[18+] Bijzonder luguber

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Luxorvalkje

Re: [18+] Bijzonder luguber

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:02

Die baby in de vuilcontainer.
Ik heb zelf niks met kinderen, maar dat doe je toch niet?

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-21 23:06

Luxorvalkje schreef:
Die baby in de vuilcontainer.
Ik heb zelf niks met kinderen, maar dat doe je toch niet?

Daar kan ik ook echt niet bij. Te vondeling leggen is tot daar aan toe , maar in een tas in een container? Het was geluk dat iemand de baby hoorde huilen, anders was het kindje daar overleden. Dit is gewoon poging tot moord :-(.

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 06:47

Waarschijnlijk een tiener zwangerschap. Komt veel voor hier. Meisje misschien in paniek, gedwongen. Je weet 't niet

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 07:09

Rivendell schreef:
Waarschijnlijk een tiener zwangerschap. Komt veel voor hier. Meisje misschien in paniek, gedwongen. Je weet 't niet

Hoezo waarschijnlijk? Kan ook iemand zijn met een psychose of een boze pooier of eerwraak.

Lekker niet speculeren. Is zo zinloos.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 08:55

Ik kan begrijpen dat iemand in paniek is, meerdere mogelijkheden waarom die persoon denkt dat het kindje niet kan blijven. En dat iemand dan een kindje te vondeling legt zou ik niet veroordelen.

Maar weggooien als vuil, daar waar de kans op vinden, zeker met de avondklok, erg klein is.
Nee daar kan ik niet bij.
Het maakte me ook echt boos dat te lezen. Echt gedumpt.

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 09:32

Ik denk ook niet dat wij dit kunnen snappen.
Gelukkig is het gevonden.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 10:08

Ik ben net 2 weken bevallen, dus mijn hele universum is baby momenteel. De oergevoelens die je krijgt tijdens een bevalling zijn niet alleen fantastisch, maar ook doodeng. Je krijgt de verantwoording over een heel klein wezentje die met alles afhankelijk is van jou. Als je daar niet op voorbereid bent dan kan dat veel TE overweldigend zijn en kun je keuzes maken die je anders nooit zou maken.

Let wel, ik praat het niet goed, maar ik begrijp het op een bepaald luguber vlak misschien wel.

Het is ook wel mens eigen, als je het wegstopt dan is het probleem er niet meer. Hoewel het natuurlijk niet zo werkt.

Sanet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 12:42

Wat natuurlijk ook zou kunnen (speculatie natuurlijk), dat het kindje ogenschijnlijk niet levend ter wereld kwam. Dus dan maar “weg”. En dat het kindje later alsnog ging ademen etc.

Maar ontzettend verdrietig en heftig is het wel. Zowel voor het kind als voor de vrouw die net bevallen is (de term moeder past in dit geval niet goed, vind ik).

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 13:11

Ik las later ergens dat iemand er een zak in had gegooid en daarna de baby hoorde huilen.

Ik denk in beelden. Heeft die baby nu gewoon een vuilniszak op d’r kop gekregen?
En achteraf gezien een geluk bij een ongeluk omdat ze anders nooit was gevonden?

furious

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-21 15:21

Luxorvalkje schreef:
Ik las later ergens dat iemand er een zak in had gegooid en daarna de baby hoorde huilen.

Ik denk in beelden. Heeft die baby nu gewoon een vuilniszak op d’r kop gekregen?
En achteraf gezien een geluk bij een ongeluk omdat ze anders nooit was gevonden?

zo klonk het inderdaad wel.

Lins_Vetra

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 21:49

Ik zag dit account op Instagram langs komen. The dark side of nature. Waar ze dus ook laten zien hoe hard de natuur kan zijn. Zo zie je een verdronken en bevroren vos en een orang oetang die een kleine aap flink op z’n plek zet.
https://instagram.com/thedarksideofnatu ... vud8h08fpi

Heb wat moeite om dit account te volgen omdat ik daarvan moet huilen :’)

Het account van die arts die allerlei afgehakte ledematen laat zien (dankzij een tip van hier) kijk ik met gemak :D

Rivendell

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:44

Lins_Vetra schreef:
Ik zag dit account op Instagram langs komen. The dark side of nature. Waar ze dus ook laten zien hoe hard de natuur kan zijn. Zo zie je een verdronken en bevroren vos en een orang oetang die een kleine aap flink op z’n plek zet.

Het account van die arts die allerlei afgehakte ledematen laat zien (dankzij een tip van hier) kijk ik met gemak :D

Van mensen kan ik heel veel zien. Dieren niet. Al kan ik wel kippen slachten. Maar mishandeling kan ik niet zien.
Van de week een filmpje op fb van een meisje dat een hondje mishandeld. Heb drie seconden gezien. Kreeg de rillingen

Emori

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:51

Net als in films en series. Kan prima kijken hoe mensen vermoord worden oid.
Maar een dier mag niet dood gaan want dan is het janken := :')

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-21 22:54

Mensen die dieren onrecht aandoen kan ik ook niet aanzien maar dit is dieren tegen dieren, dat kan dan weer wel. :') Dat hert met dat gewei en schedel van een ander hert.. bizar!!

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 01:14

Captain schreef:
Mensen die dieren onrecht aandoen kan ik ook niet aanzien maar dit is dieren tegen dieren, dat kan dan weer wel. :') Dat hert met dat gewei en schedel van een ander hert.. bizar!!

Ja dat heb ik ook, dit is toch de natuur zelf.
Alhoewel ik die leeuw met dat aapje wel erg sneu vind...

Freekieee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 16:22

Lins_Vetra schreef:

Vind dat erg gaaf om te zien hoor! Sommige foto’s zijn zo mooi!

Wat is het acc van die arts ?

welmoed__

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:41

Wat ik het nare van de dierenwereld vaak vind is dat dieren levend gegeten worden.
Zoals bij leeuwen die een Zebra te pakken hebben, dan is de ene leeuw nog bezig om het beest dood te maken of heeft hem alleen nog maar tegen de grond en dan zijn andere leeuwen al bezig om de buik los te trekken. Daar word ik vaak heel naar van.

Die foto met die leeuw en dat aapje in de bek waarbij het baby aapje nog aan mama vast hangt en je aankijkt, vind ik ook wel naar/verdrietig.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 17:42

Nee ga ik niet kijken, ook al is het de natuur....

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 18:15

Kan ik ook niet zo heel goed tegen..
Zeker dat aapje bijvoorbeeld...

Het is de natuur ja, maar vind het wel naar

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 18:36

Ik vond het waanzinnig om dat hele account te bekijken, thanks voor de link lins_vetra

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 19:58

Dieren tegen dieren heb ik geen problemen mee. Ze zouden dat vaker moeten laten zien. Dat mensen het niet in hun hoofd halen om een leeuw of orang-oetan als huisdier te houden.

Die spin vond ik wel gaaf. Maar wat doe je dan als dat naast je auto zit? (Black widow heeft een waterplant in het web). Die slang is het probleem niet, maar die spin is levensgevaarlijk.

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:08

Owh dat filmpje dat die luipaard die hond aanvalt... heb de hele pagina er maar voor weg gedrukt, dat kan ik dus niet handelen :(

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:13

het beschrijven van jullie verhalen hierover vind ik al erg

ferropaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 20:35

Luxorvalkje schreef:
Dieren tegen dieren heb ik geen problemen mee. Ze zouden dat vaker moeten laten zien. Dat mensen het niet in hun hoofd halen om een leeuw of orang-oetan als huisdier te houden.

Die spin vond ik wel gaaf. Maar wat doe je dan als dat naast je auto zit? (Black widow heeft een waterplant in het web). Die slang is het probleem niet, maar die spin is levensgevaarlijk.

Die spin ben ik heeel snel voorbij gescrold :')

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-21 21:07

In dat account en dan 15 september. Een ezel die een jonge hyena te pakken neemt. Ik snap wel dat die ingezet worden tegen wolven als ik dat zo zie zeg.. die ezel lijkt hem dood te bijten.