Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
anne_bento schreef:Ik wordt ook altijd jonger geschat.. ben 30, wordt meestal 24/25 geschat. Zie het maar als compliment haha
Leeftijdsverschil is niet erg, maar de mannen van eind 20/begin 30 zijn meestal de periode wel wat voorbij om elk weekend op stap en zijn meer bezig met huisje boompje beestje. Ketly schreef:Mijn ex was 30 en ik 21, maar ik merk nu dat mijn huidige vriend en ik beide 22 zijn dat we toch wat meer op één lijn zitten en dezelfde interesses hebbenLeeftijdsverschil is niet erg, maar de mannen van eind 20/begin 30 zijn meestal de periode wel wat voorbij om elk weekend op stap en zijn meer bezig met huisje boompje beestje.

jammer van je sollicitatie! Verder nog wat gehoord van hem?
En nu hebben we al een paar keer afgesproken en heeft hij me gekust. Het is allemaal leuk maar verwarrend dezelfde tijd. Ik begrijp mezelf soms niet
.
Ben benieuwd hoe dat verder verloopt. Doet me denken aan een romantische filmkomedie die ik dit weekend heb gezien op Netflix
(weet de naam even niet meer)
dus heb ook gereageerd dat ik het lief en netjes vind dat hij me appte en hun al het goeds wens, daar reageerde hij heel leuk en lief op, blijft een bijzondere man, maar ik vind het goed zo
zou er zelf klaar mee zijn, wees dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt ofzo...
. Heb ook wel eens meerdere leuke matches gehad en merkte dan ook altijd dat ik dingen door elkaar ging halen, oeps.
Misschien moet je m het concept golddigger ff uitleggen. 
naast zijn knappe verschijning was ie nog gezellig ook
Relaxed schreef:Nou, met mijn laatste date gingen we afrekenen. Kijkt die ober me aan, tot de volgende keer he zegt ie

terwijl ik echt altijd voorstel om te betalen of in ieder geval de helft te betalen, maar ze staan er altijd op om af te rekenen
ik zie mezelf die katten echt niet wegdoen, ben zo gek op ze. Vind dat dan wel een beetje een dingetje, maar probeer er nog niet teveel over na te denken, het is voor nu nog geen probleem natuurlijk. Maar zit ergens wel in mijn achterhoofd want dat kan knap lastig gaan worden.
. Best genant ...
.
. En ik heb er ook gewoon de tijd niet voor met de verbouwingen thuis .... Flessuh schreef:Relaxed schreef:Nou, met mijn laatste date gingen we afrekenen. Kijkt die ober me aan, tot de volgende keer he zegt ie
Is toch normaal dat hij dat zegt? Of was het op een bepaalde toon![]()
)