Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoniem schreef:Dat kindje wordt weggedaan op een "deze is stuk ik wil het niet"-manier, wat walgelijk.
_San87_ schreef:Afwijzingen of gewoon helemaal geen reactie op sollicitaties... Word er moedeloos van. *Zucht.
Oh en dat poedersuiker van hiernaast blijft ook maar gillen, ik word er gék van.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:Afwijzingen of gewoon helemaal geen reactie op sollicitaties... Word er moedeloos van. *Zucht.
Oh en dat poedersuiker van hiernaast blijft ook maar gillen, ik word er gék van.
Bij mij is alles op on hold waar ik op reageer. Of ze willen me wel maar kunnen het niet. Of het is te ver weg. Zelfs de recruiters hebben nier heel veel momenteel. Ook in andere sectoren als de bouw.
_San87_ schreef:Marije_1997 schreef:
Bij mij is alles op on hold waar ik op reageer. Of ze willen me wel maar kunnen het niet. Of het is te ver weg. Zelfs de recruiters hebben nier heel veel momenteel. Ook in andere sectoren als de bouw.
Overal hetzelfde. De reacties die ik krijg is of on hold of afwijzing. Of gewoon geen reactie whatsoever.
Marije_1997 schreef:_San87_ schreef:
Overal hetzelfde. De reacties die ik krijg is of on hold of afwijzing. Of gewoon geen reactie whatsoever.
Jaa pfff toen corona begon had ik gwn al een voorgevoel dat ik zou worden ontslagen en ik in de ww zou komen. Nu werk ik echt nog geen jaar in de sector dus das helemaal poedersuiker.
Zei vandaag ook al tegen zo'n bureau dat de bouw ook slecht begint te gaan. Terwijl dat normaal altijd door loopt. M'n moeder zei al, we hebben weer het zelfde als in 2008.
_San87_ schreef:Marije_1997 schreef:Jaa pfff toen corona begon had ik gwn al een voorgevoel dat ik zou worden ontslagen en ik in de ww zou komen. Nu werk ik echt nog geen jaar in de sector dus das helemaal poedersuiker.
Zei vandaag ook al tegen zo'n bureau dat de bouw ook slecht begint te gaan. Terwijl dat normaal altijd door loopt. M'n moeder zei al, we hebben weer het zelfde als in 2008.
Ja, het is echt klote. De economie ging zo goed, mensen allemaal lekker aan het werk, weinig werkloosheid. En dan moet zo'n stomme Chinees een wild beest gaan eten. Hele wereld op z'n gat.