Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:19

Dat mijn kat eindelijk krols is en ik wil wegbrengen naar de kater en nu telefoon nummer niet kan vinden.

Te vroeg geklaagd morgen brengen. *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:09

Afbeelding

Zo dringend dat Nederland er aan onderdoor gaat _-:(

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:14

Ik vind het ook onbegrijpelijk hier dat onze media daar zo bovenop sprongen. Dat is er echt eentje in de categorie “ga allemaal maar lekker naar Curaçao.”

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:15

Mkango schreef:
Ik vind het ook onbegrijpelijk hier dat onze media daar zo bovenop sprongen. Dat is er echt eentje in de categorie “ga allemaal maar lekker naar Curaçao.”

Blijf daar en kom pas over een paar jaar terug, doei.... :?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:16

Het ironische is wel dat men tijdens de eerste lockdown liep te janken over de Belgen die naar Nederland kwamen, maar men nu andersom hetzelfde doet :)).

Overigens zou ik t ook doen, zo egocentrisch ben ik wel. Het mag, je hebt spullen nodig, over de grens zijn de winkels wel open, je hebt een mondkapje op.

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:25

_San87_ schreef:
Het ironische is wel dat men tijdens de eerste lockdown liep te janken over de Belgen die naar Nederland kwamen, maar men nu andersom hetzelfde doet :)).

Overigens zou ik t ook doen, zo egocentrisch ben ik wel. Het mag, je hebt spullen nodig, over de grens zijn de winkels wel open, je hebt een mondkapje op.

Moet je wel bij terugkomst 10 dagen in quarantaine. Gok dat deze mensen dat ook niet doen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:29

Dat ene zinnetje ook: 'we hadden echt dringend spullen van de Primark nodig'

Zulke mensen wil ik niet begrijpen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:29

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

Moet je wel bij terugkomst 10 dagen in quarantaine. Gok dat deze mensen dat ook niet doen.

Precies, houd je gewoon aan de regels, je mag reizen als het noodzakelijk is, een nieuwe trui van de primark of cadeautjes, zowat alles wat je online kan bestellen lijkt mij niet noodzakelijk om in België te gaan halen.

Ik vind dat de mensen die dit doen oprecht alleen aan zichzelf denken en geen reet om anderen geven, ik ben oprecht ook klaar met de corona net als iedereen denk ik zo, maar ik houd mij gewoon netjes aan alle regels.. Maar als we zo doorgaan zijn we er in 2022 nog niet vanaf.. %)
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 20-12-20 11:31, in het totaal 1 keer bewerkt

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:31

Telpeva schreef:

Dat is natuurlijk wel een typisch media berichtje. Anders trekt het niet de aandacht natuurlijk haha

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:33

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

Hmmm nee dat denk ik ook niet.

Toen ik nog in Zeeland woonde deed ik vaak boodschappen over de grens.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:34

Ik woon letterlijk 10 minuten van de grens vandaan, ik denk er niet eens aan om te gaan tanken in België, laat staan boodschappen te doen

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:36

lenaa_tje schreef:
_San87_ schreef:

Dat hoeft pas als je er meer dan 48 uur geweest bent, volgens mij?

lenaa_tje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 11:45

Nee dat geldt alleen voor Belgen (of Duitsers in grensgebied) die hier heen komen. Andersom niet.
Wij kennen uitzonderingen voor werk en nood familie situaties.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 12:12

lenaa_tje schreef:
Telpeva schreef:

Dat is natuurlijk wel een typisch media berichtje. Anders trekt het niet de aandacht natuurlijk haha
Mwah, er stond er vorige week eentje op tv op de piste in Zwitserland met droge ogen te vertellen dat dit skitripje voor hem toch wel echt noodzaak was, "want ik heb maandenlang hard gewerkt." :r Zelfingenomen eikel. Dus er zijn er genoeg die zo denken.

Anomien

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 12:25

Ineke2 schreef:
Dallista schreef:
Aan de PostNL. Maandag mijn kaarten op de bus gedaan. Zelfs naar een servicepunt gebracht, niet in een brievenbus gedaan.
Gisteren aangekomen. Da's vier dagen later.
krijg ik net een berichtje van iemand, die kreeg hem vandaag. Die persoon woont, jawel, 30 km hier vandaan. Vijf dagen later ontvangen dus. Dat is een gemiddelde van 6 km per dag.

Nou mensen, als je nu nog je kerstkaarten moet versturen, durf ik te garanderen dat je te laat bent...

Jou kaarten zijn toch op tijd?
PostNL heeft het bizar druk. Als mensen nu nog kaarten gaan versturen en verwachten dat deze op tijd aankomen dan vind ik dat pas een ergernis.
Net als dat mensen nu nog kerstcadeau’s bestellen en verwachten dat het op tijd binnen is.
Dan leef je echt onder een hele grote steen.

Precies dat. En we weten toch allemaal dat post eerst naar een sorteercentrum gaan? Dus die heeft echt al veel km achter de rug.

En dan nog breng die brief op 30 km zelf. Mooie afstand.

Dit is een irritatie die niet op zijn plek is.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:17

Sowieso dat mensen helemaal wild werden omdat de winkels dicht gingen. Het was ook voor de lockdown niet de bedoeling om zomaar voor het een of het ander te reizen 8)7

Ik erger me aan het groot bakkes van de buurvrouw. Houd je smoelwerk of praat op een normaal volumelevel.

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:19

Dat mijn dochter niet kan begrijpen waarom ik nog niet naar het graf van mijn moeder wil.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 13:26

Oke om half vijf 's ochtends kreeg ik een mailtje dat mijn game toch binnen is gekomen. Maar nu is hij aan het downloaden en ik wil dat het opschiet, ik wacht hier al een hele week op :')

Ik had vrijdag examen en had beloofd aan mezelf niet een game te kopen voor het tentamen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:09

Luide muziek bij de buren. Waarom kan het niet gewoon even een dagje stil zijn. Ben zo klaar ermee.

Overweeg gewoon om te verhuizen :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:10

MarlindeRooz schreef:
Luide muziek bij de buren. Waarom kan het niet gewoon even een dagje stil zijn. Ben zo klaar ermee.

Overweeg gewoon om te verhuizen :n

Ugh, herkenbaar... Woon je in de stad?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:11

Officieel net buiten centrum maar mijn buurvrouw is een irritante egoïstische trut. :7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:12

MarlindeRooz schreef:
Officieel net buiten centrum maar mijn buurvrouw is een irritante egoïstische trut. :7

Irritant, ik heb het ook maar weet niet waar het vandaan komt altijd gezien ik in een groot appartementencomplex woon -O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:44

Ja storend he... hele tijd dat hardstyle gebeuk horen is niet echt hoe ik mijn zondag graag zie.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:48

MarlindeRooz schreef:
Ja storend he... hele tijd dat hardstyle gebeuk horen is niet echt hoe ik mijn zondag graag zie.

Oh zo zie ik geen enkel moment in mijn leven graag :\.

In gesprek gaan met haar helpt niet?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 14:53

Nee heb haar al vaker aangesproken, ze doet het dan zachter en zegt sorry. Ze draait dan gewoon twee uur Peter, om 5uur in de nacht, de muziek weer open. Heb haar ook al uitgelegd dat het enorm gehorig is tussen ons. Maar helaas boeit het haar vrij weinig. Ze heeft ook nog eens een been in het gips dus als ze “loopt” stampt ze dus op 1 been door het huis. Echt heel irritant ook, zeker als iemand normaal al voor overlast zorgt.