D Dat ligt natuurlijk aan PostNL,maar ik probeer nu wel altijd zoveel te bestellen dat ze het wel af móeten leveren.. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
D Dat ligt natuurlijk aan PostNL,maar ik probeer nu wel altijd zoveel te bestellen dat ze het wel af móeten leveren..
. 
Drunksheep schreef:Aaah ik ben nu echt zo benieuwd naar deze broeken. Heb nu zelf al zoiets van River Island, en dat is echt fijn
http://www.misslipgloss.nl/love-dr-denim-plenty-jeans/

Bij sportief denk ik vb spijkerbroek, polo en vans. Is toch minder casual dan vb met hakken... Maar een hele dag trappen op en af, kamer in en uit op hakken, dat wordt het 'm ook niet.
Denk dat een laarsje prima kan. Daarbuiten denk ik dat comfortabel schoeisel in een ziekenhuis over het algemeen wel gedoogd is. Mijn vader werkt in een ziekenhuis hier in de buurt en daar loopt iedereen op Crocs of andere zeer comfortabele schoenen, behalve de artsen..
Wel lekker fris haha, zeker bij warm weer. Qua schoenen moet het lukken, ben meer aan het piekeren over bovenstukken. 1 of ander genie van een ingenieur heeft het airco/verwarmingssysteem zo goed voorzien in het ziekenhuis dat het in de ene zaal pokkewarm kan zijn en de zaal ernaast ijskoud, maar onderling kan je niks regelen
Het kan dus voorkomen dat je in de winter in zaal A zowat in bikini wil rondrennen, en dat je in de zomer in zaal B als eskimo moet doorkomen.
Tijd om te bestellen