Ik op RTV Utrecht? hoe komen die nou aan die opname's dan? dat moeten ze hebben gekregen van t.v. Gelderland.Dat ging over de Zebrapaarden Tootje? Vandaag 2 intervieuws op het weiland,om 12 uur en om 2 uur. Mooie blauwe lucht,nu ist nog heerlijk buiten,maar op de slaapkamer wast zó warm.
Pfff, straks komt de dokter. Dacht dat ik gewoon een simpel griepje had, maar begin nu te vrezen voor een longontsteking. Gisteravond 39.8, vannacht wakker geworden en toen had 40.3. Nu "gelukkig" weer 38.6 na een paar asperientjes. Ik hoest de longen uit mijn lijf, die doen weer zeer ook. Bah, nu word het weer eens mooi weer, kan ik nog niet weg want dan moet ik 2 peuters van de 2e verdieping naar beneden sleuren.
Oei longontsteking. Heb ik ook 1 keer gehad en dat was ook bijna de laatste keer dat ik iets kon krijgen, hing op het randje. Maar sinds die tijd ben ik niet meer ziek geweest. Al 18 jaar nu.
Tootje ik zag het net op RTV Utrecht,bij de herhaling van gisteravond. Het word best wel bewolkt,en sommige wolken lijkt wel regen in te zitten. Ik denk dat het weer een beetje gaat tegenvallen.