Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:14

IJsje neem ik lekker na het wandelen vanavond na het eten. :D

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:23

Erger mij aan al die dropshippers die rommel van aliexpress voor veel hogere bedragen doorverkopen. Dat kan toch niet legaal zijn

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:27

Anoniem schreef:
Dat kindje wordt weggedaan op een "deze is stuk ik wil het niet"-manier, wat walgelijk.

Eigenlijk nog erger, want ze wilden wel een 'special needs' kind adopteren, maar dit kindje is weer te veel.

Ik heb ook een video hierover voorbij zien komen waarbij er dus een dokter was die vooraf al gezegd had wat de mogelijkheden waren en hoe ernstig het kón zijn. Later ontkende de familie dat ze wisten dat het zo erg kon zijn, maar het is wel verteld.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:41

Ze wilden eerst geen special needs kind, toen werd deze kleuter aan ze voorgesteld en 'werd hun hart door God verzacht' zodat ze opeens wel openstonden voor 'alle' special needs. Blijkbaar is God dan toch niet helemaal tot ze doorgedrongen, want ik kan me geen Bijbelvers herinneren waarin staat: 'En als uw kind u niet bevalt, mag u het aan de kant zetten zoals men doet met een kapotte oliekruik' |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 15:59

Afwijzingen of gewoon helemaal geen reactie op sollicitaties... Word er moedeloos van. *Zucht.

Oh en dat poedersuiker van hiernaast blijft ook maar gillen, ik word er gék van.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:03

Dat die teef van een schoonzus morgen even komt kijken hoe het appartement eruit ziet. Ik wil die stomme koeiekut niet in mijn huis. Ze mag het 1 aug zien aju.

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:06

Lau schreef:
Dat die teef van een schoonzus morgen even komt kijken hoe het appartement eruit ziet. Ik wil die stomme koeiekut niet in mijn huis. Ze mag het 1 aug zien aju.

:') :')

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:07

Lau schreef:

Is ze nog steeds bezig := die snapt het echt niet :')

friendlyJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:08

En heb je haar dat (al dan niet met nettere bewoordingen :') )ook gezegd? Als je haar niet voor metingen of wat dan ook in huis wil dan hoef je haar toch ook niet binnen te laten?

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 16:09

Lau schreef:

_O-

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:09

Gewoon net even boodschappen gaan doen en d'r voor een dichte deur laten staan.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:12

Nee vriendlief is meer van ja ze is familie hè. Het hele stuk dat wij elkaar niet kunnen luchten of zien dus ik dan uit bescherming maar weg ga vergeet hij gewoon. Hij wil gewoon niet zien dat ik het niet comfortabel vind als ze rond gaat kijken. En dus ook gewoon tussen mijn persoonlijke spullen zit en alles.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:27

_San87_ schreef:
Afwijzingen of gewoon helemaal geen reactie op sollicitaties... Word er moedeloos van. *Zucht.

Oh en dat poedersuiker van hiernaast blijft ook maar gillen, ik word er gék van.

Bij mij is alles op on hold waar ik op reageer. Of ze willen me wel maar kunnen het niet. Of het is te ver weg. Zelfs de recruiters hebben nier heel veel momenteel. Ook in andere sectoren als de bouw.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 16:28

Dat ik vanochtend aan mijn vriend heb gevraagd of hij de woonkamer een beetje wilde opruimen voordat hij begon met werken. Ik moest om 08.45 bij de fysio zijn.

Kom ik thuis, had hij het gedaan. Ik blij.

Kom ik er zojuist achter dat hij gewoon alles in de badkamer neergegooid heeft. Want dat is opruimen? |o

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:29

Marije_1997 schreef:
_San87_ schreef:

Bij mij is alles op on hold waar ik op reageer. Of ze willen me wel maar kunnen het niet. Of het is te ver weg. Zelfs de recruiters hebben nier heel veel momenteel. Ook in andere sectoren als de bouw.

Overal hetzelfde. De reacties die ik krijg is of on hold of afwijzing. Of gewoon geen reactie whatsoever :').

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:29

DHL die tussen kwart over 2 en kwart over 4 een pakket zou afleveren. Waar zijn jullie, ik wil graag gaan douche .. :')

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:30

xDenies schreef:
DHL die tussen kwart over 2 en kwart over 4 een pakket zou afleveren. Waar zijn jullie, ik wil graag gaan douche .. :')

Ligt ie niet toevallig in de tuin? Dat had ik :').

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 16:30

Ga douchen. Geloof mij, ze zijn er binnen 5 minuten :+

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:32

xPabloBokt schreef:
Ga douchen. Geloof mij, ze zijn er binnen 5 minuten :+

Of ff wat op het balkon/tuin doen

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:33

xDenies schreef:

Hier komen ze een pakket ophalen, zonder tijdvak. Ik wil ook graag douchen :')

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:33

Mn ma komt net thuis dus nu kan ik sowieso haha :P Maar nog steeds geen pakket ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:34

_San87_ schreef:
Marije_1997 schreef:

Overal hetzelfde. De reacties die ik krijg is of on hold of afwijzing. Of gewoon geen reactie whatsoever :').

Jaa pfff toen corona begon had ik gwn al een voorgevoel dat ik zou worden ontslagen en ik in de ww zou komen. Nu werk ik echt nog geen jaar in de sector dus das helemaal poedersuiker.

Zei vandaag ook al tegen zo'n bureau dat de bouw ook slecht begint te gaan. Terwijl dat normaal altijd door loopt. M'n moeder zei al, we hebben weer het zelfde als in 2008.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:36

Marije_1997 schreef:
_San87_ schreef:

Jaa pfff toen corona begon had ik gwn al een voorgevoel dat ik zou worden ontslagen en ik in de ww zou komen. Nu werk ik echt nog geen jaar in de sector dus das helemaal poedersuiker.

Zei vandaag ook al tegen zo'n bureau dat de bouw ook slecht begint te gaan. Terwijl dat normaal altijd door loopt. M'n moeder zei al, we hebben weer het zelfde als in 2008.

Ja, het is echt klote. De economie ging zo goed, mensen allemaal lekker aan het werk, weinig werkloosheid. En dan moet zo'n stomme Chinees een wild beest gaan eten :\. Hele wereld op z'n gat.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:42

Lau schreef:

_O- _O-
Ik ben zoooo blij dat ik dat niet meer heb! Jaren terug helemaal klaar met dat psychotische gedoe van mijn man zijn oudste zus _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 16:43

_San87_ schreef:
Marije_1997 schreef:

Ja, het is echt klote. De economie ging zo goed, mensen allemaal lekker aan het werk, weinig werkloosheid. En dan moet zo'n stomme Chinees een wild beest gaan eten :. Hele wereld op z'n gat.

Ja echt wel pfff gelukkig hebben m'n ouders beide nog wel werk

Hoorde gister het verhaal over her virus wat gemaakt zou zijn in een lab wat perongeluk dus buiten het lab is gekomen. Wie dat verzonnen heeft is echt gestoord. Zoiets gebeurt echt niet zomaar.