Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 11:37

Sintara schreef:
Wat zijn je nieuwe werktijden dan zebrastreep?

Van 12:00 tot 19:30.... gelukkig 1x per maand maar ik heb ze nu al 3x deze maand.

Plus ik vindt het niet heel verantwoord dat je in de ochtend weer alleen staat op 6 cliënten. Ik ga morgen er ook echt niet meer voor rennen om iedereen stipt op tijd op dagbesteding te krijgen en de verzorging af te rafelen.

M_D_H

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 12:51

Dat mijn man en ik het nooit in een keer eens zijn over de inrichting van onze woning...

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:02

Honger maar heb geen eten mee :')

Omg, ik heb nog koekjes liggen in mijn eigen kast 8)7

Boheme

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 13:45

M_D_H schreef:
Dat mijn man en ik het nooit in een keer eens zijn over de inrichting van onze woning...

Hier daardoor al wat 2 jaar opzoek naar een vloer.. sidenote ik werk bij een vloerenhandel...

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:17

Aan de studie met dit mooie weer -O-

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:33

M_D_H schreef:
_San87_ schreef:
Door alle negatieve berichtgeving rondom the Little Mermaid hen ik helemaal geen zin meer om m te kijken :.

Waarom?

Door alle negatieve berichten dus :). Geen knalrood haar, Kiss the girl is aangepast omdat het te opdringerig zou zijn, de kleuren zijn flets, de CGI schijnt matig te zijn.

Ga m wel kijken op Disney+. Maar er niet voor naar de bios :\.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:34

En dan nog een ergernis. Vandaag bezichtiging van het huurhuis dat wij achterlaten. De potentiele huurder wil er niet wonen, maar er alleen muziek gaan maken en Instagram filmpjes opnemen en zo :\.

Wat ben je dan voor enorme kneus, dat je daar een sociale huurwoning voor gaat huren.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:37

_San87_ schreef:
En dan nog een ergernis. Vandaag bezichtiging van het huurhuis dat wij achterlaten. De potentiele huurder wil er niet wonen, maar er alleen muziek gaan maken en Instagram filmpjes opnemen en zo :.

Wat ben je dan voor enorme kneus, dat je daar een sociale huurwoning voor gaat huren.

Uhhh pardon?????

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:39

Met de huidige woningnood zou dat dus echt niet moeten mogen.

Maar goed als zo'n droeftoeter zijn kop houd weet niemand dat.
Schandalig

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:39

_San87_ schreef:
En dan nog een ergernis. Vandaag bezichtiging van het huurhuis dat wij achterlaten. De potentiele huurder wil er niet wonen, maar er alleen muziek gaan maken en Instagram filmpjes opnemen en zo :.

En dat mag? -O-

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:44

Ik zou dat sowieso melden bij de woningbouw. Daar kan die persoon beter een zakelijke ruimte voor huren toch. En volgens mij moet je gewoon ingeschreven staan op het adres ook om er te mogen wonen.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 14:51

fleurtjeuh schreef:
_San87_ schreef:

Uhhh pardon?????

Ik klapperde ook even met m'n oren. Ik probeer het nu op schrift te krijgen zodat ik dat naar de woningbouw kan sturen.

Foaly schreef:
_San87_ schreef:

En dat mag? -O-

Dat mag ik hopen van niet. Maar dat hangt hij bij de woningbouw natuurlijk niet aan de grote klok. Ik ga het echter wel melden.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:22

Ziek in bed.
Hoesten en voel mij een vaatdoek.
Had dit weekend allemaal leuke dingen gepland.
Maar het wordt bed houden, kopje thee drinken en verder niets :n

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:23

San, ik neem het terug verhuizen is helemaal niet leuk :')

Net een wijnkast schoon moeten maken, kan het niet aanraden :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:36

Verhuizen is echt de hel

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:46

Ik wou van de week dus al niet te demotiverend zijn maar ik vind verhuizen ook echt ruk, als het even mee zit doe ik dat nooit meer :P

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:48

Meneer de muzikant wil de woning toch niet, het is te oud :)). Alsnog ben ik geneigd dit gedoe naar de woningbouw door te zetten :').

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:50

_San87_ schreef:
Meneer de muzikant wil de woning toch niet, het is te oud :)). Alsnog ben ik geneigd dit gedoe naar de woningbouw door te zetten :').

Zou ik ook doen, wat een soeplul

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:51

Boheme schreef:
M_D_H schreef:

Hier daardoor al wat 2 jaar opzoek naar een vloer.. sidenote ik werk bij een vloerenhandel...

Oh dat is ook erg ja :')

_San87_ schreef:
Door alle negatieve berichten dus :). Geen knalrood haar, Kiss the girl is aangepast omdat het te opdringerig zou zijn, de kleuren zijn flets, de CGI schijnt matig te zijn.

Ga m wel kijken op Disney+. Maar er niet voor naar de bios :.

Ik vind dat gedoe over het haar zo'n onzin, ik heb nog nooit iemand gezien met dat felle rode haar als Ariel heeft en het is logisch dat de kleuren fletser zijn. Het is nou eenmaal geen animatiefilm :j
Wat de CGI betreft, dat wacht ik gewoon af :j

Ik ga sowieso naar de bios, maar ik heb ook een abbo :))

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 15:56

M_D_H schreef:
Boheme schreef:

Oh dat is ook erg ja :')

_San87_ schreef:

Ga m wel kijken op Disney+. Maar er niet voor naar de bios :.

Ik vind dat gedoe over het haar zo'n onzin, ik heb nog nooit iemand gezien met dat felle rode haar als Ariel heeft en het is logisch dat de kleuren fletser zijn. Het is nou eenmaal geen animatiefilm :j
Wat de CGI betreft, dat wacht ik gewoon af :j

Ik ga sowieso naar de bios, maar ik heb ook een abbo :))

Ik niet, hét kenmerk van Ariël is dat knalrode haar. Nu is het een soort roestbruin, dreadlock-achtig. Ik vind dat jammer.

Dat de kleuren fletser zijn is ook niet per se logisch, kijk maar naar Avatar. Die kleuren spatten van je scherm.

En de liedjes aanpassen vind ik ook meh. Heel meh. Maar goed. Het is zo. Het voelt alleen als een domper, the Little Mermaid is een van m'n favo tekenfilms.

saskiaojan

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:28

Pb gestuurd.
Laatst bijgewerkt door saskiaojan op 08-04-23 16:29, in het totaal 1 keer bewerkt

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:29

Ik heb ook nog nooit een echte zeemeermin gezien

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 16:49

Onder water zijn kleuren altijd fletser :')

Niobe schreef:

Zeker waar, de reden dat ik echt geen problemen heb met deze zeemeermin :n

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:26

M_D_H schreef:
Onder water zijn kleuren altijd fletser :')

Niobe schreef:

Zeker waar, de reden dat ik echt geen problemen heb met deze zeemeermin :n

Het is toch ook fictie, geen natuurfilm. Ik geef alleen aan wat ik er jammer aan vind, tot nu toe.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 17:35

Een vriendin waar het contact de laatste tijd af en toe al wat stroef mee loopt. Recent een heel gesprek gehad en gisteren afgesproken om weer wat leuks te gaan ondernemen samen. Ik zie wat op social deal hier in de buurt en stel het voor. Leuk zegt ze, ik vraag nog aan haar koop je zelf of zal ik gelijk voor ons beide doen? Doe maar voor ons beide zegt ze. En sindsdien blijft het stil. Gestuurd dat het geregeld is en een tikkie gestuurd en niks. Uurtje geleden voor de zekerheid nog een berichtje met het is gelukt hoor, nog steeds niks.
Echt ik zou me dus doood schamen als een vriendin iets voorschiet voor mij en ik vervolgens niet ff het terug betaal zeker met oog op dat ik een uitkering heb en zij een vaste baan. Ik betaal dat soort dingen echt direct terug. Nu voel ik me opgelaten dat ik er voor mijn gevoel achteraan moet gaan omdat ik voor de zoveelste keer een financieel dure maand vol verjaardagen heb en het dus niet echt kan missen.
Dacht nog misschien is ze werken of weg maar reed net langs haar huis omdat ik van een verjaardag kom en de route naar huis komt langs haar, en ze is gewoon thuis.. vreselijke ergernis..