Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Kirja schreef:Hier nooit een probleem als ze door de weeks pakketjes komen brengen, dan is vriendlief er toch niet![]()
Hij heeft van de week wel mijn verzameling gezien: 'heb je er zóveel?! Doe normaal joh'![]()
Maar voorlopig kan t toch niet.. Zo weer met de hond naar de DA.
Skessa_ schreef:Aaaahw zondag ook niet uitslapen?
Hahahaha Lisitano![]()
Hij mocht je pakketje toch niet zien?
Skessa_ schreef:![]()
![]()
En die 30 jars was zeker niet over de 100 euro?![]()
Bienotje schreef:Oke. Jullie schuld van hier, ik heb van het weekend mijn eerste yankee candle besteld.
Manlief vond de zoetere geurtjes van mijn bestelde waxjes tegenvallen. Te laag suikerspingehalte.
En toen zag ik een yankee cotton candy voorbijkomen en die hadden ze in een webshop met korting en...
Moraal: ik hoop dat 'ie niet tegenvalt
Yv_ schreef:Klinkt bekend voor een aantal van jullie of niet?
[ [url=m/gZ4Mo7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Stamper schreef:Bienotje schreef:Oke. Jullie schuld van hier, ik heb van het weekend mijn eerste yankee candle besteld.
Manlief vond de zoetere geurtjes van mijn bestelde waxjes tegenvallen. Te laag suikerspingehalte.
En toen zag ik een yankee cotton candy voorbijkomen en die hadden ze in een webshop met korting en...
Leuk, zelf vond ik CC niet heel geweldig, maar andere zijn er weer lovend over!
Waar heb je besteld?
Stamper schreef:Bienotje schreef:Oke. Jullie schuld van hier, ik heb van het weekend mijn eerste yankee candle besteld.
Leuk, zelf vond ik CC niet heel geweldig, maar andere zijn er weer lovend over!
Waar heb je besteld?