Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Shaggy09

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:16

Maar je vind Cardi B niet leuk zeg je, dan is er toch niks aan de hand? Jouw date weet niet dat je dat heb moeten luisteren voor je scriptie, even hypothetisch gezien.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:18

Oei, schrik hier wel van Urielle, dit was toch niet die harige teddy? Ik ben maar klein en echt niet opgewassen als iemand kwaad wil doen, maar tot nu toe altijd goed gegaan.

Leuk Nathalie! Eerst wandelen en dan koken?

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:19

MarlindeRooz schreef:
Ik win de auto ellende vind ik. Nu hebben we beide geen auto maar mijn vriend heeft het liefst geen muziek aan staan in de auto... Nou dan ga ik later wel met de auto en dan mag hij op de motor er achter aan rijden in stilte. _O-

Helemaal geen muziek in de auto zou ik ook niet trekken! :') Ik heb een vrij brede muziek smaak; wat mooi is, is mooi ongeacht het genre. Net als eten: lekker is lekker of het nou Europees, Aziatisch of een mix is. Heb daarom nooit echt in de clinch daarover gelegen.

Ik was altijd redelijk makkelijk over thuis afspreken (Wel een vriendin die op de hoogte was) maar inmiddels ben ik daar wel iets op terug gekomen. Met online dates nooit last gehad maar ik heb wel een paar keer een bekende waar ik ooit eens mee had gescharreld midden in de nacht voor de deur gehad. Daar kon ik prima op inpraten vanwege gemeenschappelijke kenniskring. Maar via een datingapp heb je dat meestal niet. En ondanks mijn grote scheur kan ik fysiek denk ik toch niet op tegen een kerel van een kop groter of meer. Alhoewel }:) ik ga het niet opzoeken.

Undefined

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:26

Ailill schreef:
En als ik dan lees dat de meeste mensen hun partner vinden tussen 28 en 32, dan mag ik wel heel hard op gaan schieten :')

Ik denk (hoop :') ) dat je daar dankzij corona wel een jaar bij mag doen voor de komende tijd. Mijn dateleven is wel echt een beetje zielig met hier en daar een mislukte Tinder date. Ik werd ook vrijgezel en toen was het BAM corona. Nu mag je nog niet sletten
Laatst bijgewerkt door Undefined op 09-02-21 12:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:28

Jeetje Urielle, dat is wel heftig zeg :oo Hopelijk ben je er zo oke als mogelijk uitgekomen? :\

Muzieksmaak vind ik wel een ding, maar ik wijs er niet perse direct op af. Een klein beetje overeenkomsten is wel praktisch ja, zeker als je op vakantie gaat met de auto. Wij hebben toen we naar Normandië gingen vorig jaar van Groningen tot aan de B&B brute metal opgehad, heerlijk {:} Als iemand dan perse Fransje Bauer op wil dan wordt het een lange, lange trip :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:31

Konden we maar weer sletten :')

Ik ben wel heel kritisch op muziek smaak en zou iemand daar wel op kunnen afwijzen als ik heel eerlijk ben. Nou vind ik zelf een hoop leuk, maar iemand die alleen maar techno of hardstyle luistert gaat echt niet werken ;)

Ik krijg trouwens heel vaak de vraag op apps of ik hun muziek wil beoordelen (werk in de muziekindustrie) en ik ben dat zachtgezegd nogal zat. Geen zin om werk te doen als ik in mn vrije tijd aan het swipen ben en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen bal, of hij moet echt leuk zijn maar dat is nog niet voorgekomen. Iemand een idee hoe ik dat subtiel in mn bio kan zetten ofzo? -O-

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:35

Hoe weten hun dan dat je in de muziekindustrie werkt? Kun je ook achterwege laten toch? Of zodanig het kort houden dat ze niet precies weten wat je daar doet.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:36

MarlindeRooz schreef:
Ik win de auto ellende vind ik. Nu hebben we beide geen auto maar mijn vriend heeft het liefst geen muziek aan staan in de auto... Nou dan ga ik later wel met de auto en dan mag hij op de motor er achter aan rijden in stilte. _O-

Geen muziek? :\

M'n vriend heeft een andere smaak dan ik. Hij houdt van Bruce Springsteen, U2 en een heleboel vage Italiaanse muziek die alleen Italianen kennen. Vind ik heel knap want mijn muzieksmaak is echt heel breed. (Vind een nummer U2 ook best leuk maar niet urenlang).

Maar ik heb een auto en hij niet hier, dus ik zing gewoon mee met mijn muziek. En pech voor hem als dat toevallig een keer Suzan en Freek is }:)

Ik vind samen zingen sowieso heel leuk in de auto.

@Berdien het was uiteindelijk alleen een mentale duw gelukkig. Fysiek uiteindelijk niks gebeurd wat ik niet ooit al vrijwillig met andere mannen gedaan had. Wat hij wilde doen lukte niet. Ik heb het nu ook wel afgerond voor mezelf denk ik.
Maar ik wilde het toch even plaatsen als waarschuwing. Ik heb hiervoor ook jarenlang gedate met ontelbaar veel mannen en afgezien van wat stalkers niks heftigs meegemaakt. Ik dacht er ook licht en makkelijk over.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:39

Ik heb liever geen muziek op dan muziek die ik vervelend ervaar. Maar samen wat overeenkomsten hebben is wel heel leuk. Ik zou iemand er niet heel snel op afrekenen maar dat hangt wel af van wat voor muziek, ik zie hier wel gradaties in. Iemand die Coldplay leuk vind zou ik beter trekken dan iemand die muziek a la Frans Bauer of Susan en Freek (eh, wie? :7 ) opzet (nu zijn dat types waarop ik niet val).

Urielle, wat naar zo'n ervaring!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:43

Mand schreef:
Konden we maar weer sletten :')

Ik ben wel heel kritisch op muziek smaak en zou iemand daar wel op kunnen afwijzen als ik heel eerlijk ben. Nou vind ik zelf een hoop leuk, maar iemand die alleen maar techno of hardstyle luistert gaat echt niet werken ;)

Ik krijg trouwens heel vaak de vraag op apps of ik hun muziek wil beoordelen (werk in de muziekindustrie) en ik ben dat zachtgezegd nogal zat. Geen zin om werk te doen als ik in mn vrije tijd aan het swipen ben en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen bal, of hij moet echt leuk zijn maar dat is nog niet voorgekomen. Iemand een idee hoe ik dat subtiel in mn bio kan zetten ofzo? -O-

"alleen naar rechts swipen als je echt leuk bent"? :+

Wat muziek betreft heb ik gewoon eerlijk geantwoord wat er in mijn top 20 op Spotify staat:
Rammstein, Dr. peacock, Three Days Grace, Sefa, Linkin Park en Da Tweekaz.
Geen idee wat zij leuk vond, ik was al verwijderd voor ze dat antwoord zelf gaf :') Maar als dat Frans Bauer etc is kan ik me wel voorstellen dat dit iets afschrikt _O-
Laatst bijgewerkt door Flessuh op 09-02-21 12:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:46

Wat een vervelende ervaring Urielle :\ Ik dacht er ook altijd heel makkelijk over, eerste date met mijn vriend was ook hier thuis. Als ik in de toekomst weer zou daten zou ik dat toch niet weer doen. Sowieso zijn er wel meer dingen uit mijn date-tijd waarvan ik nu denk 'nou nou := '.

@Mand: het helemaal niet vermelden is dan toch veel makkelijker? Ik had in mijn bio ook 'financiële dienstverlening' staan en niet mijn specifieke functie.

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:01

Shaggy09 schreef:
Hoe weten hun dan dat je in de muziekindustrie werkt? Kun je ook achterwege laten toch? Of zodanig het kort houden dat ze niet precies weten wat je daar doet.

Dat staat er gewoon bij, en ik studeer ook muziekgericht. Dus het komt hoe dan ook uit :+ Ik heb wel eerder gezegd "dat is ingewikkeld" of "heb ik het liever niet over" maar dan gaan ze salty lopen doen.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:03

Mand schreef:
Shaggy09 schreef:

Dat staat er gewoon bij, en ik studeer ook muziekgericht. Dus het komt hoe dan ook uit :+ Ik heb wel eerder gezegd "dat is ingewikkeld" of "heb ik het liever niet over" maar dan gaan ze salty lopen doen.

"Ik hou werk en privé graag gescheiden"? :+

Shaggy09 schreef:
Maar je vind Cardi B niet leuk zeg je, dan is er toch niks aan de hand? Jouw date weet niet dat je dat heb moeten luisteren voor je scriptie, even hypothetisch gezien.

Hangt er vanaf, je kan Tinder aan je Spotify koppelen en muzikale interesses delen enzo. Je kan aanpassen wát er gedeeld wordt, maar als je enkel koppelt zal Cardi B in je profiel staan in haar geval :P

Hoe kun je überhaupt zien wat binnen je Spotify op 1 staat? :')

Geen muziek in de auto moet ik niet aan denken, ik zet 'm vaak juist standje 'zo hard dat ik mezelf niet hoor meezingen' :')

Mand

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:05

Berdien schreef:
@Mand: het helemaal niet vermelden is dan toch veel makkelijker? Ik had in mijn bio ook 'financiële dienstverlening' staan en niet mijn specifieke functie.

Ik kan het er uit halen, maar ik weet zeker dat het er dan alsnog op neer komt. Veel mannen vragen toch wat je doet en mn school en werk is dus allebei muziekgericht.

Exitium schreef:

Goeie, als school wat prive is niet ook muziek was :+

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:06

Exitium schreef:
Geen muziek in de auto moet ik niet aan denken, ik zet 'm vaak juist standje 'zo hard dat ik mezelf niet hoor meezingen' :')

In mijn eentje staat ie vaak hard en meezingen, maar zodra er iemand bij instapt gaat ie wel zachter.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:17

Exitium schreef:
Shaggy09 schreef:

Hangt er vanaf, je kan Tinder aan je Spotify koppelen en muzikale interesses delen enzo. Je kan aanpassen wát er gedeeld wordt, maar als je enkel koppelt zal Cardi B in je profiel staan in haar geval :P

Hoe kun je überhaupt zien wat binnen je Spotify op 1 staat? :')

Als je Spotify aan je Tinder koppelt kun je zelf kiezen welke artiesten je erin wilt hebben staan. Ik heb er maar twee aangevinkt want er staat genoeg tussen wat niet klopt, net als Cardi B in haar geval.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:22

F_Orumster schreef:
Exitium schreef:

In mijn eentje staat ie vaak hard en meezingen, maar zodra er iemand bij instapt gaat ie wel zachter.

Same, en heb 'm ook nog wel eens uitgezet toen ik 's nachts met iemand naar huis reed en diegene wilde slapen, maar dat zijn echt uitzonderingen :D

Ik blijf ook prima een paar minuten op de parkeerplaats staan als ik aankom om het nummer af te luisteren/zingen :')

Mand schreef:
Exitium schreef:

Goeie, als school wat prive is niet ook muziek was :+

"VAL ME NIET LASTIG MET MUZIEKVRAGEN!!!1!one" dan? :+

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 13:40

Urielle, wat ontzettend heftig dat je dit is overkomen.

Ik hoop ook echt dat andere meiden nu inzien hoe gevaarlijk het kan zijn.

Snippergroen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 14:28

Jeetje Urielle wat vreselijk dat je dit overkomen is.. :\

Ik heb vriendinnen die daten via Tinder en dan ook bij hen thuis en dan ben ik altijd back up.. We spreken een tijd af dat ik bel en vraag of ze zin hebben van de week een McFlurry te gaan eten en als ze 'ja' zeggen weet ik dat het goed zit en bij 'geen tijd' weet ik dat ik met gierende banden in de auto moet springen. Als ze niet opnemen bel ik 5 minuten later nog eens, nemen ze dan niet op dan spring ik ook in de auto. Is nog nooit nodig geweest maar een verhaal als die van Urielle laat zien dat er nog best eens een redding nodig kan zijn :\ Met back-up zijn is niet alles te voorkomen maar het geeft hen en mij wel een veiliger gevoel.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:04

MarcoBorsato schreef:
Urielle, wat ontzettend heftig dat je dit is overkomen.

Ik hoop ook echt dat andere meiden nu inzien hoe gevaarlijk het kan zijn.

Blijft sowieso spannend, die eerste keer iemand ontmoeten. Maar heb dit zeker (had ik al) in mijn achterhoofd! Gelukkig is er nog nooit iemand over mijn grenzen gegaan en hoop dit ook nooit mee te hoeven maken. Denk er zeker niet te licht over, want ik weet gewoon dat wanneer iemand wél verkeerde ideeen heeft, ik die persoon gewoon niet aankan.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 15:37

Hai allemaal, ik ga mijn tinder maar weer eens aanslingeren denk ik. Iets met 'misschien moet er toch eens wat gebeuren' :+

Denk dat ik binnen 24 uur mijn telefoon weer compleet teleurgesteld wegleg, maar hey, ik heb het wel weer geprobeerd _O-

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 16:27

Winged schreef:
Hai allemaal, ik ga mijn tinder maar weer eens aanslingeren denk ik. Iets met 'misschien moet er toch eens wat gebeuren' :+

Denk dat ik binnen 24 uur mijn telefoon weer compleet teleurgesteld wegleg, maar hey, ik heb het wel weer geprobeerd _O-

Ik wil heel graag met je meedoen.. :)) maar ben nog niet zo ver.

daffodilJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 16:48

Heftig Urielle, ik zit er een beetje hetzelfde in als jij en dacht ook wie maakt me wat maar ik ben een stuk voorzichtiger geworden ook.

Oh en spotify, jemig ik brand gewoon cd'tjes :D :D :D :D :D en die zijn echt niet om aan te horen, zulke rare muziek staat daarop. Ik heb niet 1 muziekstijl ofzo, als ik het leuk vind is dat zo en dat gaat alle kanten op.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:04

Ik heb ook een eclectische muzieksmaak, en vind mijn muzieksmaak ook niet goed te vangen. Ik ben niet heel 'bandvast' het is vaak enkele nummers van een band. Daardoor kan ik niet makkelijk zeggen door een band te noemen op een profiel.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 18:24

Ik vind heel veel tof, maar ben echt allergisch voor bepaalde bands.