Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sherivey

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 13:58

Discodip, ahhh wat balen zeg :(
Wat voor werk deed je voor GGD?

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 14:39

Balen discodip, al is de reden fijn toch is het voor jou niet leuk.

Aan mezelf, ik heb de sambal net iets te heet gemaakt maar hij is zo lekker dat ik ervan blijf eten en dat het zweet me dan overal uitbreekt. En toch door blijven eten hè

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 14:39

Dilan93 schreef:

Ik deed Bron en Contact onderzoek, maar ja dat is schijnbaar niet meer nodig. Ga nu maar eens kijken of ik mij nog ergens anders nuttig kan maken.

Dat dat het voor iedereen echt positief is, maar ik had net een baan die mij echt voldoening gaf en toch ook een beetje fatsoenlijk betaalde..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 14:52

Dit.
Afbeelding

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 14:52

Ja zag het, echt niet grappig voor de mensen die moeten reizen. :=
Kom je wel thuis Jolien?

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:00

Geen idee. :')
Desnoods kan ik me hier wel vermaken tot 18.00 maar ik wil op zijn minst in mijn eigen bed slapen.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:01

Ik zou gaan lopen als ik jou was, dan ben je vast eerder thuis :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:03

Haha als ik een auto had was ik je wel gaan halen Jolien. _O-
Maar helaas. O:)

Hopelijk lossen ze het snel op.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:13

Foaly schreef:
Ik zou gaan lopen als ik jou was, dan ben je vast eerder thuis :=

Dat zei ik ook al hahaha.
Tegen de tijd dat ik ergens halverwege de polder ben, kan ik weer omkeren. :')

Marlinde, ik zat ook al te denken wie me uit Zwolle zou kunnen ophalen maar de meesten die ik ken wonen richting het Noorden of Westen dus dat schiet niet op.
Een collega zou me eventueel tot aan Lelystad of Emmeloord kunnen brengen maar dan sta ik daar. Dan zit ik nog liever op mijn werk dan dat ik daar op een station sta te verbranden. :=
Ik ga er voor nu even vanuit dat het zo tegen de avond, en anders in de loop van de avond, is opgelost. Waarschijnlijk wordt het dan wel lekker krap in de trein maargoed, zolang die maar rijdt vind ik alles best hahaha.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:17

Uren bezig geweest aan CV en motivatiebrief voor mijn droomvacature, duizend keer nagekeken en verzonden. Bij thuiskomst van man, aan man laten zien omdat ik zo fier was, staat er gewoon toch nog een fout in |(

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:23

Haha ik keek net en je kan met de bus via Harderwijk, is wel 2uur reizen. :P
Kan wel met de huurauto van hier gaan maar dat is best erg duur, kan je beter daar blijven en lekker een pizza laten bezorgen op school. _O-

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 15:54

DiscoDipp schreef:
Dilan93 schreef:

Ik deed Bron en Contact onderzoek, maar ja dat is schijnbaar niet meer nodig. Ga nu maar eens kijken of ik mij nog ergens anders nuttig kan maken.

Dat dat het voor iedereen echt positief is, maar ik had net een baan die mij echt voldoening gaf en toch ook een beetje fatsoenlijk betaalde..

Wat flauw.. ik kreeg juist net mail dat ze mensen zoeken..

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:04

MarlindeRooz schreef:
Kan wel met de huurauto van hier gaan maar dat is best erg duur, kan je beter daar blijven en lekker een pizza laten bezorgen op school. _O-

Haha nou zou het haast doen.
Maar ik kan straks met een collega meerijden tot Emmeloord en vanaf daar pak ik dan de bus.

Iloveiswan

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:07

Succes Jolien. Ik woon 1 dorp verder dan emmeloord. Mij ook zo vaaaak gebeurd dat treinen niet reden in de 4 jaar dat ik vaak 6 uur per dag reisde _-:(

En mijn ergernis en verdriet is dat mijn zusjes hond nog steeds niet thuis is. Hebben nu zelfs een facebookpagina opgericht en in kranten geweest.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:17

Steffi4 schreef:
Uren bezig geweest aan CV en motivatiebrief voor mijn droomvacature, duizend keer nagekeken en verzonden. Bij thuiskomst van man, aan man laten zien omdat ik zo fier was, staat er gewoon toch nog een fout in |(

:(:)
Eigenlijk altijd een keertje laten nalezen door iemand anders. Als het je eigen tekst is, mag je die 1001 keer nalezen, over bepaalde fouten ga je praktisch altijd heen lezen omdat je brein de tekst al zo "gewoon" is.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:30

Jolien87 schreef:
MarlindeRooz schreef:

Haha nou zou het haast doen.
Maar ik kan straks met een collega meerijden tot Emmeloord en vanaf daar pak ik dan de bus.

Haha fijn! Dat zou ik inderdaad ook gedaan hebben. :P Hopelijk is de treinstoring snel over.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 16:46

DiscoDipp schreef:
Dilan93 schreef:

Ik weet niet wat je achtergrond is qua opleiding, maar ik start deze week met vaccineren bij de GGD. Maargoed, dat is ook maar tijdelijk. Balen dat je er je voldoening in kon vinden en dat je niet meer nodig bent :(

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:17

Dat ik de snelheid van de opgenomen lessen niet aan kan passen. Ik kijk ze graag op versnelling 1.5x zodat ik me beter kan concentreren (en sneller door de leerstof geraak). :+

Edit: gelukkig bestaat er ook hier een extension voor. _/-\o_
Laatst bijgewerkt door DezeNaam op 31-05-21 17:21, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:19

DezeNaam schreef:
Dat ik de snelheid van de opgenomen lessen niet aan kan passen. Ik kijk ze graag op versnelling 1.5x zodat ik me beter kan concentreren (en sneller door de leerstof geraak). :+

Downloaden en dan in Imovie versnellen. :')

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:22

MarlindeRooz schreef:
DezeNaam schreef:

Downloaden en dan in Imovie versnellen. :')

Ik had mijn post net aangepast, een Google extensie downloaden voor Blackboard (in mijn geval) werkt veel makkelijker. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:24

Ik heb nog nooit wat gegeten in een pretpark/dierentuin/wat dan ook van uitstap. Vandaag waren wij wat haastig en ik opperde: Weet je, wij zijn toch op vakantie. Wij eten wel wat in het park.

Zo gezegd zo gedaan. Na een rondrit konden wij nog een deel te voet doen, maar het was middag dus wij gingen eerst eten. Is het gesloten vanwege een defect. Ze konden enkel een donut aan €4 per stuk aanbieden. Serieus? Wij hebben de rest maar op snel tempo gedaan, banaan gegeven aan dochter om haar honger te stillen. Om 14.00 stonden wij aan de dichtsbijzijnde winkel voor eten.

Vanaf nu neem ik weer altijd een lunchpakket mee :')

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:39

Leuk aanbod gehad van mijn staleigenaren om een van mijn paarden nog eens te laten dekken. Zal dan al wel snel moeten beslissen maar dat is denk ik iets voor volgende week...

Zucht toch wel leuk weer zo'n klein veulentje plus ik heb er geen kosten aan en hoef mij ook niet schuldig te voelen als ik minder met haar ga doen en meer met mijn jonge paard.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:43

De website van GLS, ik kan niet bevestigen dat mijn pakket bij het pakketpunt afgegeven moet worden :').

En aan de buren die keihard lopen te vieren dat t kruisgespuis voor t eerst op het potje heeft gepoept 8)7.

marley93

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 17:52

Dat de USB-C naar 3,5 mm converter niet wordt ondersteund door mijn nieuwe telefoon. Nu moet ik alsnog draadloze oortjes kopen, verdorie.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 19:13

Loeky01 schreef:
DiscoDipp schreef:

Ik weet niet wat je achtergrond is qua opleiding, maar ik start deze week met vaccineren bij de GGD. Maargoed, dat is ook maar tijdelijk. Balen dat je er je voldoening in kon vinden en dat je niet meer nodig bent :(

Ik zit in de diergeneeskunde :( Ik kan heel goed prikken, maar ik mag dit dus nu niet met mensen. Super belachelijk eigenlijk..

@Fraukje: Dat kan idd, onze vacature staat ook nog open, ze zijn achter de schermen hard bezig om alles neer te halen en te regelen.

Maarja, ik heb genoeg spaargeld, ik vind ook vast wel een andere baan, dus zo slecht is mijn leven niet :D

Ik ga igg wel richting een top gezellig weekend :)