

Leuke foto!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Banjer schreef:Vandaag 6,5 uur trein in totaal en geen vertraging
En om maar on topic te blijven: over de hele dag maar 1x (!) controle gehad.... ik snap dat er misschien wat weinig personeel is... maar toch... het wordt zwartrijders wel makkelijk gemaakt zo
Nayomie schreef:Oh nog een ergernis. Dat er vanaf Groningen elk uur (2?) sprinters naar Assen gaan terwijl er al 4 treinen in het uur daar langs komen en er elke 10 minuten een bus naar Assen gaat. En het aantal mensen in de trein is soms echt triest. Ik zie liever dat ze de sprinters naar Zwolle verlengen want dat is een drama soms. 1 klein treinstel in de spits voldoet gewoon écht niet.
Edit: dikke plus, Groningen gaat helemaal over op elektrische bussen
topsylover schreef:Nayomie schreef:Oh nog een ergernis. Dat er vanaf Groningen elk uur (2?) sprinters naar Assen gaan terwijl er al 4 treinen in het uur daar langs komen en er elke 10 minuten een bus naar Assen gaat. En het aantal mensen in de trein is soms echt triest. Ik zie liever dat ze de sprinters naar Zwolle verlengen want dat is een drama soms. 1 klein treinstel in de spits voldoet gewoon écht niet.
Edit: dikke plus, Groningen gaat helemaal over op elektrische bussen
Die bus naar Assen rijdt over de ring naar Kloosterveen en komt dus bij lange na niet in de buurt van het station, anders zou je langer op de fiets zitten dan in de trein.
Nayomie schreef:topsylover schreef:
Die bus naar Assen rijdt over de ring naar Kloosterveen en komt dus bij lange na niet in de buurt van het station, anders zou je langer op de fiets zitten dan in de trein.
Gaat ook nog bus 50, wel naar station.
Die sprinters tussen Zwolle en Groningen zijn soms zo druk en klein, dat als je 10 minuten voor vertrek er in wil, je moet staan. Is leuk als je de hele reis dat moet doen.
Nayomie schreef:Oh nog een ergernis. Dat er vanaf Groningen elk uur (2?) sprinters naar Assen gaan terwijl er al 4 treinen in het uur daar langs komen en er elke 10 minuten een bus naar Assen gaat. En het aantal mensen in de trein is soms echt triest. Ik zie liever dat ze de sprinters naar Zwolle verlengen want dat is een drama soms. 1 klein treinstel in de spits voldoet gewoon écht niet.
Edit: dikke plus, Groningen gaat helemaal over op elektrische bussen
SindyKaya schreef:Nayomie schreef:Oh nog een ergernis. Dat er vanaf Groningen elk uur (2?) sprinters naar Assen gaan terwijl er al 4 treinen in het uur daar langs komen en er elke 10 minuten een bus naar Assen gaat. En het aantal mensen in de trein is soms echt triest. Ik zie liever dat ze de sprinters naar Zwolle verlengen want dat is een drama soms. 1 klein treinstel in de spits voldoet gewoon écht niet.
Edit: dikke plus, Groningen gaat helemaal over op elektrische bussen
Oh dit is al 2 jaar mijn ergernis. Helaas denkt nederland nog steeds dat het noorden niet druk is dus ik vrees dat er voorlopig ook echt nog niks aan gedaan word. Elke ochtend trein overvol, mensen staan als sardientjes tegen elkaar, ook in de gangpaden. Soms kunnen mensen zelfs niet mee en dan moeten we nog langs meppel.
Elk jaar word station Hoogeveen drukker en de treinen worden korter.
Overal zie ik de treinen langer worden, maar het noorden
Nayomie schreef:SindyKaya schreef:Oh dit is al 2 jaar mijn ergernis. Helaas denkt nederland nog steeds dat het noorden niet druk is dus ik vrees dat er voorlopig ook echt nog niks aan gedaan word. Elke ochtend trein overvol, mensen staan als sardientjes tegen elkaar, ook in de gangpaden. Soms kunnen mensen zelfs niet mee en dan moeten we nog langs meppel.
Elk jaar word station Hoogeveen drukker en de treinen worden korter.
Overal zie ik de treinen langer worden, maar het noorden
Als ik de sprinter wil pakken van 7.54 uit Zwolle, en ik kom daar om 7.45 aan, dan moet ik al staan..Ik snap echt niet waarom ze alles korter maken en een sprinter trekken tussen Assen en Groningen. Dat is echt een kansloze trein. Soms zitten er nog geen 5 mensen in. Zet die vast aan de sprinter tussen Zwolle-Groningen visa versa.