Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hagelslag

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 11:55

Is het al vrijdag....
Ik ben zooo zenuwachtig..... De dierenarts komt vrijdag de pezen etc scannen van de pony van mn zusje.... We doen hard ons best dat het beter word... Maarja het is reuze spannend

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:03

Marije_1997 schreef:
Als ik besmet zou kunnen zijn had ik ook niet naar m'n paard gegaan. Ook die kunnen er dood en dood ziek van worden.

Dat is niet helemaal waar.
Maar ik snap ook niet dat je perse moet demonstreren met deze coronacrisis. Je kunt je mening ook op een andere manier duidelijk maken.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:13

Mand schreef:
Oke mam! Blijf jij thuis van je paard dan?

Mijn moeder werkt in een winkel waar mensen haar dagelijks aanraken, aan de kant duwen en voor het kleinste langs komen. Maar blijven jullie gezellig met zn allen langs de winkel gaan. Voor jezelf en je eigen egoisme.

[ [url=m/IZRliP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Zucht .. Hebben ze zelfs hier nu al memes over?

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:18

Aan het ochtendhumeur van mijn vriend. Wat een zeiksnor die zich gedraagt als een 3 jarige. In de avond is hij wel lief hoor, maar een beetje jammer dat hij in ploegen werkt en ik nu dus heel veel van zijn humeur mee krijg...

En dames, hou eens op met die discussie over wel of niet protesteren en Corona. Het is gebeurt, of het verstandig is laat ik in het midden want iedereen heeft zijn eigen beweegredenen. Ik begrijp de frustratie maar het begint nu een Corona/Floyd 2.0 topic te worden en dat vind ik jammer en onnodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:19

Een werkgroep Corona-veilig werken die in discussie gaan over op welke plek op tafel de pomp met handgel moet staan en op welke afstand daarvan een doos tissues.
%) 8)7
Ik zit er bij en kijk er naar.

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:20

Loeky01 schreef:
En dames, hou eens op met die discussie over wel of niet protesteren en Corona. Het is gebeurt, of het verstandig is laat ik in het midden want iedereen heeft zijn eigen beweegredenen. Ik begrijp de frustratie maar het begint nu een Corona/Floyd 2.0 topic te worden en dat vind ik jammer en onnodig.

Ben ik het eigenlijk wel mee eens. Ik vind er ook van alles van, maar houd dat lekker in de topics die daar specifiek over gaan alsjeblieft :+

Ik ben een kwaliteitscontrole aan het doen en het gaat. Zo. Traag :'). Het rapport is gigantisch, de te controleren bestanden ook en mijn verbinding gaat ongeveer zo snel als een gehandicapte slak -O-

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:21

Anoniem schreef:
Een werkgroep Corona-veilig werken die in discussie gaan over op welke plek op tafel de pomp met handgel moet staan en op welke afstand daarvan een doos tissues.
%) 8)7

Waarvoor willen ze tissues gebruiken dan? Handgel moet je droog wrijven. Tissues zijn dus voor klachten waar mensen mee thuis moeten blijven :'). Als je handgel droog maakt met tissues kan je net zo goed niks doen.

Roodvos

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:21

Mand schreef:

Dit is een prachtig plaatje die precies het probleem demonstreert: zwart-wit denken. Van de soort “als je niet voor ons bent ben je dus tegen ons”.
Gelukkig zijn er ook nog vele tinten grijs. Je kan het prima eens zijn met de reden van de demonstratie, maar de uitvoering niet zo fraai vinden.

En om on-topic te blijven: ik erger mij groen en geel aan mensen die zwart-wit denken.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-06-20 12:24

Roodvos schreef:
Mand schreef:

Dit is een prachtig plaatje die precies het probleem demonstreert: zwart-wit denken. Van de soort “als je niet voor ons bent ben je dus tegen ons”.
Gelukkig zijn er ook nog vele tinten grijs. Je kan het prima eens zijn met de reden van de demonstratie, maar de uitvoering niet zo fraai vinden.

En om on-topic te blijven: ik erger mij groen en geel aan mensen die zwart-wit denken.

Precies dit. Ik werd dus ook al veroordeeld door een vriendin omdat ik boos was over de manier van demonstreren in deze tijd en het een dikke middelvinger vind naar mensen in vitale beroepen, ouderen die al maanden zitten weg te kwijnen, mensen die niet fatsoenlijk afscheid hebben kunnen nemen van hun dierbaren en ga zo maar door.

Betekent niet dat ik ineens racistisch ben en niks geef om het onderwerp waarover gedemonstreerd wordt. In tegendeel. Maar in deze tijd vind ik het gewoon ontzettend ongepast.

En ja natuurlijk is het politiegeweld en racisme op zich ook ontzettend ongepast. Maar ik krijg er niet echt meer respect voor als je met een bewust ongepaste reactie terug gaat vechten. Had er veel meer ontzag voor gehad als iedereen zich aan de regels had gehouden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:28

Loeky01 schreef:
Anoniem schreef:
%) 8)7

Waarvoor willen ze tissues gebruiken dan? Handgel moet je droog wrijven. Tissues zijn dus voor klachten waar mensen mee thuis moeten blijven :'). Als je handgel droog maakt met tissues kan je net zo goed niks doen.

Je snapt dat ik er echt naar zit te kijken en denk uhuh... hmhm...jaja.... -O-

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:29

Ik erger mij vandaag aan mensen die denken dat alles wat in plaatjes vorm is, automatisch een meme is en aan mensen die 'sowieso' verkeerd schrijven :+ oja, en aan de bouw voor mijn huis die sinds 2 dagen weer veel meer lawaai produceert.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:33

Anoniem schreef:
Loeky01 schreef:

Je snapt dat ik er echt naar zit te kijken en denk uhuh... hmhm...jaja.... -O-

-O- Ja snap ik. Misschien een kopje koffie pakken zodat je er een sarcastische kreet in kan gooien ;) :') (Je onderschrift)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:35

Het ging eigenlijk van nature nog beter dan een opmerking: ik moest niezen!!!!!
De horror! _O-

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 12:36

Princess_ schreef:
Ik erger mij vandaag aan mensen die denken dat alles wat in plaatjes vorm is, automatisch een meme is

Haha, nou, my bad :Y) Ik dacht dat zoiets tegenwoordig zo werd genoemd.

Ik erger me aan de drukte op de straat en de chaos die men creëert zonder dat er chaos is. En dat ik iets moest doen maar vervolgens mocht ik daar niets mee want 'er was geen ruimte' en toen ik bepaalde producten noemde die wel geschrapt konden worden werd ik bijna vermoord met een blik … <3

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:01

Dat ik zin heb om een uitgebreid ijsje te maken maar ik eigenlijk eerst maar eens fatsoenlijk moet lunchen. :=

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:15

Mega puist op mijn kin -O-

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:18

MarlindeRooz schreef:
Dat ik zin heb om een uitgebreid ijsje te maken maar ik eigenlijk eerst maar eens fatsoenlijk moet lunchen. :=

Ijs kan prima als lunch :')

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:25

Dat Youtube me een video aanraadde over Myka Stauffer, ik wel zin had in een leuke rel en nu wilde dat ik dit niet gezien had -O- .

In het kort: 'gezinsvlogger' maakt een hele serie over het adopteren van een schattige kleuter uit China, kleuter blijkt in het echt nogal wat gedragsproblemen/afwijkingen te hebben en in plaats van te zeggen 'Okee we hebben hier nu eenmaal voor gekozen en we gaan ervoor', wordt de kleuter gewoon doorgeschoven naar een ander gezin, zonder dat de adoptie-organisatie (of andere instanties) op de hoogte worden gebracht.

En ja, tuurlijk is het adopteren van een kind niet makkelijk. Maar deze vlogger had heel bewust gekozen voor een 'special needs' kind, en dan moet je naderhand niet gaan huilen dat het allemaal zo moeilijk is en dat je alles voor hem over hebt, want dat laatste is blijkbaar gewoon niet waar.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:27

Foaly schreef:
Dat Youtube me een video aanraadde over Myka Stauffer, ik wel zin had in een leuke rel en nu wilde dat ik dit niet gezien had -O- .

In het kort: 'gezinsvlogger' maakt een hele serie over het adopteren van een schattige kleuter uit China, kleuter blijkt in het echt nogal wat gedragsproblemen/afwijkingen te hebben en in plaats van te zeggen 'Okee we hebben hier nu eenmaal voor gekozen en we gaan ervoor', wordt de kleuter gewoon doorgeschoven naar een ander gezin, zonder dat de adoptie-organisatie (of andere instanties) op de hoogte worden gebracht.

En ja, tuurlijk is het adopteren van een kind niet makkelijk. Maar deze vlogger had heel bewust gekozen voor een 'special needs' kind, en dan moet je naderhand niet gaan huilen dat het allemaal zo moeilijk is en dat je alles voor hem over hebt, want dat laatste is blijkbaar gewoon niet waar.

Dit heb ik ook gezien.. echt verschrikkelijk. Dat arme kind, woont daar al drie jaar bij die mensen en wordt gewoon weggedaan. Ik kan me niet voorstellen wat voor een effect dat heeft op een kind.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:28

Foaly schreef:

Zag het op Facebook voorbij komen. Mensen vinden dat we respect moeten hebben want autisme is zwaar. Ja nou en. Je gaat niet zomaar een kind weg doen omdat het te lastig is. Kom op zeg. Zoek dan hulp om er mee om te leren gaan.

Steffi4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:31

Onze “nieuwe” energieleverancier. In augustus veranderd omdat het goedkoper zou zijn.
Sindsdien geen fatsoenlijke communicatie. Midden februari verhuist en het is gewoon nog steeds NIET in orde. Hoe dan?!

Eerst al een waarschuwing van fluvius, gelukkig staan die nu “aan mijn kant”. Heb al 5 keer contact gehad met de leverancier en het gaat “nu altijd zeker in orde komen”. Eerst was elektriciteit io en aardgas niet, toen aardgas wel maar elektriciteit plots niet meer.
Vorige week dacht ik dat het echt zo ver was en nu belt fluvius alweer...die man komt morgen langs, heb eigenlijk geen tijd daarvoor maar goed, die kan ik beter te vriend houden...
Wou ik net de leverancier weer bellen maar dat kan pas vanaf 14u en ik ben ZO boos. Wou een slechte recensie op hun fb pagina plaatsen maar Ipv op hun pagina komt die op mijn profiel terecht. >;) heb het hun maar privé gestuurd, met de melding dat ik hun NU nodig heb en niet pas straks, maar daar gaan ze never nooit op reageren want op e-mails doen ze dat ook niet.
Ik ben ZO ZO ZO kwaaaaaaad.
En weer wisselen gaat helaas niet want da’s contractbreuk...?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:44

Foaly schreef:

Ik weet oprecht even niet wat ik moet zeggen... -O- Dit lijkt me wel echt het summum van wat er zo verrot is aan die social media hype en mensen die er hun geld mee verdienen. Gewoon compleet de grip op de realiteit kwijt, maar alles voor de likes en volgers.

Princess_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:45

xDenies schreef:
Princess_ schreef:
Ik erger mij vandaag aan mensen die denken dat alles wat in plaatjes vorm is, automatisch een meme is

Haha, nou, my bad :Y) Ik dacht dat zoiets tegenwoordig zo werd genoemd.

Was niet specifiek naar één iemand toe :(:) ik erger mij vandaag nogal snel lijkt het.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 13:54

Dat ik zin heb om te gamen maar eigenlijk moet studeren... :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-20 14:11

MarlindeRooz schreef:
Dat ik zin heb om te gamen maar eigenlijk moet studeren... :=

Neem gewoon dat ijsje en ga gamen! *\o/*

Dat kindje wordt weggedaan op een "deze is stuk ik wil het niet"-manier, wat walgelijk.