Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sanet schreef:Oke, ik heb iets te koop staan voor €950 (kostte nieuw bijna €1400) en ik heb bieden vanaf staan op €800.
Nu krijg ik een bod van €801 (grrr!).
Ik wil die prijs graag nog wel wat omhoog. Of is dat dan weer gierig omdat ik bieden vanaf op €800 heb staan?
DeMolenhoek schreef:Ik maak mij oprecht zorgen over het welzijn van de moeder. 2 nesten zijn nauwelijks groot te krijgen. Indien het oudste nest al goed zelfstandig eet zou ik hun apart zetten. Veel te vroeg maar goed, het is nu zo. Als ik hier wat rondkijk kan ik dagelijks in de buurt 4/5 konijnen gratis halen. Ik wens jou dus veel succes met de verkoop. Als ze er wat speciaal uit zien heb je misschien nog gelukMoest je nog tips willen, ik kweek konijnen, dus stuur maar een pb. Ik veronderstel dat de moeder ook nog zeer jong is?
Shanna schreef:Oei, met konijntjes zou ik altijd bang zijn voor slangen-eigenaren..
Ik denk dat ik ze eerder via mn persoonlijke FB pagina zou proberen te slijten.
Tallie1979 schreef:Wat zijn het voor konijntjes?
Vjestagirl schreef:Ik heb ook weer wat hoor. Ik heb nog 94 servies zegels van de AH liggen, dus wat mij betreft weg mogen. Dus ik heb ze op marktplaats gezet, ruilen tegen een zak drop oid. Met de levering op "ophalen".
Krijg ik een berichtje van iemand dat hij ze graag wil hebben voor een etentje, en waar hij de portokosten naar over kan maken.
Dus ik geef aan dat ik ze alleen wil laten ophalen, niet verzenden.
Berichtje terug: "ja maar wij wonen in Amsterdam, dat is een eindje weg"
Nu maar terug geschreven dat er misschien anderen zijn die ze wel willen verzenden, of die dichter bij huis zijn.
En dan bericht hij weer "ja dat is te hopen"
Ik snap echt niet hoe dit mijn probleem moet zijn. En daarbij 'ruilen voor een zak drop', dat gaat niet echt lekker als je alleen de portokosten overmaakt...
K heb hem maar geblokkeerd voordat hij me een slechte beoordeling geeft.
Banyu schreef:Vjestagirl schreef:Ik heb ook weer wat hoor. Ik heb nog 94 servies zegels van de AH liggen, dus wat mij betreft weg mogen. Dus ik heb ze op marktplaats gezet, ruilen tegen een zak drop oid. Met de levering op "ophalen".
Krijg ik een berichtje van iemand dat hij ze graag wil hebben voor een etentje, en waar hij de portokosten naar over kan maken.
Dus ik geef aan dat ik ze alleen wil laten ophalen, niet verzenden.
Berichtje terug: "ja maar wij wonen in Amsterdam, dat is een eindje weg"
Nu maar terug geschreven dat er misschien anderen zijn die ze wel willen verzenden, of die dichter bij huis zijn.
En dan bericht hij weer "ja dat is te hopen"
Ik snap echt niet hoe dit mijn probleem moet zijn. En daarbij 'ruilen voor een zak drop', dat gaat niet echt lekker als je alleen de portokosten overmaakt...
K heb hem maar geblokkeerd voordat hij me een slechte beoordeling geeft.
Waarom niet gewoon verzenden tegen verzendkosten? Zover ik weet zijn de zegeltjes ook gratis. Zelfde discussie als op fb met de lidll zegels. 3 volle spaarkaarten voor 25 euro.