duur, kan je beter daar blijven en lekker een pizza laten bezorgen op school.
Steffi4 schreef:Uren bezig geweest aan CV en motivatiebrief voor mijn droomvacature, duizend keer nagekeken en verzonden. Bij thuiskomst van man, aan man laten zien omdat ik zo fier was, staat er gewoon toch nog een fout in
Jolien87 schreef:MarlindeRooz schreef:Haha ik keek net en je kan met de bus via Harderwijk, is wel 2uur reizen.
Kan wel met de huurauto van hier gaan maar dat is best erg duur, kan je beter daar blijven en lekker een pizza laten bezorgen op school.
Haha nou zou het haast doen.
Maar ik kan straks met een collega meerijden tot Emmeloord en vanaf daar pak ik dan de bus.
DiscoDipp schreef:Dilan93 schreef:Discodip, ahhh wat balen zeg![]()
Ik deed Bron en Contact onderzoek, maar ja dat is schijnbaar niet meer nodig. Ga nu maar eens kijken of ik mij nog ergens anders nuttig kan maken.
Dat dat het voor iedereen echt positief is, maar ik had net een baan die mij echt voldoening gaf en toch ook een beetje fatsoenlijk betaalde..
MarlindeRooz schreef:DezeNaam schreef:Dat ik de snelheid van de opgenomen lessen niet aan kan passen. Ik kijk ze graag op versnelling 1.5x zodat ik me beter kan concentreren (en sneller door de leerstof geraak).
Downloaden en dan in Imovie versnellen.
Loeky01 schreef:DiscoDipp schreef:
Ik weet niet wat je achtergrond is qua opleiding, maar ik start deze week met vaccineren bij de GGD. Maargoed, dat is ook maar tijdelijk. Balen dat je er je voldoening in kon vinden en dat je niet meer nodig bent