Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sterre98

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #16

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:50

Ik wil ook een paardenfluisteraar titel.

Ben wel geslaagd voor mijn inburgeringscursus :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:53

Gewoon uitzetten dan heb je geen last van dat geneuzel. En kunnen de mensen die het wel leuk vinden het wel zien. :+

Ik erger me aan Jozi. Hij kan er niks aan doen. Maar hij heeft me vannacht 2x wakker geniest. Ik dacht dat hij snel verbeterde maar ik vind hem toch te ziek en sloom nog. Dus morgen naar de dierenarts. Maar hij ligt nu lekker te slapen. En ik ben moe. :z

Oh en de lamp in m’n badkamer is kapot. En daar is geen raam dus ik moet nu in het donker gaan douchen zo. En dan de lamp eruit draaien met een trap en een nieuwe kopen. Zo geen zin in. -O-

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:59

Verwarming doet het nog steeds niet. :brr: :brr: :brr:

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:04

Marcella schreef:
Verwarming doet het nog steeds niet. :brr: :brr: :brr:

arme jij :knuffel: zal wel flink afgekoeld zijn in huis inmiddels. sterkte

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:05

Hoe zet ik de kikkers uit? :')

Foaly
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:05

Ik kom nu pas achter de grap van BICs/biks _O-

DuoPenotti
🏆 Paardenfluisteraar

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:08

Josien_ schreef:

Onderaan de pagina.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:19

Thanks, gevonden!

Marcella
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:33

Okay weet niet of ik blij moet zijn of niet.

Bruto zit ik onder het sociaal minimum, maar netto vind ik het nog meevallen. :=

Is toch nog 100 ± per maand. -O-
Laatst bijgewerkt door Marcella op Vandaag, 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:34

DuoPenotti schreef:
Josien_ schreef:

Onderaan de pagina.

_/-\o_

Fortitude

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:53

10 minuten voor een afspraak gebeld worden door een receptioniste omdat de persoon in kwestie ziek is. En dan de vraag 'zat je al in de auto?'. Meid, ik sta al bijna bij de ingang :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:53

Fortitude schreef:
10 minuten voor een afspraak gebeld worden door een receptioniste omdat de persoon in kwestie ziek is. En dan de vraag 'zat je al in de auto?'. Meid, ik sta al bijna bij de ingang :')

En als jij dat zou doen, zou je op je flikker krijgen en/of de afspraak moeten betalen. :=

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:55

Teckel doet de hele ochtend alsof hij stervende is (doet hij ook als hij niet ziek is.)

En ik pak m’n boterham met kaas en opeens is hij wakker en ligt hij bovenop de dekens. <<)

Echt een mannengriep…
Afbeelding

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 09:57

Fortitude schreef:

Dat heb ik eens gehad bij de huisarts, ik zal al in de wachtkamer. Maar ik was de eerste patiënt van de dag, de dokter had zich net ziek gemeld, daar had ik nog wel begrip voor.

Oh en ook eens voor de tandarts, wij liepen net naar de auto toe. Dat ging wel heel raar, bleek dat de betreffende tandarts ineens was gestopt en per direct met pensioen ging. Zat natuurlijk een heel verhaal aan vast, maar de gang van zaken was voor ons heel absurd >;)

pjer
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:43

Ik moet werk dingen doen, maar heb veel moeite om mezelf aan het werk te krijgen.. pfff

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:45

Wij zijn weer thuis uit het ziekenhuis.. nu hopen dat zoonlief niet snel weer hoeft...
Want 8x buisjes in 4 jaar is best veel...

DuoPenotti
🏆 Paardenfluisteraar

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 10:46

Froukje_J schreef:
Wij zijn weer thuis uit het ziekenhuis.. nu hopen dat zoonlief niet snel weer hoeft...
Want 8x buisjes in 4 jaar is best veel...

beterschap voor hem.

Is er dan geen alternatief voor?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:48

Dat ik nee moet zeggen tegen mijn familie over eem vakantie en ik weet dat de reacties niet mals gaan zijn.

Waar ik vorige week er nog zoveel zin aan had, kwam nu na een gesprek met dr psycholoog wel naar voren dat het mij weinig op gaat leveren om mee te gaan. En ik kreeg net in de douche al een paniek gevoel bij weggaan uit mijn veilige haven en dat het mijn herstel in de weg gaat staan.

Ik moet ook stoppen met pleasen en maar ja zeggen omdat anderen dat willen. Daardoor zit ik nu ook in deze banketstaaf. Maar de reactie van anderen vind ik vaak echt eng. Maar aan de andere kant als ze het niet accepteren heeft iemand vooral zich zelf ermee.

Miesemuisje
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:54

Knap van je! *\o/*

chanicha
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 11:57

Inderdaad knap van je en je zal zien dat je dan trots op jezelf bent!

zonnebloem18
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:02

Goed bezig Zebrastreep! Nee zeggen is moeilijk, maar nee zeggen tegen een ander is ja zeggen tegen jezelf.

Marocje
🏆 Paardenfluisteraar

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:08

Marocje schreef:
Pfff, aanvaring met een hondeneigenaar: ik liep met mijn dochter naar school, had haar rugzak in mijn andere hand. Komt er een hond met vrouwtje aanlopen, wel aangelijnd maar sleurde haar alle kanten op. Hond zag er wel superbraaf uit (maar duidelijk de baas dus). Liep op ons af, dus ik block met de rugtas en loop door. Begint ze te schreeuwen naar me dat ik niet zo moet doen tegen een hond.. ‘nee, hou je hond gewoon bij je?!’
‘Maar die hond doet niks!’
‘Dan nog, hou die hond bij je’

Ondertussen staken we over, kreeg nog wat verwensingen naar mijn hoofd en toen nam de hond haar weer mee de andere kant op.

Dochter afgezet, loop mijn rondje weer richting huis en kwam haar weer tegen. Kreeg alleen een boze blik (sorry ik lach daar inwendig om) en hond vervolgde zijn weg :')

Ff vervolg hierop:

Vanmorgen liep ik terug naar huis, komt die vrouw van gister uit een huis en riep: ‘dat is haar!’ Haar man kwam erachteraan dus ik liep op ze af (ja dan ga ik de confrontatie aan)
Die vrouw begint te schreeuwen tegen me, die man heel rustig wat ik gister deed tegen die hond.
Dus ik begin tegen die man te praten, die vrouw erdoorheen schreeuwen dus die snoerde ik de mond en praatte rustig verder tegen haar man. Zij maar erdoorheen dus haar man greep ook in en hij praatte rustig met mij. Wij snapten elkaar (hond is onschuldig, ligt aan baasje.) Het werd hem nl ook duidelijk dat ik niet sloeg oid maar echt blockte.
Die vrouw was echt leip, begon zelfs over ‘die poedersuiker’ maar ik ben vrij goed in je negeren.

Uiteindelijk rustig gesprek met die man gehad, toen werd die vrouw rustig en begon ze een zielig verhaal over dat ze zo’n last had van haar been en daarom zo liep en de hond achterna liep
Omdat ze toen een normaal gesprek kon voeren en allerlei excuses maakte (ook dat ze normaal nóóit zo reageert), hebben we het netjes afgesloten dat ik idd ook normaal gesproken niet zo reageer maar we dus beiden blijkbaar wat verhit waren.
Wat een drama weer zo op de vroege ochtend, hahaha

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:12

Zebrastreep schreef:
Dat ik nee moet zeggen tegen mijn familie over eem vakantie en ik weet dat de reacties niet mals gaan zijn.

Waar ik vorige week er nog zoveel zin aan had, kwam nu na een gesprek met dr psycholoog wel naar voren dat het mij weinig op gaat leveren om mee te gaan. En ik kreeg net in de douche al een paniek gevoel bij weggaan uit mijn veilige haven en dat het mijn herstel in de weg gaat staan.

Ik moet ook stoppen met pleasen en maar ja zeggen omdat anderen dat willen. Daardoor zit ik nu ook in deze banketstaaf. Maar de reactie van anderen vind ik vaak echt eng. Maar aan de andere kant als ze het niet accepteren heeft iemand vooral zich zelf ermee.

Ik snap waar je je momenteel bevindt qua gevoel, omdat ik het zelf ooit ook met familie van mij aan de hand heb gehad. Voor een ander denken is vaak makkelijker dan dat je zelf op dat moment in een situatie zit. Ik kan dan ook geen gerichte tip geven, omdat elke familie anders reageert. Wel weet ik dat je bij je eigen gevoel moet blijven en vooral moet blijven aangeven dat het voor jou niet goed voelt. Als je je been zou hebben gebroken, dan heeft iedereen begrip - want zichtbaar -, maar zodra er iets in je hoofd aan de hand is, dan weten de meeste mensen (met name familie) òf niet hoe ze ermee om moeten gaan òf ze denken dat het allemaal wel meevalt òf ze denken de oplossing voor jou te hebben door te zeggen dat 'ze je wel kunnen afleiden´. Misschien zou je nog aan kunnen geven dat je graag wilt dat zij een leuke vakantie hebben en dat die garantie er niet is als jij nu meegaat. Dat je je eerst weer voor langere tijd goed wilt voelen, voordat je overweegt om weer eens mee te gaan.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:19

Stroomstoring door kabelbreuk. Leuk not, ik had wasmachine draaien want fantastisch weer op mijn vrije dag. Er liggen nog 2 wassen voor de machine te wachten.
Ik kan nu niet verder, ik kan niet uitmesten want mijn laarzen staan in de garage en die poort gaat… electrisch.
Ik kan niet stofzuigen en heel veel meer niet.

De monteur is vanmorgen geweest voor de zoveelste keer en onze laadpaal doet het nog niet.

Ik denk dat ik niets electrisch verder moet willen vandaag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 12:36

Sinds twee dagen door een heftige trigger weer enorme last van tinnitus in een oor. Ondanks -25dB gehoorbescherming die ik in had (ik ging naar Zumba en precies toen ik binnen kwam, kwam er een hard stoorgeluid uit de speaker waar ik vlakbij stond) weer ontzettend angstig en de dingen die ik probeer te doen om te ontspannen werken ook niet. Wingspan spelen op de Switch komt het gewoon door de muziek heen, gister bij een proefles yoga hoorde ik het ook continu.. gisteravond dacht ik even dat het minder was en dat de angst ging afzakken maar nu is het gewoon weer net zo erg als voor de yoga, wat natuurlijk alleen maar meer die angst bevestigt dat ik nu wel een beschadiging heb opgelopen. Vanochtend ook nog wakker geworden met een extra fluittoon erbij, die lijkt nu weer weg te zijn maar ik word hier zo moedeloos van.. ik probeer vanalles om te ontspannen en niks werkt omdat dat oor er maar doorheen blijft jekkeren. Zucht..
Laatst bijgewerkt door xPabloBokt op Vandaag, 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt