Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 21:04

Amber_anne schreef:
Pony gaat al sinds zaterdag onder of over de draad naar de andere wei en snapt dan niet hoe ze terug moet. Vervolg is dus dat ik een zeiknatte gestreste pony aan tref die ook niet soepel loopt omdat ze door de stres een hele geul maakt langs de draad

God echt zo irritant. Deed m'n Shet ook altijd en die vergat dan hoe hij er onder door moest ja.. dikke paniek als ze binnen de brokjes kregen :roll: wel balen natuurlijk dat ze daardoor niet goed loopt..

-
Wil solliciteren voor een baan maar ben te onzeker in dat vak. Notabene waar ik voor gestudeerd heb en al een jaar in heb gewerkt maargoed.

Roihi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 21:29

Op hotel, uur geleden eten besteld voor op de kamer. Zou binnen half uur geleverd worden...
We bellen de receptie,oh wordt nu klaar gemaakt >;)

Urbanus

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:06

Ik heb morgen een belangrijke afspraak en een feestje maar ik krijg mijn plak- littekens van m'n Halloween feest er niet af. Gvd.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:12

Urbanus schreef:
Ik heb morgen een belangrijke afspraak en een feestje maar ik krijg mijn plak- littekens van m'n Halloween feest er niet af. Gvd.

_O-

Ik denk dat ze bang van je worden morgen

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:33

Ze zijn eraf! Ik hoop dat de roodheid snel wegtrekt :=

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:43

Urbanus schreef:
Ze zijn eraf! Ik hoop dat de roodheid snel wegtrekt :=

Gelukt dus. Ik wilde net gaan zeggen probeer met nagellakremover. Hopelijk morgen minder rood

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:44

Nyaleti schreef:
Amber_anne schreef:
Pony gaat al sinds zaterdag onder of over de draad naar de andere wei en snapt dan niet hoe ze terug moet. Vervolg is dus dat ik een zeiknatte gestreste pony aan tref die ook niet soepel loopt omdat ze door de stres een hele geul maakt langs de draad

God echt zo irritant. Deed m'n Shet ook altijd en die vergat dan hoe hij er onder door moest ja.. dikke paniek als ze binnen de brokjes kregen :roll: wel balen natuurlijk dat ze daardoor niet goed loopt..

-
Wil solliciteren voor een baan maar ben te onzeker in dat vak. Notabene waar ik voor gestudeerd heb en al een jaar in heb gewerkt maargoed.

Gewoon solliciteren, je weet helemaal niet of je het krijgt. Je kunt als je het wel krijgt het ook nog afwijzen maar dan heb je wel een sollicitatiegesprek als oefening gehad

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:53

Donsjas gewassen en al het dons is samengeklonterd, dus ik zit nu al vier uur lang met de hand alles weer los te trekken. :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:54

Amber-Anne heeft helemaal gelijk. Gewoon doen. Niet geschoten is altijd mis. Wat is het ergste dat kan gebeuren? Ze wijzen je af. Erger kan t niet worden en die angst heb je nu al. Dus in het slechtste geval blijk je gelijk te hebben. Gelijk hebben is niet per ze verkeerd. :D

Heb zelf vandaag een online sollicitatiegesprek gehad met een grote African American recruiter uit het diepe zuiden van de VS voor een baan in NL voor een super-multinational. We hebben een half uur lang de grootste lol gehad met z’n tweeen. Levert me dat die job op? Geen idee, maar we hebben wel de grootste lol gehad.
Laatst bijgewerkt door Cowboy55 op 21-10-22 23:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 22:59

Mkango schreef:
Donsjas gewassen en al het dons is samengeklonterd, dus ik zit nu al vier uur lang met de hand alles weer los te trekken. :')

In de droger doen met tennishallen erbij

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:12

Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Mijn lieftallige aanstaande ex zit ineens YouTube mediums te volgen en herkent zichzelf zo in alle heerlijke cryptische omschrijvingen en boodschappen. En is dan pissig als ik vervolgens aangeef dat van de 10 mensen op straat zichzelf ook echt zullen herkennen het stukje wat zij vertelde.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:13

Lachen. Je hebt al genoeg gehuild om dat stuk verdriet.

Zal ik hem een fotoreading geven?

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:17

Dat mijn wandelschoenen naar kattenpis ruiken.Ik verdenk 1 van onze kattendames.Morgen de schoenen maar in de wasmachine gooien.
Laatst bijgewerkt door Britta31 op 21-10-22 23:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:18

Urbanus schreef:
Lachen. Je hebt al genoeg gehuild om dat stuk verdriet.

Zal ik hem een fotoreading geven?

Dat klinkt als een maffia eufemisme. Zoals ‘ Luca Brazzi is sleeping with the fish’ _O-

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:19

Dat t nodig is dat ik naar de trein wordt begeleid vanuit m’n werk omdat een of andere idioot z’n handen niet thuis kan houden.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:20

Arethe schreef:
Ik weet niet of ik moet lachen of huilen. Mijn lieftallige aanstaande ex zit ineens YouTube mediums te volgen en herkent zichzelf zo in alle heerlijke cryptische omschrijvingen en boodschappen. En is dan pissig als ik vervolgens aangeef dat van de 10 mensen op straat zichzelf ook echt zullen herkennen het stukje wat zij vertelde.

Vergeet hem niet te zeggen dat hij zich moet voorbereiden op de Mars Retrograde die eraan komt. :j

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:27

friendly schreef:
Dat t nodig is dat ik naar de trein wordt begeleid vanuit m’n werk omdat een of andere idioot z’n handen niet thuis kan houden.

Dat is waanzinnig idioot, ben je oké?

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:28

friendly schreef:

Mijn vuisten beginnen spontaan te jeuken…..en ( voor de duidelijkheid) niet richting jou. Wat voor kolossale @#€&*% moet je zijn om zoiets te doen?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 23:36

Bullebeest schreef:
Mkango schreef:

In de droger doen met tennishallen erbij
Dan moet je die wel hebben en daar zit nou net het probleem. :')

friendly schreef:
O, bah, wat rot. :\ Ben je verder wel oké?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 00:00

Urbanus schreef:
friendly schreef:

Dat is waanzinnig idioot, ben je oké?

Vooral als je zou weten wat de aanleiding is. Kan daar niet te veel over zeggen maar als t na 4 maanden pas dwars gaat zitten zegt dat heel veel over jou als persoon denk ik.

Cowboy55 en Mkango… Op zich ben ik aardig oké. Wel wat gespannen gezien mijn twee looproutes allebei bewandeld worden door die idioot dus ik geen echt veilige route heb.

Nadeel is wel dat ik geen naam heb bij die persoon, maar er loopt wel een aangifte.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 02:36

Wat naar :knuffel:

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 07:47

Dat ik eindelijk zou kunnen uitslapen maar ik gek word van mijn eigen gehoest en de buren nu ook opeens bedacht hebben van laten we gezellig een steiger gaan opbouwen met een hoop herrje

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:27

Schrijvers van historische fictie die geen idee hebben hoe een korset werkt. Nee, het hoort niet je adem af te snijden. Nee, je kunt niet één of twee gaatjes losmaken zodat ie lekkerder zit >;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:28

Dat stomme gewauwel van rederij Doeksen over verlichting in het Schuitegat. Rot op. De beide kapiteinen voeren 2,5 keer de toegestane snelheid daar, maar dat er een aanvaring was met dodelijke afloop lag aan het gebrek aan verlichting :'). Uhuh.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-22 09:31

Ze gingen zo snel om eerder bij een goed verlicht stuk te zijn. Bang in het donker. :j