Janine1990 schreef:Aangezien niet iedereen voeten even prettig vindt in spoiler...
Waarom zou je een normale voet af moeten schermen

Dan kan je alles wel in spoilers zetten, er is altijd wel iemand met een fobie ergens voor

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janine1990 schreef:Spoiler:
[ [url=m/CmFae3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Aangezien niet iedereen voeten even prettig vindt in spoiler...
Maar wat is dat voor raar bultje op mijn voet? Heb het sinds een paar weken en hij komt en gaat. Gaat als ik een paar dagen op birkies loop. Dus het zal aan te platte schoenen liggen denk ik?
Anoniem schreef:germie schreef:Als je nu een chartervlucht boekt met te verwachte vertrektijden, en je vliegt pas over 3 maanden, hoe groot isde kans dat de vluchttijden enige uren opschuiven? Ik heb tot nu toe alleen lijnvluchten gehad, maar in dit geval is een charter goedkoper.
Compleet onvoorspelbaar
Indy_Mouse_9 schreef:Als je groot wild aanrijd, moet je dat dan ergens melden?
lifeofmarit schreef:Indy_Mouse_9 schreef:Als je groot wild aanrijd, moet je dat dan ergens melden?
Ik heb een keer een hert tegen mijn auto aangehad. Heb toen de politie gebeld om het te melden maar die zeiden niet meer dan hij zoekt wel een rustig plekje om te sterven
Lienie_F schreef:Ik heb ook nog een vraag. "Andante" uit Mama Mia doet mij qua naam constant aan een spin uit een verhaal denken. Maar nou kan ik toch echt niet meer op de naam van die spin komen. Ik weet alleen nog dat het lijkt op Andante.
Ik denk hier al weken over en wordt helemaal gek inmiddels
Lienie_F schreef:Nee, die naam ken ik wel. Is uit een verhaal over een spin on Afrika.
Indy_Mouse_9 schreef:Jolliegirl schreef:Is het dood?
Of weggelopen?
Gelukkig daadwerkelijk iets dat ik me afvroeg, het is me niet overkomen
Bedankt voor het googlen
Lifeofmarit, das ook fraai danDat klinkt niet als ‘fauna beheer inlichten’ zoals hierboven beschreven...