Zo wat een regen , onder rommelende lucht de koeien opgehaald uit het land en barste los. In stromende regen de kuilbult dichtgegooid , enorm zonde dat de kuil eigenlijk nu verpest is.
Ging tekeer met onweer en enorme buien woah , (Terherne friesland)
Ik vraag me altijd af, wat nou als je je hand in zo'n bloemkoolwolk zou kunnen steken? Hoe zou dat zijn?
Ik denk zoals elke wolk, je verneemt er niks van zelfs niet als je er doorheen valt Het voelt enkel onaangenamer wanneer er regen in zit en je jezelf naar de aarde laat vallen met 200 km per uur
LoveGlove
Geplaatst: 03-06-16 21:21
Haha Tigress dankje Denk het ook
Maar het lijken net van die kussens waar je op kan springen. Ik verwacht dat je dan niet echt zacht land
Tigress
Geplaatst: 03-06-16 21:22
Nupe Mijn pa is parachutist, en heb van hem wel eens de verhalen gehoord van hoe het voelt als je door bepaalde wolken heen gaat Geen zachte kussentjes, je pleurt er gewoon doorheen
In Grou is blijkbaar enorm veel regen gevallen , weer niet ver weg van het werk . Dus dat zag ik in de verte , was enorm heiig de lucht die kant op toen ik de koeien naar binnen werkte
Magda, zit er links op jouw eerste filmpje nou een shelf (in wording).
Brute foto's je gebeden zijn verhoord.
Anoniem
Geplaatst: 03-06-16 21:43
Rebecca schreef:
Mooi!
Apart Jo , lijkt wel een slak
Nu je het zegt.. zie ik er ook een slak in
Pluizebolpum
Geplaatst: 03-06-16 22:05
Ik doe gewoon net alsof ik niet jaloers ben...Inderdaad, bruut, Magda!
Buienradar is gemeen. Zie je rooie vlekjes aankomen en vlak voor waar ik woon verdwijnen ze. Heb nog wel even buiten gekeken of ik in de verte wat kon zien maar heb uiteindelijk alleen een muskusrat met rietstengel geschoten. Ook leuk, maar geen wolk. Misschien vanavond nog een kansje maar ik betwijfel het.
Pluis wakkerrrrrrr wooorddddeeeennnn. Hij s nu boven ons
Bopje
Geplaatst: 03-06-16 22:48
Er trekken weer heftige buien door Duitsland. Gaan Limburg denk ik ook nog wel raken.
magda_90
Geplaatst: 03-06-16 22:49
Rocamor schreef:
Magda, zit er links op jouw eerste filmpje nou een shelf (in wording).
Brute foto's je gebeden zijn verhoord.
Yup! Bedankt iedereen.
De bui schampte Leeuwarden waardoor het allemaal zachtjes was zonder noemenswaardig regen etc.
magda_90
Geplaatst: 03-06-16 22:51
Joaltijd schreef:
Gaaf magda!
Wat ik nu zag toen ik mijn fiets pakte om naar huis te fietsen?!: [ [url=m/lQDxho.jpg]Afbeelding[/url] ] Iemand enig idee wat deze gave wolkenformatie was?!
Zoiets heeft hier vaker gestaan, moet je even zoeken!
Anoniem
Geplaatst: 03-06-16 22:55
magda_90 schreef:
Joaltijd schreef:
Gaaf magda!
Wat ik nu zag toen ik mijn fiets pakte om naar huis te fietsen?!: [ [url=m/lQDxho.jpg]Afbeelding[/url] ] Iemand enig idee wat deze gave wolkenformatie was?!
Zoiets heeft hier vaker gestaan, moet je even zoeken!