Rytir schreef:Dat beetje mazzel heb ik inderdaad, lol. Wat ik het lastige vind is dat het enkel met beeldbellen was, daarvoor/daarna niet. En het is me nog nooit overkomen, of althans nog nooit op aangesproken. Dat maakt me dan onzeker/ga ik twijfelen.Ailill schreef:Herkenbaar, hier ook een flapuit en open boek, dat erken ik ook. Maar het was ook wel een beetje nerveus zijn vanuit mij, en daardoor een beetje een flapuit. Ik blijf het een interessant proces vinden, maar soms zou enige logica wel prettig zijn.
Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch
Wat berdien al zo goed verwoordde, dat is gewoon wie je bent. Take it or leave it toch? Volgens mij ben jij ook geen 16 meer en met een beetje mazzel ken je jezelf toch nu een stuk beter. Laat je niet onzeker maken door zoiets (hoe moeilijk/ verleidelijk en herkenbaar met een dating app dat ook is). We zijn allemaal absolutly fabulous op onze eigen manier, als een date dat niet ziet dan past het gewoon niet
Uiteindelijk heb je wel gelijk, thanks! Ik kijk het nog even aan en dan weer door