Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marleen_88 schreef:Airco condensor van mijn auto is stukgeslagen door steenslag... Kost bijna €1000,- om het te laten vervangen. Ik weet waar ik komende maanden voor werk.
Zebrastreep schreef:marleen_88 schreef:Airco condensor van mijn auto is stukgeslagen door steenslag... Kost bijna €1000,- om het te laten vervangen. Ik weet waar ik komende maanden voor werk.
![]()
![]()
Mijn auto staat ook bij de garage momenteel , gelukkig kost het 350 ongeveer waar ik echt blij mee ben maar het zijn van die zure kosten altijd.
Dallista schreef:Aan automobilisten die denken dat de regel “verkeer van rechts heeft voorrang”, absoluut niet voor fietsers geldt.
Notabene twee keer op hetzelfde kruispunt vandaag, ik wil beide keren rechtdoor en kom van rechts voor de aankomende auto… en beiden bedachten ze zich pas op het laatste moment dat ik toch echt gelijk heb en ze maar beter konden stoppen.
Zonnebloem92 schreef:Aan mijn zwager, nouja sowieso schoonfamilie.
We hebben een camping in Frankrijk geboekt, blijkt mijn zwager daar ook te zitten met zijn gezin in dezelfde periode.
We wonen vlakbij elkaar en de Kids zijn gek op elkaar dus opzich wel leuk dat hen dan af en toe kunnen spelen op vakantie. Gelukkig is de camping groot (>500 staanplaatsen) en staan we aan de andere kant van de camping want we doen graag ook ons eigen ding.
Maar nu kwam dat ter sprake dat we blijkbaar op dezelfde camping staan en nu gaan hun annuleren omdat ze geen zin hebben om ons tegen te komen. En dat melden ze terwijl ze met familie van mijn schoonzus op vakantie zijn in Kos.
Wij vinden het vooral erg kinderachtig maar als ze er zoveel moeite mee hebben om ons tegen te komen op vakantie, dan kun je idd beter annuleren.
Op de valreep belt mijn schoonmoeder ons nog op om verhaal te halen.
Wat een kindercreche, gaat om mensen van 30+.