Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Charaz

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:20

800,- bieden kan niet he, bij bieden vanaf, vandaar dat iemand dan 801,- bied.

DatBenIkNou

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 09:59

Sanet schreef:
Oke, ik heb iets te koop staan voor €950 (kostte nieuw bijna €1400) en ik heb bieden vanaf staan op €800.
Nu krijg ik een bod van €801 (grrr!).

Ik wil die prijs graag nog wel wat omhoog. Of is dat dan weer gierig omdat ik bieden vanaf op €800 heb staan?

Ik weet niet wat je verkoopt, maar als iets 1400 nieuw is, vind ik een bod van 800 tweedehands meer dan netjes! Ik hanteer voor veel spullen echt de helft van de nieuwwaarde voor veel spullen.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:11

Je kan altijd zeggen dat je nog even de andere biedingen afwacht. Heb je het risico dat deze koper afhaakt, maar dat heb je altijd (als je hier leest hoe vaak er niet meer gereageerd wordt..)

Zelf had ik dat een tijdje geleden. Geboden op een speelhuisje, diegene was al in onderhandeling met iemand die 2 euro meer bood. Prima, hij hield me op de hoogte. Daarna weer dat ie met een andere bieder bezig was, of ik ook nog interesse had? Na de derde keer had ik zelf al wat anders gevonden, maar had dat nog nooit meegemaakt dat een verkoper er zo achteraan zit.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:47

Nou ik heb ook wat hoor _O-
Konijn heeft 4 weken geleden jonkies gekregen, nu alvast op marktplaats gezet omdat ik hoop dat er wat interesse voor is, kom ik er vanochtend achter dat mama konijn weer een nestje heeft, blijkbaar heeft mannetje haar meteen na de bevalling gedekt want ze zijn daarna meteen apart gezet...

Hoop dat konijnen nog een beetje willen verkopen :oo

Edit: staat al een afspraak gepland om mannetje te castreren.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:52

Ik maak mij oprecht zorgen over het welzijn van de moeder. 2 nesten zijn nauwelijks groot te krijgen. Indien het oudste nest al goed zelfstandig eet zou ik hun apart zetten. Veel te vroeg maar goed, het is nu zo. Als ik hier wat rondkijk kan ik dagelijks in de buurt 4/5 konijnen gratis halen. Ik wens jou dus veel succes met de verkoop. Als ze er wat speciaal uit zien heb je misschien nog geluk :) Moest je nog tips willen, ik kweek konijnen, dus stuur maar een pb. Ik veronderstel dat de moeder ook nog zeer jong is?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 26-02-19 11:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 11:53

Oei, met konijntjes zou ik altijd bang zijn voor slangen-eigenaren.. :=
Ik denk dat ik ze eerder via mn persoonlijke FB pagina zou proberen te slijten.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:11

Wat zijn het voor konijntjes?

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:44

Hier ook aardig wat dingen verkocht wat soepel ging !

Morgen komt iemand een boek ophalen en wil dan vandaag alvast het geld overmaken.. Is dat niet een beetje gek? :+

Independence

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:46

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:48

Nee toch? Denk ik zelf ook weleens aan wanneer ik geen contant geld heb. Niet iedereen vind via Mp fijn en als je niet dezelfde bank hebt staat het er niet meteen op.

Gizeppie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 12:52

DeMolenhoek schreef:
Als je het sowieso niet kwijt wilt voor €800 snap ik niet dat je bieden vanaf €800 zet :)

Haha ik dacht precies hetzelfde..

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:02

Staat nu ook een advertentie op van 1150 euro vraagprijs en bieden vanaf 350. Dan denk ik ook waar gaat het hier mis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 13:18

DeMolenhoek schreef:
Ik maak mij oprecht zorgen over het welzijn van de moeder. 2 nesten zijn nauwelijks groot te krijgen. Indien het oudste nest al goed zelfstandig eet zou ik hun apart zetten. Veel te vroeg maar goed, het is nu zo. Als ik hier wat rondkijk kan ik dagelijks in de buurt 4/5 konijnen gratis halen. Ik wens jou dus veel succes met de verkoop. Als ze er wat speciaal uit zien heb je misschien nog geluk :) Moest je nog tips willen, ik kweek konijnen, dus stuur maar een pb. Ik veronderstel dat de moeder ook nog zeer jong is?

Ja ik maak mij ook zorgen, konijn is inderdaad nog jong, maar de jonkies van het 1e nest eten nog niet helemaal zelfstandig dus durf ze nog niet apart te zetten. Ik stuur je even een Pb.

Shanna schreef:
Oei, met konijntjes zou ik altijd bang zijn voor slangen-eigenaren.. :=
Ik denk dat ik ze eerder via mn persoonlijke FB pagina zou proberen te slijten.

Ja daar ben ik ook een beetje bang voor, misschien inderdaad ook via een fb groep proberen, bedankt voor de tip.

Tallie1979 schreef:
Wat zijn het voor konijntjes?

Kruising dwergkonijntjes dus niet een speciaal ras ofzo, zijn wel erg leuk om te zien maar dat zijn alle kleine diertjes natuurlijk ;)

Afbeelding

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 14:26

Met bieden hoef je niet meteen te reageren toch. Vaak komt er dan iedere keer een nieuwe bod en dan reageer je een keer.
Of is dat nu met die berichten ipv e-mail juist de bedoeling meteen te reageren.

Ik had ook 801 geboden en anders eens gevraagd waar er anders voor weg kan.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 15:10

Ach, wat een moppies! Daar vind je wel een huisje voor hoor! :j

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 15:33

Konijnen altijd een discussie punt. MP staat er vol mee.

Doe je ze samen weg iig? Dan gaat het ook meteen twee keer zo snel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 16:14

Doet mij denken aan mijn vriend die dit weekend 28 jonge konijnen ging scheiden om ook ongelukjes te voorkomen. Nadat de eerste 8 allemaal moeren waren volgens hem heb ik ze maar opnieuw bekeken en er zo 3 rammen van tussen gehaald 8)7 Antwoord hij heel droog: Ja, zo een klein pietje kan ik niet zien hoor.

Joh _O-

Ik heb nu een week 8 konijnen te koop en nog maar 1 verkocht via 2dehands. Nu moet hier niets weg, het mag weg. Maar goed lopen doet het niet.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:05

Ik heb ook weer wat hoor. Ik heb nog 94 servies zegels van de AH liggen, dus wat mij betreft weg mogen. Dus ik heb ze op marktplaats gezet, ruilen tegen een zak drop oid. Met de levering op "ophalen".

Krijg ik een berichtje van iemand dat hij ze graag wil hebben voor een etentje, en waar hij de portokosten naar over kan maken.
Dus ik geef aan dat ik ze alleen wil laten ophalen, niet verzenden.
Berichtje terug: "ja maar wij wonen in Amsterdam, dat is een eindje weg"
Nu maar terug geschreven dat er misschien anderen zijn die ze wel willen verzenden, of die dichter bij huis zijn.
En dan bericht hij weer "ja dat is te hopen"

Ik snap echt niet hoe dit mijn probleem moet zijn. En daarbij 'ruilen voor een zak drop', dat gaat niet echt lekker als je alleen de portokosten overmaakt...
K heb hem maar geblokkeerd voordat hij me een slechte beoordeling geeft.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:35

Vjestagirl schreef:
Ik heb ook weer wat hoor. Ik heb nog 94 servies zegels van de AH liggen, dus wat mij betreft weg mogen. Dus ik heb ze op marktplaats gezet, ruilen tegen een zak drop oid. Met de levering op "ophalen".

Krijg ik een berichtje van iemand dat hij ze graag wil hebben voor een etentje, en waar hij de portokosten naar over kan maken.
Nu maar terug geschreven dat er misschien anderen zijn die ze wel willen verzenden, of die dichter bij huis zijn.

Ik snap echt niet hoe dit mijn probleem moet zijn. En daarbij 'ruilen voor een zak drop', dat gaat niet echt lekker als je alleen de portokosten overmaakt...

Waarom niet gewoon verzenden tegen verzendkosten? Zover ik weet zijn de zegeltjes ook gratis. Zelfde discussie als op fb met de lidll zegels. 3 volle spaarkaarten voor 25 euro.
Laatst bijgewerkt door Banyu op 26-02-19 19:42, in het totaal 1 keer bewerkt

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:37

Vjestagirl, dan maakte ik gewoon 2.50 oid over voor de dropjes, kon je zelf uitkiezen welke je lekker vond

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 19:50

Banyu schreef:
Vjestagirl schreef:

Waarom niet gewoon verzenden tegen verzendkosten? Zover ik weet zijn de zegeltjes ook gratis. Zelfde discussie als op fb met de lidll zegels. 3 volle spaarkaarten voor 25 euro.

Geen zin in. Ik heb geen postzegels in huis, dus die moet ik dan weer gaan halen. Dit zijn van die kaarten van het pick up point, dus ze wegen ook meer dan de losse punten die je bij de kassa krijgt.

Al met al: gewoon geen zin in. Ik wil iemand aan de deur die ik de stapel zegels in de handen kan drukken en er veel plezier mee kan wensen.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:06

Postzegels kan je voort aan online regelen ahv code die je krijgt.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:09

En toch doe ik het lekker niet :P. Ik heb d'r gewoon geen zin in

Macs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:13

Is er geen Facebook groep voor je wijk of stad? Gratis weggeven achtig iets. Werkt hier als een tietelier!

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 20:30

Geef je groot gelijk hoor Vjestagirl.
Hoe vaak je met gratis dingen wel niet de vraag krijgt of je 'toevallig niet wil komen brengen daar en daar'.. Nou. Nee. Mijn benzine is niet gratis.