Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:27

Yonker schreef:
Ik had vandaag ook weer iets... leuke gesprek op Tinder tot die ineens vraagt hoe hoog mn libido is, waarop ik met een rollende ogen smiley reageerde en hij zei: mag ik dat niet vragen? Ik wil geen vrouw die haar benen niet wijd doet. Nou toen heb ik de match opgeheven, kwam die via facebook messenger nog even verhaal halen. Hij snapte niet dat ik er zo zwaar aan tilde... ik zei dat ik het respectloos vond hoe hij het zei en dat ik daarom vind dat we geen match zijn.... Hij ging maar door en ik was kinderachtig.. ook 1 grote rode vlag :=
Man o man waar komen ze toch vandaan.

Afbeelding

pien_2010

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 19:51

Jeetje dat is echt heel respectloos en grof. Foei toch!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:11

Ik vraag dat soort mannen altijd of ze vrouwen in de kroeg of op straat ook zo aanspreken en waarom ze denken dat dat gepast zou zijn. Onbegrijpelijk en dan zijn ze daarna boos. Gek dat ze vrijgezel zijn ook :')

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:12

pien_2010 schreef:

De manier waarop misschien wel, maar het is wel een belangrijk punt dat voor frictie kan zorgen.
De vraag op zoch is helemaal niet gek.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:15

Goof schreef:
pien_2010 schreef:

De manier waarop misschien wel, maar het is wel een belangrijk punt dat voor frictie kan zorgen.

Het is belangrijk Ja, maar idd de manier waarop is niet oké

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:20

Ik vind de timing ook bijzonder. Van mij hoef dat niet tijdens het eerste gesprek met iemand.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 20:33

De manier waarop, de timing, het gesprek was er totaal niet naar. Ik vind deze vraag totaal onrelevant in een eerste gesprek als je iemand serieus wil leren kennen. Maar goed hijs geblokt en doorrrr

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:49

Precies eens met capopjekop en Yonker en ook anderen. En ja het is belangrijk maar niet voor een eerste gesprek.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 21:58

Ah hij heeft ondanks de blok nog een manier gevonden voor contact, sms. Ben ik blij dat hij mijn adres niet heeft

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 22:00

En dan is het nog een subjectief onderwerp wat je gewoon moet ondervinden en in mijn ogen niet kunt bespreken en als dat nodig is ben ik meteen klaar.

Het creëert het gevoel dat je nooit aan iemand zn verwachtingen kan voldoen, onder druk staat, bang moet zijn dat iemand ontevreden is.

Edit:
Want wat is een hoog libido? Voor de een is dat 3x per week de ander 2x per dag. En elke situatie en relatie is anders. Dus waar je bij de een minder seks hebt kan dat bij de ander helemaal anders zijn zonder een aanwijsbare aanleiding. Soms is het een gevoel of loopt het zoals het loopt.

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-25 22:12

Goof schreef:
pien_2010 schreef:

Nee op dezelfde golflengte zitten voor wat betreft het fysieke aspect is niet gek. Maar dit is niet bepaald een respectvolle interactie.

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 04:21

Toen ik nog tinderde, had ik in mijn profiel staan dat ik wel een kinderwens had maar geen stiefmoeder-ambities.
Ik stond totaal niet open voor een relatie waar er al kinderen waren en ik was overtuigd dat er nog genoeg single kinderloze mannen rondliepen :+
Ik was op date met iemand, na een tijdje appen, hij leek niet helemaal op zijn foto's maar goed..
Aardige kerel maar niets speciaals, tot hij opeens iets vernoemde over zijn zoon en snel over wat anders begon.
Dus ik vraag er naar en zei dat ik toch duidelijk was over stiefkinderen.
"Ja ik heb het bewust niet gezegd want dan had je nooit ingestemd voor een date, misschien dat ik je zo kan overhalen. En je hebt toch een kinderwens?"
Ik heb toen nogal bot gezegd dat ik inderdaad kinderen wil van mezelf maar niet van een ander.

Bizar toch hoe het mannelijk brein denkt :+

Farjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 04:23

Jester_ schreef:
Ah hij heeft ondanks de blok nog een manier gevonden voor contact, sms. Ben ik blij dat hij mijn adres niet heeft

Wtf, goed dat er geen date is geweest 8)7

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 07:02

Jester_ schreef:

WTF.

Zonnetje81 schreef:
Het creëert het gevoel dat je nooit aan iemand zn verwachtingen kan voldoen, onder druk staat, bang moet zijn dat iemand ontevreden is.

Dit. En dat is bij mij al een gevoelig onderwerp. Op meerdere vlakken. En op deze ook.
Ik krijg hier meteen een error van.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 07:14

Dat die daarna mij op facebook opzoekt, moeite doet om een berichtje te sturen, mij probeert te gaslighten en vervolgens het niet eens is met de conclusie die ik trek. Ofja ik zei: Oke je hebt je zegje gedaan, kunnen we nu dan concluderen dat we geen match zijn? En ik mocht geen conclusies voor hem trekken. Ik zeg oke dan concludeer ik het. En dat was ook niet goed :Y)
Ging die er nog bij halen dat hij wel snapte dat mijn ex bij me weg was.... We hebben denk ik 30 a 45 min gepraat.......... Hierna heb ik hem uiteraard gewoon lekker geblokt. Weg ermee :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 07:15

Jester_ schreef:

Brr ook al zo'n engerd, heel goed dat je, je adres niet hebt gegeven!

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 09:40

Amandavd schreef:
Happy_Hippie schreef:
@pien, ja idd dit deed ik voorheen nooit maar probeer nu gewoon duidelijk aan te geven wat ik wel en niet wil.

@amandavd, en hoe was je ijsdate?
Ging echt stuk om dat eerste stukje

Hahaha het viel mee in de auto, was gelukkig ook geen 35 graden meer.

Het was heel leuk! Hij had bloemen en chocola bij zich voor mij <3
We hebben een lekker ijsje gegeten, vibe was goed, veel gelachen maar ook wel serieus gesproken en hij komt vanavond hierheen om film te kijken na zijn werk dus ik ben in mijn nopjes <3

Zo ansich boeit het leeftijdsverschil mij ook niet, alleen ik ben natuurlijk 10 jaar ouder, ik weet 100% zeker dat ik geen kinderwens heb. Hij weet dat voor 90% zeker en aangezien mijn huwelijk onder andere is stukgelopen op een uiteenlopende kinderwens maakt mij dat wel een beetje huiverig.

Wat fijn zeg! Dat is toch wel super lief als iemand dat doet <3
Nog een volgende date gepland?

capopjekop, wat leuk zeg dat het tot dusver zo goed verloopt!

Jester_, jeetje dat is wel erg heftig idd :')

Yonker, hahahaha ja grote rode vlag weg ermee

Hier nog een 2e date gehad en uiteindelijk nog een 3e maar na de eerste date gaf ik al duidelijk aan dat ik de eerste paar dates niet thuis af wilde spreken omdat ik me daar niet prettig bij voelde.
Maar toch continu elke x weer blijven vragen, ook zelf heel weinig intresse tonen maar vervolgens wel zeggen dat ik maar meer moet appen :')
Uiteindelijk na de 3e date heb ik gezegd dat het hem niet gaat worden, ik voel me bijna verplicht om bij hem thuis film te kijken en intiem te gaan doen.. Zei tie ja voor mij is het intieme gedeelte belangrijk om te weten of ik verlieft bent, dit vind ik heel gek je vind iemand leuk toch of niet?

Had al men twijfels, dus weg ermee :o

Verder kom ik de laatste dagen weinig leuks tegen en zo wel reageren ze niet, zit op Tinder en bumbel zijn er nog andere apps die okay zijn?
Had wel op Bumble nou 2x perongelijk een leuk iemand weg geswiped |o

germie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 10:20

Hier had ik meer dan 2 jaar terug een match opgeheven omdat hij en niet hoog opgeleid is, en geen auto cq rijbewijs had. Komt die ineens weer op fb opdagen. Nee, nog steeds geen interesse.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 10:35

Yonker schreef:
Dat die daarna mij op facebook opzoekt, moeite doet om een berichtje te sturen, mij probeert te gaslighten en vervolgens het niet eens is met de conclusie die ik trek. Ofja ik zei: Oke je hebt je zegje gedaan, kunnen we nu dan concluderen dat we geen match zijn? En ik mocht geen conclusies voor hem trekken. Ik zeg oke dan concludeer ik het. En dat was ook niet goed :Y)
Ging die er nog bij halen dat hij wel snapte dat mijn ex bij me weg was.... We hebben denk ik 30 a 45 min gepraat.......... Hierna heb ik hem uiteraard gewoon lekker geblokt. Weg ermee :D

Mannen worden steeds meer dat ze denken dat een vrouw een bezit is. Lijkt wel of het de laatste jaren steeds erger wordt.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 10:40

Precies. Een soort recht waar je dan op hebt als je een relatie hebt. Eigenlijk die verwachtingen waar we het eerder over hadden.

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 10:51

Hier zijn alle gesprekken opeens stilgevallen.
HAd een stuk of 10 lopen en opeens stilte van allemaal.

Ik zit nu op bumble en iemand had als openingsvraag: Waar kijk je naar uit. Dus ik beantwoord leuk gesprek en op een gegeven moment vraag waar hij naar uitkijkt. Krijg ik als antwoord: "hmm, niet echt iets wat ik kan bedenken op dit moment eigenlijk."

Een beetje een dooddoener.

Andere had gevraagd of ik eens wilde afspraken, mee ingestemd en nu ook weer doodse stilte.

Oh well, we swipen gewoon weer door.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 11:50

Benzz schreef:
Yonker schreef:

Mannen worden steeds meer dat ze denken dat een vrouw een bezit is. Lijkt wel of het de laatste jaren steeds erger wordt.

Hmm, dat lijkt mij niet: vroeger was het juist veel normaler dat een vrouw er voor de man was. Man werkte buitenshuis en zorgde voor het inkomen, vrouw voor hem, het huis en de kinderen.

In al die jaren is dat steeds meer gelijk getrokken, maar er zitten nog mensen tussen die nog die ouderwetse gedachte hebben. Vermoed wel dat dit door de komst van social media veel zichtbaarder is.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 12:42

Citaat:
Hmm, dat lijkt mij niet: vroeger was het juist veel normaler dat een vrouw er voor de man was. Man werkte buitenshuis en zorgde voor het inkomen, vrouw voor hem, het huis en de kinderen.

In al die jaren is dat steeds meer gelijk getrokken, maar er zitten nog mensen tussen die nog die ouderwetse gedachte hebben. Vermoed wel dat dit door de komst van social media veel zichtbaarder is

Dan heb jij het wel over vroeger dan vroeger dus rond de tweede wereld oorlog of zo.
In mijn jeugd 69 iger jaren hadden we de flower power tijd , alles moest kunnen en mogen, leven het leven, seksuele revolutie met het daarbij horende feminisme.
Toen ik 20 was (1979) waren er al blijft van mijn lijf huizen, VTV en VTSG (vrouwen tegen seksueel geweld), mannen gingen mee kinderen op voeden en we gingen meer en meer voor werken voor vrouwen. De MVB an vrouw beweging) en dolle Minas (60 iger jaren) hadden al gezorgd dat abortus onder bepaalde voorwaarden mogelijk was (helaas wel tot de dag van vandaag valt doe wet nog steeds onder het strafrecht iets dat ik altijd al heel erg zorgelijk heb gevonden want terugdraaien wordt gemakkelijker)
Ik heb eerder het idee dat er een enorme conservatieve golf is die alles weer wil als voor die tijd.

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 12:57

pien_2010 schreef:
Citaat:

In al die jaren is dat steeds meer gelijk getrokken, maar er zitten nog mensen tussen die nog die ouderwetse gedachte hebben. Vermoed wel dat dit door de komst van social media veel zichtbaarder is

Dan heb jij het wel over vroeger dan vroeger dus rond de tweede wereld oorlog of zo.
In mijn jeugd 69 iger jaren hadden we de flower power tijd , alles moest kunnen en mogen, leven het leven, seksuele revolutie met het daarbij horende feminisme.
Toen ik 20 was (1979) waren er al blijft van mijn lijf huizen, VTV en VTSG (vrouwen tegen seksueel geweld), mannen gingen mee kinderen op voeden en we gingen meer en meer voor werken voor vrouwen. De MVB an vrouw beweging) en dolle Minas (60 iger jaren) hadden al gezorgd dat abortus onder bepaalde voorwaarden mogelijk was (helaas wel tot de dag van vandaag valt doe wet nog steeds onder het strafrecht iets dat ik altijd al heel erg zorgelijk heb gevonden want terugdraaien wordt gemakkelijker)
Ik heb eerder het idee dat er een enorme conservatieve golf is die alles weer wil als voor die tijd.

Klopt. Ik heb het over mijn oma’s tijd (geboren 1920). Toen was het normaal dat de vrouw thuis bleef. In mijn moeders tijd veranderde dit, zij was echt een feministe en zat bij de dolle Mina’s? Die naam heeft ze sowieso vaker genoemd maar context weet ik niet meer..

Maar dat is dus precies wat ik bedoelde.. je laatste zin ;)

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-25 13:01

Er zijn best wat artikelen die ik heb gelezen dat er inderdaad zo'n golf is met alle gevolgen van dien. Het schijnt ook dat een van de gevolgen is dat zo dun mogelijk zijn weer in is. Die conservatieve golf heeft een bepaalde visie op wat vrouwen zouden moeten zijn(petite, klein, onschuldig, zacht, etc) waarbij een dun ideaal beeld is. Onderzoek kan ik natuurlijk nooit meer terugvinden :=

Ik vind het wel positief dat er bijvoorbeeld meer sportkleding komt voor bijvoorbeeld moslimas, zodat zij ook gekleed kunnen gaan naar de sportschool zoals zij willen.