Isabonny schreef:Jolien87 schreef:Isabonny, ik voel plaatsvervangende frustratie. Sneu voor de bediening en me dunkt dat zij last hebben van de coronacrisis maar dit zal voor klanten niet anders zijn die wel gewoon moeten betalen. Mensen komen daar voor een fijne, lekkere avond en betalen daar vast ook genoeg voor. Dat de horeca een deuk heeft opgelopen hoeft niet de last van klanten te worden. De prijzen gaan ook al omhoog.
Leuk en aardig dat ze een drankje aanbieden maar op de lange termijn lijkt het me toch beter om niet meteen de hele bende vol te proppen met klanten om zo op korte termijn extra geld te verdienen. Als dit ervoor zorgt dat de boel in het honderd loopt dan gaat het ze klanten kosten en dan komt er nog niks binnen.
Kunnen ze nog zoveel zitplekken maken maar als er vervolgens niemand komt eten dan sta je daar met je picknicktafels en zalmpasta.
Achteraf zegt mijn dochter: dat gerecht wat ik kreeg stond niet eens op de kaart! Ze hebben gewoon snel wat in elkaar geflanst en me de restjes gegeven die ze nog hadden!
Er stond namelijk een pasta asperges op de kaart en een op de huid gebakken zalmmoot met asperges en krielardappeltjes.
En wat kreeg ze? Een op de huis gebakken zalm op een berg pasta met stukjes asperges erin.
Dus kreeg ze 2 gerechten door elkaar gecombineerd.
Tja en asperges bij krielaardappeltjes hadden waarschijnlijk toch net even anders gesmaakt, dan aspergestukjes in de pasta. Tja...het was gewoon echt, echt heel erg slecht gegaan.
Een negatieve recensie heb ik aan zitten denken, maar mijn man heeft bij het afrekenen duidelijk gemaakt waarom hij geen fooi wenste te geven. Hij was echt zwaar teleurgesteld. Heeft het ook niet persoonlijk op de serveerster gemunt gehad, want die deden zich de benen onder hun lijf rennen. Je zag op een gegeven ogenblik gewoon dat de schouders begonnen te hangen, de blik bij het jochie wat alleen de drank uitbracht werd steeds vragender en waziger. Echt elke keer liep hij met zijn dienblad vol drank de picknicktafels af om te vragen of dat de tafel was die wat besteld had. Het werd gewoon sneu op een gegeven moment.
Ondanks dat ik het echt heel slecht vind, snap ik dat het nu de horeca net open is niet glad loopt
Hoelang is de horeca dicht geweest.
Hoeveel hebben door corona toch een andere baan genomen.
Ik zeg niet dat het goed is dat ze meer tafels aannemen dan dat ze personeel hebben
Ik zeg wel, geef het tijd en probeer het over 2 maanden nog een x
Het zijn ook maar mensen