Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

anne_bento

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:29

Ik wordt ook altijd jonger geschat.. ben 30, wordt meestal 24/25 geschat. Zie het maar als compliment haha

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:02

anne_bento schreef:
Ik wordt ook altijd jonger geschat.. ben 30, wordt meestal 24/25 geschat. Zie het maar als compliment haha

Hier precies hetzelfde, dus het verbaasde me ook niets dat ik aandacht kreeg van mannen van 22 op Tinder en Badoo.
Nu toch maar mijn leeftijdsgrens naar boven ingesteld. Minimaal 26 moeten ze nu toch wel zijn ;)

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:30

Mijn ex was 30 en ik 21, maar ik merk nu dat mijn huidige vriend en ik beide 22 zijn dat we toch wat meer op één lijn zitten en dezelfde interesses hebben :D Leeftijdsverschil is niet erg, maar de mannen van eind 20/begin 30 zijn meestal de periode wel wat voorbij om elk weekend op stap en zijn meer bezig met huisje boompje beestje.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 20:33

Ketly schreef:
Mijn ex was 30 en ik 21, maar ik merk nu dat mijn huidige vriend en ik beide 22 zijn dat we toch wat meer op één lijn zitten en dezelfde interesses hebben :D Leeftijdsverschil is niet erg, maar de mannen van eind 20/begin 30 zijn meestal de periode wel wat voorbij om elk weekend op stap en zijn meer bezig met huisje boompje beestje.

oh hoort dat zo :+

weet ik ook wat ik verkeerd doe :=

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 03:44

Relaxed de golddigger :+ jammer van je sollicitatie! Verder nog wat gehoord van hem?

Qua leeftijd verschil vind ik het echt afhankelijk van persoon tot persoon. Ik ken iemand van 31 en die wil het liefste een vriendin rond 24 jaar want dan weet hij zeker dat ze nog geen kinderen willen en hij wilt ook een jonger ding 8)7

Ikzelf ben 30 maar iedereen schat me ook maar 25, hopelijk schatten ze me binnen 10 jaar ook nog jonger :')

Linoleum, gaat goed met jullie :D

Linda-fleur, nog wat gehoord van je paardenman?

Ik was helemaal klaar met het daten en had nog eens afgesproken met een vriend die ik al meer dan 20 jaar ken, nadat hij 6 jaar in het buitenland heeft gewoond. Echt puur vriendschappelijk eens bijpraten. Er is vroeger nooit wat gebeurd, zelfs geen knuffel. We hebben meermaals samen geslapen, ieder op zijn kant enz :') En nu hebben we al een paar keer afgesproken en heeft hij me gekust. Het is allemaal leuk maar verwarrend dezelfde tijd. Ik begrijp mezelf soms niet _O-

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:04

Wat zijn jullie actief hier. Erg veel om op iedereen te reageren dus even een beetje selectief.

@Anne, leuk dat je toch weer een afspraakje gepland hebt staan. Niet geschoten is altijd mis toch? Hoe is het nu verder met de andere knappe kroegman?

@Linda_Fleur Heb jij nog contact gehad met je buitenlandse match of is dat nu helemaal klaar?

Wat betreft leeftijdsverschil, ik heb mijn leeftijd op max. 25 jaar staan en ben zelf bijna 19. Boven de 25 is voor mij zeker via tinder echt te ''oud''. Ik vind dat je dan teveel in verschillende levensfases zit ook mbt. kinderwens en dergelijke.

Matches die alleen op zoek zijn naar even snelle seks worden bij mij ook meteen ontmatcht. Laatst weer een kort gesprek. Meneer zijn antwoord op mijn, met jou ook alles goed?, was ''Ja hier ook alles geil'' ''Oeps, vervelende autocorrect *bloost*'' :evaw:

Ik zou zelf zaterdag een date hebben maar sinds vrijdagavond niks meer gehoord. Krijg ik zondagochtend een appje ''Ja had mijn telefoon vrijdagavond bij een vriend vergeten en heb die nu pas weer terug.'' Dus nu wordt het pas weer volgend weekend. Vind dit persoonlijk wel een lastige match, hij werkt namelijk om de week verschillende diensten. De ene week 5.30-15.30, daarna slaapt ie meestal de rest van de middag/avond. De andere week werkt ie van 15.30-00.30 dus dan zie ik hem doordeweeks waarschijnlijk niet. En zelf werk ik in de weekenden. Maar goed, een date kan geen kwaad :Y) .

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:13

Farjen, dat is toch een leuk verhaal :D Ben benieuwd hoe dat verder verloopt. Doet me denken aan een romantische filmkomedie die ik dit weekend heb gezien op Netflix :') (weet de naam even niet meer)

Mijn paardenman appt nog steeds dagelijks, na vorig weekend was het ineens minder en op woensdag hebben we zelfs geen woord tegen elkaar gezegd maar daarna appt hij wel weer door. Zijn interesse in mij is volgens mij niet verandert maar uiten doet hij weinig en daar is moeilijk peil op te trekken. Toch heb ik de stap niet aangedurft om te zeggen hee gast het gaat toch niks worden dus laten we maar ieder ons kant op gaan. Want geen contact meer zou ik toch ook weer jammer vinden |o

MissFloor whahaha wat bizar! Maar een telefoon vergeten bij een vriend zet toch wel wat vraagtekens bij mij..

Verbaast me toch dat ik eigenlijk nooit matches hebben die gelijk vragen om seks. Ik like overigens nooit mannen met ontblootte bovenlijf spiegelselfies of die heel erg pronken met hun lichaam, dus dat zullen de types wel zijn die er komen voor de lusten?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:21

Farjen wat grappig haha.. kan me wel voorstellen dat het een beetje verwarrend is.. volg je gevoel :)

MissFloorx ja knappe kroegman! Ik had vorige keer afgezegd omdat ik gewoon even zin had alleen te zijn en er een beetje klaar mee was, daarnaast had ik natuurlijk al het gevoel, dit wordt toch niks. Toen kreeg ik een paar dagen terug een appje van hem, waarin hij vertelde dat hij met iemand aan het daten was in een wat verder gevorderd stadium en mij dat graag wilde laten weten en hij bood zijn excuus aan. Vond ik echt heel netjes en lief van hem! :) dus heb ook gereageerd dat ik het lief en netjes vind dat hij me appte en hun al het goeds wens, daar reageerde hij heel leuk en lief op, blijft een bijzondere man, maar ik vind het goed zo :j

Uhhh.... sorry, maar als je op zaterdag date hebt en op vrijdag je telefoon vergeet bij een vriend, dan ga je toch als een gek je telefoon ophalen.... vind dat wel heel gek hoor, respectloos zelfs >;) zou er zelf klaar mee zijn, wees dan gewoon eerlijk dat je geen zin hebt ofzo...

Linda_Fleur ja begrijpelijk, je voelt aan dat het niet echt meer gaat worden maar het helemaal afkappen is ook weer zo definitief he haha.. wel bijzonder dat hij nog appt dagelijks! Afwachten of hij zelf met een voorstel komt om af te spreken? :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:30

Missfloor, ik zou dat verhaal echt niet geloven.. groot bulshit alarm..

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:37

Je telefoon een heel weekend kwijt zijn omdat je hem vergeten bent.. Mwah. Ja, tenzij die vriend aan de andere kant van het land woont. Maar dan nog. Ik. zou het ook niet zonder meer geloven.

Ik heb ineens weer contact met iemand waarmee ik eerder een paar keer heb gedate. Dat is toen doodgebloed omdat ik mijn paard in moest laten slapen en daar nogal van ondersteboven was. Laatst nog wat geappt maar toen was hij helemaal door het dolle heen want hij had een vriendin. Fijn voor hem, echt! Maar drie weken later krijg ik een appje of we toch niet nog een keer kunnen koffiedrinken. Huh, maar die vriendin dan? Ja, dat was toch geen vriendin en was het toch niet. Okeeeee :=

En dan nóg iemand van begin dit jaar én twee hele interessante nieuwe matches. Ik moet echt notities bij gaan houden wie wat zegt :')

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:40

@Linda, Lastige situatie, snap wel dat inderdaad helemaal geen contact ook niet leuk is. Maar goed als het zo oppervlakkig blijft vanuit zijn kant gaat het misschien ook wel vervelen.

@Anne, Ah wat fijn dat ie zo'n appje stuurt! Heel netjes.

Tja en wat betreft mijn date, aan de ene kant bij elk ander zou ik dit verhaal inderdaad niet geloven maar hij is tot nu toe zo oprecht geweest dat ik het ook wel banketstaaf vind om nu meteen af te kappen. Maar goed je merkt toch zodra je thuis komt dat je je telefoon mist, dan rij je even terug lijkt me?

@Berdien, herkenbaar :+ . Heb ook wel eens meerdere leuke matches gehad en merkte dan ook altijd dat ik dingen door elkaar ging halen, oeps.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:45

Lekker actief hier iedereen!

Relaxed, apart om jou een golddigger te noemen op die gronden.. :? Misschien moet je m het concept golddigger ff uitleggen. :P

Linda, lastig om de knoop door te hakken. Kan me voorstellen dat het verbreken van het contact ook een bepaalde leegte met zich meebrengt. Maar aan de andere kant is het voor hem misschien wel fijn om te weten wat jouw idee erbij is? Niet dat hij straks andere verwachtingen heeft en het een grote teleurstelling wordt voor beiden.

MissFloor, aparte smoes. Ik geloof dat ik ook zou denken: doei! :evaw:

Anne, netjes van de kroegman dat hij dat ff laat weten. Hoe was je andere date?

Ik word meestal ook wel wat jonger geschat. Leeftijd staat hier nu op 28-35, al moet ik eerlijk zeggen dat ik 28 al wel aan de jonge kant vind. Ook hier weinig uitnodigingen voor een eerste seksdate, maar denk dat ik veel er al uitfilter op hun foto's. Degenen die er te goed uitzien of die met een afgetraind lichaam op de foto staan swipe ik bij voorbaat al naar links. Probeer toch beetje de 'casual' types eruit te halen. En ook daar zit er soms weleens een bij die denkt ff tof uit de hoek te komen, maar dan is het ook meteen klaar voor mij.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:48

Ik like inmiddels ook geen model types meer, te knap is toch vaak een beetje een verkeerd type. Maar ook de ''normale'' jongens komen soms met de meest rare voorstellen. Alhoewel dat dat misschien ook aan mijn leeftijdscategorie ligt.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 09:59

Haha Berdien, heel herkenbaar. Ik haalde ze ook vaak door elkaar, best wel irritant, moest ik soms hele gesprekken teruglezen om te kijken wie nou ook alweer welke baan had en aan wie ik wat al verteld had en niet :+

Ik like ook geen model types, probeer ook de meer "normale" mannen eruit te vissen. Al blijft het soms lastig inschatten.

Ik heb gister avond wat gedronken met een jongen. We gaan beiden al jaaaaaren in dezelfde stad altijd uit en naar feestjes, en stiekem vond ik hem altijd leuk, precies mijn type man, maar durfde er nooit op af te stappen. En dat zegt wel wat want normaal stap ik zo overal op af _O-
Maar, we hadden dus een match en hij was zo gezellig, dat hij voorstelde in de stad even een drankje te gaan doen. Nou ben ik haast nooit zenuwachtig tijdens een date maar vond dit wel heel ongemakkelijk hoor... zo'n man die je al jaren interessant vind en je ineens tegenover zit :oo naast zijn knappe verschijning was ie nog gezellig ook :o

Ik bedacht me trouwens na die date dat ik in dat restaurant nu met 3 verschillende mannen dates heb gehad, die mensen die daar werken zullen ook wel denken hahah... volgende keer even beter over nadenken waar ik heen ga :+

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:10

Whaha ik had ook altijd in dezelfde kroeg de dates maar hetpersoneel ging er heel discreet mee om :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:12

Haha ik hoop eigenlijk dat het ze gewoon niet is opgevallen... die jongen van gister kende ook nog eens mensen van het personeel :+
Ik heb er totaal niet over nagedacht, je zit daar gewoon heel leuk, pas toen ik in bed lag bedacht ik het me :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 10:17

Nou, met mijn laatste date gingen we afrekenen. Kijkt die ober me aan, tot de volgende keer he zegt ie :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:04

Relaxed schreef:
Nou, met mijn laatste date gingen we afrekenen. Kijkt die ober me aan, tot de volgende keer he zegt ie :')

Is toch normaal dat hij dat zegt? Of was het op een bepaalde toon _O-

Mijn matches lijst gaat vanavond weer leeg.. paar keer proberen gesprek aan te knopen, en elke keer enkel heel korte antwoorden terug etc. Zegt mij wel weer genoeg :evaw:
Gister net weer paar weggegooid die al paar dagen niks terug zeiden..zelfde.. dan niet :P

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:23

Ja op zich kan het dan net zo goed betekenen dat je er vaker komt maar niet special met dates, al bedoeld ie dat er misschien wel mee haha. Bij mij hebben tot nu toe alle mannen steeds de rekening betaald, zullen ze daar ook wel denken, die is mooi aan het profiteren := terwijl ik echt altijd voorstel om te betalen of in ieder geval de helft te betalen, maar ze staan er altijd op om af te rekenen :o

Flessuh, jammer dat je weinig reactie krijgt.. ik zei ook wel eens een paar dagen niks terug, altijd best wel druk dus niet altijd tijd voor Tinder, maar aan de andere kant, als ik echt geïnteresseerd ben/was dan reageer ik wel wat vlotter. Hopelijk snel weer een leuke nieuwe match :)

Mijn date van gister stelt voor om woensdag weer af te spreken.. vind dat normaal wat te snel maar heb best wel zin hem weer te zien, ben wel benieuwd of het dan wat minder ongemakkelijk wordt en hoe het dan gaat. Maar... hij is dus enorm allergisch voor katten.. niet een beetje maar heel erg. En laat ik nou 2 katten hebben.. -O- ik zie mezelf die katten echt niet wegdoen, ben zo gek op ze. Vind dat dan wel een beetje een dingetje, maar probeer er nog niet teveel over na te denken, het is voor nu nog geen probleem natuurlijk. Maar zit ergens wel in mijn achterhoofd want dat kan knap lastig gaan worden.

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 12:35

Ik heb inmiddels 170 matches staan...praat ook met niet zoveel eerlijk gezegd. Als ze willen praten, prima, zo niet dan blijven ze lekker stil. Geen zin ook om ze te verwijderen. Ligt ook aan tinder en dat ik het zo'n 'fijne' app vind. Dus als het klikt, snel over op appen!

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:07

Dat is wel lastig Anne.... Ik zou dat ook niet kunnen hoor, mijn honden weg doen..
Hoe leuk die jongen ook zou zijn, dan zou het of, niet samen wonen... of de "relatie" uit maken.
Ik doe mijn honden niet weg en zal ook altijd in mijn leven honden houden.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:14

Je katten wegdoen .... Gut ... ik zou daar nu niet dadelijk aan denken - zelf - maar het is wel eentje die echt een dealbreaker kan zijn .... Lastig!
Een aparte kattenkamer op termijn? :D

Zelfs met vriendje A en vriendje B vind ik op dezelfde plek gaan eten soms lastig. In een lokaal zaakje, moet die eigenaar zich altijd dan wel moeien .... :'). Best genant ... :D

Hier weinig getinder, gisteren date 4 gehad met dezelfde op 3 weken tijd. Alleen geen flauw benul waar dit naartoe gaat. 3 keer uit eten, filmpje gaan kijken en gisteren ben ik meegeweest een trekker lossen en zowaar eens met zo'n bakbeest mogen rijden :').

Volgend weekend wil hij kijken voor weekendje weg, maar zelf vind ik het toch maar bizar om een weekendje weg te gaan als er niet eens gezoend is :'). En ik heb er ook gewoon de tijd niet voor met de verbouwingen thuis ....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:24

Flessuh schreef:
Relaxed schreef:

Is toch normaal dat hij dat zegt? Of was het op een bepaalde toon _O-

Nou het was idd de blik erbij en de manier waarop :+

Oeh katten, lastig.. Kan me voorstellen dat je eraan denkt, maar zou ik in dit stadium nog niet doen. Dat wordt dus afspreken bij hem thuis ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:36

Belsje na 4 dates nog niet gezoend? dat vind ik best knap haha. Ik vind een zoen best wel veel zeggen en best belangrijk, dus daar wacht ik nooit lang mee. Overigens doe ik het bijna nooit na date 1, ik ben altijd bang dat de ander de date misschien niks vond en dan sta je mooi voor aap bij een poging haha.. pas als ik bevestiging heb dat diegene het ook een leuke date vond, dan komt het er vaak bij date 2 wel van tenzij date 2 niet bevalt natuurlijk.

Ik moet inderdaad in dit stadium nog helemaal niet daarover nadenken, uiteindelijk is overal een oplossing voor (niet dat ik in dit geval echt een oplossing zie maar oké, niet aan denken dus :+ )

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-17 13:38

kussen op date 1 gebeurde sporadisch bij mij maar na 4 dates nog niet gekust te hebben en dan wel een weekend samen weg gaan deed ik ook niet :+