Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MarlindeRooz schreef:Ik win de auto ellende vind ik. Nu hebben we beide geen auto maar mijn vriend heeft het liefst geen muziek aan staan in de auto... Nou dan ga ik later wel met de auto en dan mag hij op de motor er achter aan rijden in stilte.
Ailill schreef:En als ik dan lees dat de meeste mensen hun partner vinden tussen 28 en 32, dan mag ik wel heel hard op gaan schieten
MarlindeRooz schreef:Ik win de auto ellende vind ik. Nu hebben we beide geen auto maar mijn vriend heeft het liefst geen muziek aan staan in de auto... Nou dan ga ik later wel met de auto en dan mag hij op de motor er achter aan rijden in stilte.
Mand schreef:Konden we maar weer sletten
Ik ben wel heel kritisch op muziek smaak en zou iemand daar wel op kunnen afwijzen als ik heel eerlijk ben. Nou vind ik zelf een hoop leuk, maar iemand die alleen maar techno of hardstyle luistert gaat echt niet werken![]()
Ik krijg trouwens heel vaak de vraag op apps of ik hun muziek wil beoordelen (werk in de muziekindustrie) en ik ben dat zachtgezegd nogal zat. Geen zin om werk te doen als ik in mn vrije tijd aan het swipen ben en eerlijk gezegd interesseert het me ook geen bal, of hij moet echt leuk zijn maar dat is nog niet voorgekomen. Iemand een idee hoe ik dat subtiel in mn bio kan zetten ofzo?
Shaggy09 schreef:Hoe weten hun dan dat je in de muziekindustrie werkt? Kun je ook achterwege laten toch? Of zodanig het kort houden dat ze niet precies weten wat je daar doet.
Mand schreef:Shaggy09 schreef:Hoe weten hun dan dat je in de muziekindustrie werkt? Kun je ook achterwege laten toch? Of zodanig het kort houden dat ze niet precies weten wat je daar doet.
Dat staat er gewoon bij, en ik studeer ook muziekgericht. Dus het komt hoe dan ook uitIk heb wel eerder gezegd "dat is ingewikkeld" of "heb ik het liever niet over" maar dan gaan ze salty lopen doen.
Shaggy09 schreef:Maar je vind Cardi B niet leuk zeg je, dan is er toch niks aan de hand? Jouw date weet niet dat je dat heb moeten luisteren voor je scriptie, even hypothetisch gezien.
Berdien schreef:@Mand: het helemaal niet vermelden is dan toch veel makkelijker? Ik had in mijn bio ook 'financiële dienstverlening' staan en niet mijn specifieke functie.
Exitium schreef:"Ik hou werk en privé graag gescheiden"?
Exitium schreef:Shaggy09 schreef:Maar je vind Cardi B niet leuk zeg je, dan is er toch niks aan de hand? Jouw date weet niet dat je dat heb moeten luisteren voor je scriptie, even hypothetisch gezien.
Hangt er vanaf, je kan Tinder aan je Spotify koppelen en muzikale interesses delen enzo. Je kan aanpassen wát er gedeeld wordt, maar als je enkel koppelt zal Cardi B in je profiel staan in haar geval
Hoe kun je überhaupt zien wat binnen je Spotify op 1 staat?
Geen muziek in de auto moet ik niet aan denken, ik zet 'm vaak juist standje 'zo hard dat ik mezelf niet hoor meezingen'
F_Orumster schreef:Exitium schreef:Geen muziek in de auto moet ik niet aan denken, ik zet 'm vaak juist standje 'zo hard dat ik mezelf niet hoor meezingen'
In mijn eentje staat ie vaak hard en meezingen, maar zodra er iemand bij instapt gaat ie wel zachter.
Mand schreef:Exitium schreef:"Ik hou werk en privé graag gescheiden"?
Goeie, als school wat prive is niet ook muziek was
MarcoBorsato schreef:Urielle, wat ontzettend heftig dat je dit is overkomen.
Ik hoop ook echt dat andere meiden nu inzien hoe gevaarlijk het kan zijn.
Winged schreef:Hai allemaal, ik ga mijn tinder maar weer eens aanslingeren denk ik. Iets met 'misschien moet er toch eens wat gebeuren'
Denk dat ik binnen 24 uur mijn telefoon weer compleet teleurgesteld wegleg, maar hey, ik heb het wel weer geprobeerd