Te vroeg geklaagd morgen brengen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Het ironische is wel dat men tijdens de eerste lockdown liep te janken over de Belgen die naar Nederland kwamen, maar men nu andersom hetzelfde doet.
Overigens zou ik t ook doen, zo egocentrisch ben ik wel. Het mag, je hebt spullen nodig, over de grens zijn de winkels wel open, je hebt een mondkapje op.
lenaa_tje schreef:_San87_ schreef:Het ironische is wel dat men tijdens de eerste lockdown liep te janken over de Belgen die naar Nederland kwamen, maar men nu andersom hetzelfde doet.
Overigens zou ik t ook doen, zo egocentrisch ben ik wel. Het mag, je hebt spullen nodig, over de grens zijn de winkels wel open, je hebt een mondkapje op.
Moet je wel bij terugkomst 10 dagen in quarantaine. Gok dat deze mensen dat ook niet doen.
lenaa_tje schreef:_San87_ schreef:Het ironische is wel dat men tijdens de eerste lockdown liep te janken over de Belgen die naar Nederland kwamen, maar men nu andersom hetzelfde doet.
Moet je wel bij terugkomst 10 dagen in quarantaine. Gok dat deze mensen dat ook niet doen.
lenaa_tje schreef:Mwah, er stond er vorige week eentje op tv op de piste in Zwitserland met droge ogen te vertellen dat dit skitripje voor hem toch wel echt noodzaak was, "want ik heb maandenlang hard gewerkt."Telpeva schreef:Dat ene zinnetje ook: 'we hadden echt dringend spullen van de Primark nodig'
Zulke mensen wil ik niet begrijpen
Dat is natuurlijk wel een typisch media berichtje. Anders trekt het niet de aandacht natuurlijk haha
Ineke2 schreef:Dallista schreef:Aan de PostNL. Maandag mijn kaarten op de bus gedaan. Zelfs naar een servicepunt gebracht, niet in een brievenbus gedaan.
Gisteren aangekomen. Da's vier dagen later.
krijg ik net een berichtje van iemand, die kreeg hem vandaag. Die persoon woont, jawel, 30 km hier vandaan. Vijf dagen later ontvangen dus. Dat is een gemiddelde van 6 km per dag.
Nou mensen, als je nu nog je kerstkaarten moet versturen, durf ik te garanderen dat je te laat bent...
Jou kaarten zijn toch op tijd?
PostNL heeft het bizar druk. Als mensen nu nog kaarten gaan versturen en verwachten dat deze op tijd aankomen dan vind ik dat pas een ergernis.
Net als dat mensen nu nog kerstcadeau’s bestellen en verwachten dat het op tijd binnen is.
Dan leef je echt onder een hele grote steen.