Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

suus_pepper

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 07:57

Ik heb een keer een pakketje gekregen van de h&m, ik was gewoon thuis dus ze hadden hem af kunnen leveren. Hebben ze hem half in de brievenbus gepropt.. Ik woon 2 hoog met alleen trappen, maar doe je werk :')D Dat ligt natuurlijk aan PostNL,maar ik probeer nu wel altijd zoveel te bestellen dat ze het wel af móeten leveren..

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:42

Ik hoop ook niet dat ze bij mijn bestelling door de brievenbus proberen te proppen. Dat past echt niet :P .

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:25

Dit was mijn bestelling bij de H&M

Afbeelding

Aan foto van de mint groene trui

Afbeelding

Het is echt een hele lichte kleur mint groen, zo op de foto komt de kleur niet echt goed over helaas

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:29

Tutti_Frutti

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 10:56

Ik ven al heel lang opzoek naar een mooie fedora hoed met een mooie donkere kleur en band, maar kan echt niks vinden. Wil ook niet de hoofdprijs gaan betalen. Heeft iemand ze nog ergens zien liggen?

Die broeken wil ik ook proberen! Klinkt erg goed. Waar verkopen ze die nog meer?

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:22

Ik denk dat die broeken voor mij veel te kort zullen zijn. Ze lijken me wel heel fijn.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:29

Drunksheep schreef:
Aaah ik ben nu echt zo benieuwd naar deze broeken. Heb nu zelf al zoiets van River Island, en dat is echt fijn <3

http://www.misslipgloss.nl/love-dr-denim-plenty-jeans/

Ik heb er ook zo een, gekocht bij Nelly. Heel fijn, ik zou gewoon je eigen maat kopen. Ik heb normaal 28 en nu een M en die is eigenlijk voor het mooie te los in mn taille.

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:47

Hoe zetten jullie eigen zo snel foto's hier in bokt? Ik kan dat alleen via de computer want je moet heel die foto uploaden en de link kopieren in zo'n code. Keiveel werk om dat ff snel te willen doen :(

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:51

Mobiel:
Klik op: plaats een reactie.
Klik op: Upload.
Klik op: Kies bestanden.
Kies je foto.
Klik op: Save.
Klik de foto aan en voila, hij staat in je bericht.
Nu moet je alleen je bericht nog versturen.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:37

Milka schreef:
Stille meelezer hier, werkt erg verslavend dit topic :)

Wat vinden jullie van deze set ?

[ [url=m/ziiDDy.jpg]Afbeelding[/url] ]

oehh waar heb je deze set vandaan? Super leuk!

velvetblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 12:45

Oh zo simpel ja? Ideaal! Thanks :)

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:01

ssssuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:14

Milka! LEUK die trui!!!

Ik wil oook...........

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:21

Die blauwe blazer!! Wauw :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:22

Ik ga waarschijnlijk een hele dure aankoop doen maar het gaat niet om kledij :+

Iets meer gerelateerde vraag: wanneer vinden jullie een spijkerbroek een sportieve look hebben en wanneer een casual/chique? Is een blazer erop altijd automatisch werkgeschikt? Moet in maart 10 wegen stage lopen op een sociale dienst in een ziekenhuis. Het is geen maatpakken dienst, spijkerbroek mag, maar vind persoonlijk de grens wel dun soms.
Zo vind ik een erg afgebleekt/lichtblauwe spijkerbroek sneller goedkoop ogen dan een donkere...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:27

Ik vind een spijkerbroek nooit een sportieve look hebben, vind dat je op een sociale afdeling van een ziekenhuis ook prima een spijkerbroek met een wat wijder vallend shirtje kan dragen. Zou als ik jou was gewoon de eerste dag met een blazertje gaan en peilen hoe de rest zich kleedt. Kan je je daarop aanpassen :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:30

Ben er al op gesprek geweest, ik moest solliciteren voor die stageplek. En het is in het ziekenhuis waar ik normaal vast werk, maar dan aan onthaal. Daar maakte kleding niet zo veel uit omdat je benen toch de hele dag onder een desk zaten waar niemand ze zag.

Spijkerbroek moet kunnen, dat zeker, maar de combinatie is niet altijd even geslaagd :P Bij sportief denk ik vb spijkerbroek, polo en vans. Is toch minder casual dan vb met hakken... Maar een hele dag trappen op en af, kamer in en uit op hakken, dat wordt het 'm ook niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:34

Gelukkig zit er ook nog iets tussen Vans en hakken :D Denk dat een laarsje prima kan. Daarbuiten denk ik dat comfortabel schoeisel in een ziekenhuis over het algemeen wel gedoogd is. Mijn vader werkt in een ziekenhuis hier in de buurt en daar loopt iedereen op Crocs of andere zeer comfortabele schoenen, behalve de artsen..

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:37

Ik zie de sociale/dietisten en zelfs artsen lekker rond huppelen in jeans broeken, blazers, van die pulletjes met v-hals, hemden,... Hakken die ik ook regelmatig voorbij komen en zelfs een kokerrok. Het gaat echt van casual sportief naar casual sjiek.
De ene dag had die vrouw een kokerrok aan en de dag erna een spijkerbroek met le coq sportief schoentjes!

Bedankt milka leuke dingen op de link!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 13:40

Spijkerbroek met crocs :)) Wel lekker fris haha, zeker bij warm weer. Qua schoenen moet het lukken, ben meer aan het piekeren over bovenstukken. 1 of ander genie van een ingenieur heeft het airco/verwarmingssysteem zo goed voorzien in het ziekenhuis dat het in de ene zaal pokkewarm kan zijn en de zaal ernaast ijskoud, maar onderling kan je niks regelen :+ Het kan dus voorkomen dat je in de winter in zaal A zowat in bikini wil rondrennen, en dat je in de zomer in zaal B als eskimo moet doorkomen.

Dus... WAT doe je dan aan bovenop een spijkerbroek? Mouwloze tops/bloezen kunnen en dat je geen spaghettibandjes gaat aandoen snap ik ook, maar welk type kan en wat niet? Vind het echt lastig :')

@Mexx: ik werk in Brussel met echt een immens gemengd publiek, van chique ambassadeurs tot vluchtelingen die alleen maar hun eigen dialect spreken. Er wordt gevraagd dat je bij beide groepen goed inpast maar je weet nooit op voorhand wat voor kamers met welk type patiënt je gaat krijgen die dag.

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:30

@Mexx geen dank
Werkt erg verslavend dat winkeltje, ben er regelmatig te vinden :o

Ik zou een leuk blousje doen of inderdaad tops met een blazer of vestje ofzo
Maar ik ben daar allemaal nooit zo goed in, ben al wat jaartjes uit het werk/stage gebeuren, heeft zo z'n voordelen op thuisblijfmama te zijn :D

Al vind ik het dan weer lastig om in combinatie met mijn leeftijd (volgende maand 28) me een soort van geschikt te kleden als ik mijn oudste dochter van school haal ed. Bedoel, de meeste moeders lopen daar niet meer in shorts ofzo
De trend van de crop tops laat ik dan ook maar even aan me voorbij gaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:49

Ik word volgende maand 31 en herken het Milka. Dan denk je "oeh leuke trend" tot je er plots bij gaat stilstaan, past het wel nog bij mijn leeftijd? Het helpt niet dat de ene van 30 ergens gewoon makkelijk mee wegkomt en een ander denk je "mens, grow up".

Milka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:53

Precies
Vind bijv crop tops best wel leuk en qua figuur zou ik het denk ik best kunnen hebben (heb in ieder geval geen zwangerschapskilo's overgehouden) maar dan denk ik, ik ben wel al mama
Misschien is dat nog geen eens zo erg, bedoel, iedereen moet dragen wat hij/zij zelf wil dragen, maar ik sta ook iedere dag op het schoolplein voor mijn dochtertje en zou niet willen dat mensen/kindjes daarover zouden praten, zeker niet tegen mijn dochtertje

Edit, wel toepasselijk, komt net de post mijn pakketje van treasureislands.nl brengen
http://www.treasureislands.nl/a-3796374 ... /top-crop/
http://www.treasureislands.nl/a-3934198 ... n/top-low/
Dit is al iets wat ik zelf erg leuk vindt en waarvan ik denk, dat moet kunnen, maar wel een grensgevalletje. En zal het denk ik vaker aantrekken in de zomervakantie ofzo :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:59

Crop tops draag ik hooguit nog thuis. Ben best trots op mijn lichaam, maar mee over straat lopen ga ik (niet meer) doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:25

Wow dat shirtje met die BH eronder zijn echt super leuk :oo Tijd om te bestellen :Y)