Ben wel geslaagd voor mijn inburgeringscursus
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Fortitude schreef:10 minuten voor een afspraak gebeld worden door een receptioniste omdat de persoon in kwestie ziek is. En dan de vraag 'zat je al in de auto?'. Meid, ik sta al bijna bij de ingang
Marocje schreef:Pfff, aanvaring met een hondeneigenaar: ik liep met mijn dochter naar school, had haar rugzak in mijn andere hand. Komt er een hond met vrouwtje aanlopen, wel aangelijnd maar sleurde haar alle kanten op. Hond zag er wel superbraaf uit (maar duidelijk de baas dus). Liep op ons af, dus ik block met de rugtas en loop door. Begint ze te schreeuwen naar me dat ik niet zo moet doen tegen een hond.. ‘nee, hou je hond gewoon bij je?!’
‘Maar die hond doet niks!’
‘Dan nog, hou die hond bij je’
Ondertussen staken we over, kreeg nog wat verwensingen naar mijn hoofd en toen nam de hond haar weer mee de andere kant op.
Dochter afgezet, loop mijn rondje weer richting huis en kwam haar weer tegen. Kreeg alleen een boze blik (sorry ik lach daar inwendig om) en hond vervolgde zijn weg
Zebrastreep schreef:Dat ik nee moet zeggen tegen mijn familie over eem vakantie en ik weet dat de reacties niet mals gaan zijn.
Waar ik vorige week er nog zoveel zin aan had, kwam nu na een gesprek met dr psycholoog wel naar voren dat het mij weinig op gaat leveren om mee te gaan. En ik kreeg net in de douche al een paniek gevoel bij weggaan uit mijn veilige haven en dat het mijn herstel in de weg gaat staan.
Ik moet ook stoppen met pleasen en maar ja zeggen omdat anderen dat willen. Daardoor zit ik nu ook in deze banketstaaf. Maar de reactie van anderen vind ik vaak echt eng. Maar aan de andere kant als ze het niet accepteren heeft iemand vooral zich zelf ermee.