Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Telpeva schreef:Op Bokt lees ik zo vaak hoe mensen positief zijn over kringloopwinkels, Vinted en ander 2e hands spul en altijd wanneer ik ermee in aanraking kom dan is het van die vieze, oud en overbodige, stinkende meuk wat bij mij al lang een enkeltje kliko zou hebben gekregen.
Van de week moest ik in een kringloopwinkel zijn, de geur van 'niet schoongemaakt', oude sigarettenstank, nieuwe sigarettenstank en overige ranzigheid en verderf maakte dat ik nog net niet ter plekke ging kokhalzen. Het product waar ik voor kwam was uiteraard ook zo plakkerig, stinkend en smerig
Little_Gift schreef:Telpeva schreef:Op Bokt lees ik zo vaak hoe mensen positief zijn over kringloopwinkels, Vinted en ander 2e hands spul en altijd wanneer ik ermee in aanraking kom dan is het van die vieze, oud en overbodige, stinkende meuk wat bij mij al lang een enkeltje kliko zou hebben gekregen.
Van de week moest ik in een kringloopwinkel zijn, de geur van 'niet schoongemaakt', oude sigarettenstank, nieuwe sigarettenstank en overige ranzigheid en verderf maakte dat ik nog net niet ter plekke ging kokhalzen. Het product waar ik voor kwam was uiteraard ook zo plakkerig, stinkend en smerig
Zoooo waar!
Vandaar dat ik nooit nooit nooit tweedehands kledij en stoffen meubels etc zou overwegen.
Je weet nooit wat daarmee uitgespookt is en wat daar allemaal ingetrokken is
sterregoud schreef:Polarize schreef:De regionale NS staking van 10juni is ineens een landelijke staking geworden. Ik kan op deze manier gewoon mijn laatste 2 lesweken amper naar school toe, terwijl ik op school projecten heb liggen
Het is absurd dat de NS dit doet !
Kan je ook een klacht indekken?
Shenavallie schreef:chanicha schreef:Dat is net zoals rijst eten met een vork![]()
De meeste Nederlanders doen dat en dat doet zeer aan mijn ogen en mijn schoonvader zou zich omdraaien in zijn graf
Oeps, ik eet werkelijk alles met een vork, behalve soep.
sterregoud schreef:Polarize schreef:De regionale NS staking van 10juni is ineens een landelijke staking geworden. Ik kan op deze manier gewoon mijn laatste 2 lesweken amper naar school toe, terwijl ik op school projecten heb liggen
Het is absurd dat de NS dit doet !
Kan je ook een klacht indekken?