Qimm schreef:Dat is toch idioot?
Zeker echt super rot is dat... ik hoop dat ik mijn basiscursus aan de man krijg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cowgirl83 schreef:Ik heb mijn persoonlijk account net omgezet naar een professioneel account, maar als ik nu de statistieken check staat daar nog niets bij over bereik en zo.
Ik heb altijd het idee dat ik (beperkt) bereik heb met hashtags, benieuwd of dat bevestigd gaat worden.
Captain schreef:Ik had laatst een foto gepost, iets van 300 likes.
Na een paar dagen gaat die ineens helemaal loco en bijna 1000 likes met bijna 7000 bereik via hashtags. Maar dat duurde dus een paar dagen, vet raar.
Cowgirl83 schreef:Ik las nog een goede tip om te kijken of het een goed moment is om te posten op instagram.
Als je op het plusteken tikt om een post te kunnen maken, en je gaat daar naar 'live', krijg je te zien hoeveel van je volgers op dat moment actief zijn. Hoe meer volgers actief, hoe meer kans dat je post snel likes en comments krijgt en dus opgepikt wordt door het algoritme.
Cowgirl83 schreef:Ik las nog een goede tip om te kijken of het een goed moment is om te posten op instagram.
Als je op het plusteken tikt om een post te kunnen maken, en je gaat daar naar 'live', krijg je te zien hoeveel van je volgers op dat moment actief zijn. Hoe meer volgers actief, hoe meer kans dat je post snel likes en comments krijgt en dus opgepikt wordt door het algoritme.
moonsparkle schreef:Het kan denk ik wel handig zijn, maar dan denk ik ook echt dat de filmpjes jongeren moeten aanspreken? Dat je je echt richt op die doelgroep.