Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marleen_88

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 13:51

Airco condensor van mijn auto is stukgeslagen door steenslag... Kost bijna €1000,- om het te laten vervangen. Ik weet waar ik komende maanden voor werk. 8)7

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 14:02

marleen_88 schreef:
Airco condensor van mijn auto is stukgeslagen door steenslag... Kost bijna €1000,- om het te laten vervangen. Ik weet waar ik komende maanden voor werk. 8)7

:= :=

Mijn auto staat ook bij de garage momenteel , gelukkig kost het 350 ongeveer waar ik echt blij mee ben maar het zijn van die zure kosten altijd.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 14:09

Zebrastreep schreef:
marleen_88 schreef:

:= :=

Mijn auto staat ook bij de garage momenteel , gelukkig kost het 350 ongeveer waar ik echt blij mee ben maar het zijn van die zure kosten altijd.

Ja, het is altijd zuur als het zo'n klap geld kost.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 14:19

Printen op de uni... ik wist weer waarom ik een eigen printer had. Jeetje wat een gezeik. Eerst ligt die pagina eruit waar je mee kan printen. Daarna papier op. Man man man, 20 minuten gedaan over iets afdrukken.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 14:22

Dat ik midden in een belangrijke meeting hele vervelende appjes krijg over iets totaal onzinnigs en zelfs daarvoor nog zei ik zit een belangrijke meeting.

Heb maar een duimpje terug gestuurd geen zin dat soort discussies

TheNovelist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 15:49

Vandaag theorie examen gehad over vissen, hoop zo erg dat ik hem gehaald heb. Is 2,5 uur enkele reis, dus heb geen zin in een herkansing en een verlaat praktijkexamen.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 15:59

Aan automobilisten die denken dat de regel “verkeer van rechts heeft voorrang”, absoluut niet voor fietsers geldt.
Notabene twee keer op hetzelfde kruispunt vandaag, ik wil beide keren rechtdoor en kom van rechts voor de aankomende auto… en beiden bedachten ze zich pas op het laatste moment dat ik toch echt gelijk heb en ze maar beter konden stoppen.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 16:02

Dat dit al mijn tweede afspraak van de dag is waarbij de ander te laat is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 17:51

Trein zo vol dat ik niet eens naar de eerste klas kan lopen om daar te gaan zitten en m’n abo te upgraden. Dan niet hè.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 17:53

Dallista schreef:
Aan automobilisten die denken dat de regel “verkeer van rechts heeft voorrang”, absoluut niet voor fietsers geldt.
Notabene twee keer op hetzelfde kruispunt vandaag, ik wil beide keren rechtdoor en kom van rechts voor de aankomende auto… en beiden bedachten ze zich pas op het laatste moment dat ik toch echt gelijk heb en ze maar beter konden stoppen.

Ik zit ook altijd met havikogen naar auto's te kijken als ik van rechts kom op de fiets. Vertrouw ze voor geen meter.

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 19:04

Dat Insta mn stories ondersteboven blijft posten :z alles is goed, tot het moment van posten. Als ik dan terugkijk staat alles op zn kop. Technologie...

Appeltje_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 19:44

Keuzestress :+

Morgen naar de EJ en geen idee welke kleur setje ik wil doen.
Iemand een idee?

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 19:46

Morgen m'n rifle shooting examen (.458 als iemand er verstand van heeft) en mijn schouder doet zó zeer, morgen nog minimaal 15 schoten met flinke terugklap. En ik heb er weinig vertrouwen in dat ik het ga halen en dan voelt het alsof deze hele opleiding voor niks is geweest.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 23:55

Dat ik het af en toe heel moeilijk te begrijpen vind dat mijn verloofde in een paar maanden tijd tig promoties en nieuwe functies aangeboden krijgt omdat hij alle problemen op het bedrijf oplost, maar thuis nog niet eens een simpele wasinstructie kan opvolgen.

Ongelooflijk irritant. Nu hebben we geen complete set beddengoed omdat hij niet geluisterd heeft en alles tegelijk in de droger heeft gestopt. Met als gevolg dat het dekbedovertrek van de ene set de matrashoes van de andere heeft "opgegeten" in de droger en die laatste - die ik nodig had - nu niet droog is. Heel mijn systeem weer weg.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 00:30

Ik zou gaan afspreken met twee vrienden deze vakantie, ze maken maar geen plannen en zeggen niks meer tegen mij. Als ik vraag of we nog gaan zeggen ze letterlijk wat :+
jongens voor wat doe ik nog moeite

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 04:11

Al wakker vanaf 2 uur.
Ik wil slapen..

Froukje
Forever young

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 05:45

Vriend moet om 7 uur in het ziekenhuis zijn voor zijn operatie. Het is nog zo vroeg... :O

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 06:46

xPabloBokt schreef:
Ik zit ook altijd met havikogen naar auto's te kijken als ik van rechts kom op de fiets. Vertrouw ze voor geen meter.

En terecht! Het is gewoon te gevaarlijk om maar aan te nemen dat ze wel stoppen. :o

boyca

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 07:22

Geldt ook voor andersom, Ik kijk met haviksogen naar fietsers of die toch wel stoppen waar ze behoren te stoppen.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 07:55

Aan mensen die continu volop aanwezig zijn en steeds de aandacht naar zich toe trekken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 07:59

boyca schreef:
Geldt ook voor andersom, Ik kijk met haviksogen naar fietsers of die toch wel stoppen waar ze behoren te stoppen.

Ja dat doe ik ook als ik zelf autorij. Vooral als ik met mijn bezorgauto rondrij, die heeft een langere remweg dan normaal.

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 08:04

Ik vind fietsers als ik in de auto zit ook doodeng, maar andersom vind ik dat ook. Vooral tieners op de middelbare school schuiven hun fiets overal voor, steken geen hand uit en denken dat ze de koning van de weg zijn ofzo.

Mijn ergernis, heb gigantische jeuk in mijn oor, maar het zit te diep om er iets mee te kunnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 08:05

Aan mijn zwager, nouja sowieso schoonfamilie.
We hebben een camping in Frankrijk geboekt, blijkt mijn zwager daar ook te zitten met zijn gezin in dezelfde periode.
We wonen vlakbij elkaar en de Kids zijn gek op elkaar dus opzich wel leuk dat hen dan af en toe kunnen spelen op vakantie. Gelukkig is de camping groot (>500 staanplaatsen) en staan we aan de andere kant van de camping want we doen graag ook ons eigen ding.
Maar nu kwam dat ter sprake dat we blijkbaar op dezelfde camping staan en nu gaan hun annuleren omdat ze geen zin hebben om ons tegen te komen. En dat melden ze terwijl ze met familie van mijn schoonzus op vakantie zijn in Kos.
Wij vinden het vooral erg kinderachtig maar als ze er zoveel moeite mee hebben om ons tegen te komen op vakantie, dan kun je idd beter annuleren.
Op de valreep belt mijn schoonmoeder ons nog op om verhaal te halen.
Wat een kindercreche, gaat om mensen van 30+.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 08:12

Zonnebloem92 schreef:
Aan mijn zwager, nouja sowieso schoonfamilie.
We hebben een camping in Frankrijk geboekt, blijkt mijn zwager daar ook te zitten met zijn gezin in dezelfde periode.
We wonen vlakbij elkaar en de Kids zijn gek op elkaar dus opzich wel leuk dat hen dan af en toe kunnen spelen op vakantie. Gelukkig is de camping groot (>500 staanplaatsen) en staan we aan de andere kant van de camping want we doen graag ook ons eigen ding.
Maar nu kwam dat ter sprake dat we blijkbaar op dezelfde camping staan en nu gaan hun annuleren omdat ze geen zin hebben om ons tegen te komen. En dat melden ze terwijl ze met familie van mijn schoonzus op vakantie zijn in Kos.
Wij vinden het vooral erg kinderachtig maar als ze er zoveel moeite mee hebben om ons tegen te komen op vakantie, dan kun je idd beter annuleren.
Op de valreep belt mijn schoonmoeder ons nog op om verhaal te halen.
Wat een kindercreche, gaat om mensen van 30+.

Laat ze lekker joh, geniet van jullie vakantie! Zo te lezen alleen maar fijn dat je ze niet tegen gaat komen, kunnen ze ook jullie plezier straks niet bederven.

Ghostattack

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-22 08:36

Voor mijn verjaardag een tijd terug een Podium Cadeaukaart gekregen, super leuk want ik ga naar heel veel concerten.

Ticketmaster accepteert alleen geen Podium cadeaukaarten dus ik heb er helemaal niks aan. Echt zonde