Die djaythano doet me denken aan daytona van nescar Racing....
Ik wil eigenlijk geen kinderen, mijn vriend wel. Zijn naam en voornaam worden op zijn werk afgekort als Jev. Laat hij nu op het geniale idee gekomen zijn om die naam te willen voor een zoontje. Met die schrijfwijze Krijg het maar niet uitgelegd dat die kleine zijn hele leven zal mogen uitleggen "met een v,niet met f".
Wij hebben een familie in het dorp wonen. Boss, dubbel s dus. De gehele basisschool tijd hebben de kinderen geroepen "(voornaam) Boss, dubbel S". En dat vanaf groep 2.. De jongste heeft de zin er in gehouden, als je hem nu belt "boss, dubbel s"
En dan is dat alleen nog maar je achternaam, moet er niet aan denken om dat de rest van je leven met je voornaam te moeten doen..
Ken wel een Dympfna. Scheelt een letter. Ben er wel aan gewend, scheelt.
Ach.. zelfs Jansen kan fout gaan.
Lynnepinny
Geplaatst: 07-09-15 17:42
vuurneon schreef:
Minami, ik las automatisch al Minima en snapte het verhaal maar niet
Minami betekend zuid in het Japans
vuurneon
Geplaatst: 07-09-15 17:45
Lynnepinny schreef:
vuurneon schreef:
Minami, ik las automatisch al Minima en snapte het verhaal maar niet
Minami betekend zuid in het Japans
T arme kind is niet eens Japans
Leuke date voor North West dus
Angeliquee18
Geplaatst: 07-09-15 19:00
Mijn zoontje die vrijdag is geboren heet Declan Lucas. roepnaam is gewoon declan, je hoort de naam vrijwel nooit. Daarom vond ik 'm ook zo leuk haha. betekent goedheid van de man, een ierse naam.
De discussie welke naam hadden we trouwens nog wel onder de bevalling.... en toen die er net uit was haha. zaten te twijfelen om of alleen lucas, of alleen declan, of allebij. lucas vonden we heel mooi, maar half Nederland heet lucas tegenwoordig..
Laatst bijgewerkt door Angeliquee18 op 07-09-15 19:06, in het totaal 1 keer bewerkt