Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Molly1230 schreef:Wezen shoppen met moeders. Zie ik een leuk pak, passen leuk leuk. Dus ik neem hem mee en trek thuis de kaartjes eraf want heb toch al gepast. Zie ik nu dat de broek echt ontzettend erg doorschijnt..![]()
Godver. Hij zit wel heel lekker dus dan wordt het maar een chill/pyjamabroek.
![]()
Gelukkig is de trui wel leuk en schijnt niet heel erg door.
Mandarijn schreef:Molly1230 schreef:Wezen shoppen met moeders. Zie ik een leuk pak, passen leuk leuk. Dus ik neem hem mee en trek thuis de kaartjes eraf want heb toch al gepast. Zie ik nu dat de broek echt ontzettend erg doorschijnt..![]()
![]()
Kun je er niet iets onder doen zodat het niet meer doorschijnt? Ik heb ook één broek waarbij die doorschijnt, maar daar doe ik een dunne legging onder en dan is het opgelost.
Molly1230 schreef:Wezen shoppen met moeders. Zie ik een leuk pak, passen leuk leuk. Dus ik neem hem mee en trek thuis de kaartjes eraf want heb toch al gepast. Zie ik nu dat de broek echt ontzettend erg doorschijnt..![]()
![]()
Avalanche schreef:Hahahahahaha daar had ik nog niet eens aan gedacht
Sintara schreef:Ook net op tijd geweest met die cap DP!
Telpeva schreef:Bestel anders deze van aliexpress of temu, dan weet je zeker dat je nog meer bokkers op de kast krijgt![]()
[ [url=m/XNGG6o.jpg]Afbeelding[/url] ]
Sintara schreef:Domme domme ik dacht dat het weer koel genoeg was om mel haar prakkie een dag van tevoren in de week te kunnen zetten.
Nou, het ruikt voor mij en andere paarden nog prima maar mevrouw de prinses zegt Iewllllll. Ze heeft er alleen de grotere stukken appel uit gepulkt. Die oude draver van stal eet nu mn dure voer maar op...