Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mand schreef:Oke mam! Blijf jij thuis van je paard dan?
Mijn moeder werkt in een winkel waar mensen haar dagelijks aanraken, aan de kant duwen en voor het kleinste langs komen. Maar blijven jullie gezellig met zn allen langs de winkel gaan. Voor jezelf en je eigen egoisme.
[ [url=m/IZRliP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Loeky01 schreef:En dames, hou eens op met die discussie over wel of niet protesteren en Corona. Het is gebeurt, of het verstandig is laat ik in het midden want iedereen heeft zijn eigen beweegredenen. Ik begrijp de frustratie maar het begint nu een Corona/Floyd 2.0 topic te worden en dat vind ik jammer en onnodig.
Anoniem schreef:Een werkgroep Corona-veilig werken die in discussie gaan over op welke plek op tafel de pomp met handgel moet staan en op welke afstand daarvan een doos tissues.
![]()
![]()
Ik zit er bij en kijk er naar.
Mand schreef:[ [url=m/IZRliP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Roodvos schreef:Mand schreef:[ [url=m/IZRliP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit is een prachtig plaatje die precies het probleem demonstreert: zwart-wit denken. Van de soort “als je niet voor ons bent ben je dus tegen ons”.
Gelukkig zijn er ook nog vele tinten grijs. Je kan het prima eens zijn met de reden van de demonstratie, maar de uitvoering niet zo fraai vinden.
En om on-topic te blijven: ik erger mij groen en geel aan mensen die zwart-wit denken.
Loeky01 schreef:Anoniem schreef:Een werkgroep Corona-veilig werken die in discussie gaan over op welke plek op tafel de pomp met handgel moet staan en op welke afstand daarvan een doos tissues.
![]()
![]()
Ik zit er bij en kijk er naar.
Waarvoor willen ze tissues gebruiken dan? Handgel moet je droog wrijven. Tissues zijn dus voor klachten waar mensen mee thuis moeten blijven. Als je handgel droog maakt met tissues kan je net zo goed niks doen.
Anoniem schreef:Loeky01 schreef:Waarvoor willen ze tissues gebruiken dan? Handgel moet je droog wrijven. Tissues zijn dus voor klachten waar mensen mee thuis moeten blijven. Als je handgel droog maakt met tissues kan je net zo goed niks doen.
Je snapt dat ik er echt naar zit te kijken en denk uhuh... hmhm...jaja....
Princess_ schreef:Ik erger mij vandaag aan mensen die denken dat alles wat in plaatjes vorm is, automatisch een meme is
Foaly schreef:Dat Youtube me een video aanraadde over Myka Stauffer, ik wel zin had in een leuke rel en nu wilde dat ik dit niet gezien had.
In het kort: 'gezinsvlogger' maakt een hele serie over het adopteren van een schattige kleuter uit China, kleuter blijkt in het echt nogal wat gedragsproblemen/afwijkingen te hebben en in plaats van te zeggen 'Okee we hebben hier nu eenmaal voor gekozen en we gaan ervoor', wordt de kleuter gewoon doorgeschoven naar een ander gezin, zonder dat de adoptie-organisatie (of andere instanties) op de hoogte worden gebracht.
En ja, tuurlijk is het adopteren van een kind niet makkelijk. Maar deze vlogger had heel bewust gekozen voor een 'special needs' kind, en dan moet je naderhand niet gaan huilen dat het allemaal zo moeilijk is en dat je alles voor hem over hebt, want dat laatste is blijkbaar gewoon niet waar.
Foaly schreef:Dat Youtube me een video aanraadde over Myka Stauffer, ik wel zin had in een leuke rel en nu wilde dat ik dit niet gezien had.
In het kort: 'gezinsvlogger' maakt een hele serie over het adopteren van een schattige kleuter uit China, kleuter blijkt in het echt nogal wat gedragsproblemen/afwijkingen te hebben en in plaats van te zeggen 'Okee we hebben hier nu eenmaal voor gekozen en we gaan ervoor', wordt de kleuter gewoon doorgeschoven naar een ander gezin, zonder dat de adoptie-organisatie (of andere instanties) op de hoogte worden gebracht.
En ja, tuurlijk is het adopteren van een kind niet makkelijk. Maar deze vlogger had heel bewust gekozen voor een 'special needs' kind, en dan moet je naderhand niet gaan huilen dat het allemaal zo moeilijk is en dat je alles voor hem over hebt, want dat laatste is blijkbaar gewoon niet waar.
Foaly schreef:Ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen...Dat Youtube me een video aanraadde over Myka Stauffer, ik wel zin had in een leuke rel en nu wilde dat ik dit niet gezien had.