in ieder geval heb ik genoeg aan mijn hoofd met een paard die 8 weken op de kliniek heeft gestaan en gisteren terug gekomen is. Was me dus ook ontschoten, maar om dan direct in dit topic voorbij te komen, vind ik dan weer jammer. Had me dan een pb'tje gestuurd. Laten we het verder maar rusten.
) . Zojuist de bieders op mijn scapa bericht gestuurd alsook de bieders op mijn kraan. Benieuwd of ik er nog iets van ga horen, van iedereen die ik tot nu benaderd heb heb ik niets meer vernomen.
Laat hem waarschijnlijk ophalen door mijn stiefvader aangezien ik er zonder verzendkosten al 30 euro voor betaal. Ik ben zó blij dat ik hem eindelijk heb gevonden in de goede maat.
).

)
De ene rits krijg ik niet open, en de andere brak gelijk af toen ik hem open wilde ritsen.
Zelfs geen mailtje waarin ze akkoord gaat oid, jammer! Wilde met de centen namelijk een nieuw regendeken halen. Die heb ik ondertussen wel al gehaald, maar met mijn ongeluk van de laatste tijd moet ik ook een nieuwe spiegel voor m'n auto halen en is het scherm van m'n iPhone gebarsten dankzij de honden van de stalling