Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:57

MarlindeRooz schreef:
Nee heb haar al vaker aangesproken, ze doet het dan zachter en zegt sorry. Ze draait dan gewoon twee uur Peter, om 5uur in de nacht, de muziek weer open. Heb haar ook al uitgelegd dat het enorm gehorig is tussen ons. Maar helaas boeit het haar vrij weinig. Ze heeft ook nog eens een been in het gips dus als ze “loopt” stampt ze dus op 1 been door het huis. Echt heel irritant ook, zeker als iemand normaal al voor overlast zorgt.

Pfff... Lastig ja. Informatie inwinnen bij de wijkagent? Om 5 uur in de ochtend muziek hard aan is niet normaal gedrag.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:04

Spierpijn van het vasthouden van mijn jonge puber paardje :')

Verder was ze heel braaf maar af en toe moest ze even de drama queen uithangen

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:05

Loslaten is moeilijk. -O-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:05

Mkango schreef:

:knuffel:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:08

Mkango schreef:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:09

MarlindeRooz schreef:
Nee heb haar al vaker aangesproken, ze doet het dan zachter en zegt sorry. Ze draait dan gewoon twee uur Peter, om 5uur in de nacht, de muziek weer open. Heb haar ook al uitgelegd dat het enorm gehorig is tussen ons. Maar helaas boeit het haar vrij weinig. Ze heeft ook nog eens een been in het gips dus als ze “loopt” stampt ze dus op 1 been door het huis. Echt heel irritant ook, zeker als iemand normaal al voor overlast zorgt.

Idd gewoon melding maken bij de wijkagent en anders de politie ivm geluidsoverlast.. :?

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:22

Weer keelpijn en verkoudheidsklachten, morgen een coronatest bleh

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 15:38

Mkango schreef:

Marlinderooz woon je in een huurhuis?

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:11

Er is een vuurwerkverbod. Prima vind ik.
Want de druk is hoog in ziekenhuizen. En elk jaar vallen er gewonden vanwege vuurwerk.

Zie ik net dat Dirk.nl gewoon vuurwerk in de aanbieding heeft.
Kindervuurwerk.
Ik ben echt verbaasd. Ook hier kunnen mensen gewond van raken.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:13

Verven :')
Kreng is eindelijk klaar
Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 17:18

luuntje schreef:
Er is een vuurwerkverbod. Prima vind ik.
Want de druk is hoog in ziekenhuizen. En elk jaar vallen er gewonden vanwege vuurwerk.

Zie ik net dat Dirk.nl gewoon vuurwerk in de aanbieding heeft.
Kindervuurwerk.
Ik ben echt verbaasd. Ook hier kunnen mensen gewond van raken.

Catergorie vuurwerk 1 mag blijkbaar gewoon verkocht worden en afgestoken. Ik zat laatst ook al verbaas te kijken in het krantje van de aldi, action dat ik dacht van huh hoezo komen ze met een verloop advertentie van vuurwerk? Daarna kwam ik er achter dat Catergorie 1 gewoon mag....

Renske_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 18:55

Mijn vriend heeft een lege slagroombus in de koelkast gelegd.
Ik heb mijn maandelijkse feestje en had zoveel zin in slagroom op mijn pudding en het was gewoon op. -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 19:31

Mijn vriend. Qua huishoudelijke taken ligt de lat al bijna op de grond, en dan loopt hij de kantjes er al vanaf. Heb ik gevraagd of hij de keuken wil opruimen als ik boodschappen ben doen. We wonen klein en de week boodschappen in de stad hiernaast duurt meestal een uur. Dus meeeeer dan genoeg tijd zou je zeggen. Zit ie nog steeds op zn luie reet.

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 19:47

nanoukkie schreef:
vreetaanval van gisteren, na meer dan een maand gezond te hebben gegeten. Domper, domper, domper.

Draai het eens om: het is super knap dat je een maand gezond gegeten hebt! Die ene vreetbui verpest dat echt niet!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 19:53

Loeky01 schreef:
Mijn vriend. Qua huishoudelijke taken ligt de lat al bijna op de grond, en dan loopt hij de kantjes er al vanaf. Heb ik gevraagd of hij de keuken wil opruimen als ik boodschappen ben doen. We wonen klein en de week boodschappen in de stad hiernaast duurt meestal een uur. Dus meeeeer dan genoeg tijd zou je zeggen. Zit ie nog steeds op zn luie reet.

Hmmm, jammer is dat :\.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:27

Wat balen Loeky! Hopelijk heeft hij het alsnog gedaan.

Ik erger me aan het feit dat ik gewoon op ben. Ik heb gewoon geen zin en geduld meer voor die hersenschudding. Kan de motivatie niet meer opbrengen om door te gaan zo. Voel me al maanden constant ziek. Als iemand me appt of wat van me wil word ik al onrustig. Ik ben niet mezelf en krijg dingen vaak niet mee. Mensen worden boos op me omdat dingen me niet lukken. De gedachte dat morgen weer een dag is maakt me echt nog meer moe.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:36

MarlindeRooz schreef:
Wat balen Loeky! Hopelijk heeft hij het alsnog gedaan.

Ik erger me aan het feit dat ik gewoon op ben. Ik heb gewoon geen zin en geduld meer voor die hersenschudding. Kan de motivatie niet meer opbrengen om door te gaan zo. Voel me al maanden constant ziek. Als iemand me appt of wat van me wil word ik al onrustig. Ik ben niet mezelf en krijg dingen vaak niet mee. Mensen worden boos op me omdat dingen me niet lukken. De gedachte dat morgen weer een dag is maakt me echt nog meer moe.

Tegen mij zeiden ze trek er maar minimaal een jaar voor uit dat de kneuzing in ieder geval weg is. De eerste 8 tot 10 weken voelde ik mij ook ziek en heel erg wazig in mijn hoofd. Ook wel wat kort termijn geheugen en dingen niet mee krijgen. Na die periode had ik een week dat ik echt merkte van hé dit voelt weet een stuk beter. Ik voelde me weer wat helder in mijn hoofd. Wel maandenlang koppijn gehad ook door een spier die een klap had gehad in mijn nek. Nu heb ik ook veel sneller hoofdpijn. Ik ben gewoon te snel weer begonnen maar mazzel gehad en weer goed hersteld. Het heeft bij mij ook lang geduurd

Love_Laugh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:38

Loeky01 schreef:

Hebben wij dezelfde vriend :+?
Mijn vriend heeft vakantie sinds donderdag en alleen maar gegamed, zelfs papier in de container doen is teveel gevraagd. Terwijl ik gewoon heb gewerkt 6 dagen.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:41

Love_Laugh schreef:
Loeky01 schreef:

Mijn vriend heeft vakantie sinds donderdag en alleen maar gegamed, zelfs papier in de container doen is teveel gevraagd. Terwijl ik gewoon heb gewerkt 6 dagen.

Daarom ben ik alleen _O- kan ik boos worden en me ergeren aan mezelf _O-
* kijkt rond naar de rommel maar blijft zitten *

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 20:49

Love_Laugh schreef:
Loeky01 schreef:

Ik hoop het niet, maar lijkt het bijna wel op :'). Gelukkig heeft hij het inmiddels gedaan. Was welgeteld 15 minuten werk. Zucht

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 23:12

Iemand op tinder die me een superlike geeft en waar ik 3 jaar terug al eens mee op date ben geweest toen het al niet zo goed met me ging en nu kan ik alleen maar denken, goh, ben ook niet echt verder gekomen in 3 jaar tijd, zeg maar gerust, compleet gefaald in alle plannen die ik heb. Gelukkig dat mijn antidepressiva het scherpe randje wat minder scherp maakt maar mijn god, wat erger me ik aan mijzelf en een complete mislukking te zijn :+

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 01:05

Mijn buren. As usual. Maar gaat imo niet hard genoeg om de politie te bellen. En aan de deur gaan weiger ik nog maar te doen. Ik durf overdag al amper in de doodlopende brandgang te lopen omdat ik langs hun poort moet lopen en hun hond altijd via die deur uitgelaten wordt.

Knudd: je bent geen mislukking :knuffel: al geloof ik niet dat tinder ondersteunend is voor dat gevoel :=

Maddy_Paola

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 01:42

Verschrikkelijk dit, eind september schoenveters besteld bij ali (ja iknow maar bepaalde veters die hier in nl ook alleen maar doorverkocht worden van ali af). Deze liggen al sinds 4 december in t land maar komt geen verdere progressie in, blijft al sinds toen hangen op wacht op douane >;)

Vealosz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 02:10

Tijdstip en dat ik om 5 uur op moet om brood te smeren voor de mannen hier. Kan het net zo goed nu doen, maar dan moet ik over mijn man heen klimmen en zou de hond ook wel weer wakker worden die dan mee wilt naar beneden. -O-

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 02:17

Vealosz schreef:
Tijdstip en dat ik om 5 uur op moet om brood te smeren voor de mannen hier. Kan het net zo goed nu doen, maar dan moet ik over mijn man heen klimmen en zou de hond ook wel weer wakker worden die dan mee wilt naar beneden. -O-

Heu? Om 5 uur op om brood te smeren? Hebben de betreffende mannen zelf geen handen? :+