Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:34

Rytir schreef:
Ailill schreef:
Herkenbaar, hier ook een flapuit en open boek, dat erken ik ook. Maar het was ook wel een beetje nerveus zijn vanuit mij, en daardoor een beetje een flapuit. Ik blijf het een interessant proces vinden, maar soms zou enige logica wel prettig zijn.

Wat dat betreft zijn vrouwen dan weer makkelijker, die laten i.i.g. zien als ze het ergens niet mee eens zijn, wáár ze het dan niet mee eens zijn is weer een andere zaak, maar toch :')

Wat berdien al zo goed verwoordde, dat is gewoon wie je bent. Take it or leave it toch? Volgens mij ben jij ook geen 16 meer en met een beetje mazzel ken je jezelf toch nu een stuk beter. Laat je niet onzeker maken door zoiets (hoe moeilijk/ verleidelijk en herkenbaar met een dating app dat ook is :') ). We zijn allemaal absolutly fabulous op onze eigen manier, als een date dat niet ziet dan past het gewoon niet :evaw:
Dat beetje mazzel heb ik inderdaad, lol. Wat ik het lastige vind is dat het enkel met beeldbellen was, daarvoor/daarna niet. En het is me nog nooit overkomen, of althans nog nooit op aangesproken. Dat maakt me dan onzeker/ga ik twijfelen.

Uiteindelijk heb je wel gelijk, thanks! Ik kijk het nog even aan en dan weer door :')

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:36

Lau07 schreef:
Ik ben het helemaal met Rytir eens. Als hij nu al zo moeilijk doet over zoiets kleins (want wees eerlijk, dat is het toch wel) is hij niet de juiste persoon voor jou. Je bent té leuk om jezelf de rest van je leven te moeten inhouden voor een of andere flapdrol (even heel makkelijk gezegd.) :D
Ook weer eens, het staat niet in verhouding met elkaar. Aan de andere kant, hij geeft aan dit echt wel te kunnen waarderen, maar niet als het een onbekende is. Moet je het dan loslaten, of pas je je (tijdelijk) wat meer aan? Dat is toch eigenlijk ook hoe daten werkt, kijken of het past en indien mogelijk aanpassen aan elkaar.

Of maak ik nu alleen excuses?

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:39

Flessuh schreef:
Och, sommige mensen zijn gewoon onlogisch. Kreeg laatst de vraag wat voor muziek ik luister; nou ja mijn muzieksmaak is simpel gezegd breed en onlogisch maar veelal wat harder dan de smaak van de meeste mensen :P

Bam, verwijderd. :o? Geeft je toch veel vertrouwen als dat is wat je krijgt als je eerlijk antwoord geeft :+
Terwijl muziek zo ontzettend persoonlijk is, ik zou daar niet echt een mening over vormen t.o.v. een ander.

En inderdaad, je gaat bijna aan jezelf twijfelen.

Waar ik vooral tegenaan loop is dat daten echt niet meer zo makkelijk gaat als toen je begin 20 was, of althans voor mij niet. Had het er gisteren met mijn twin over, je hebt allemaal steeds meer ervaring/een eigen verleden, met bijbehorend rugzakje. Lastig hoor.

En als ik dan lees dat de meeste mensen hun partner vinden tussen 28 en 32, dan mag ik wel heel hard op gaan schieten :')

Lynnepinny

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:44

Hmm, hier 'veroordeel' ik mensen wel een beetje over hun muzieksmaak :+ Maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe belangrijk dit is voor jou. Ik vind het heel belangrijk om muziek te kunnen delen en samen te kunnen luisteren/maken, dus ik ben daar heel kieskeurig op op Tinder :o Maar het stelt niet teleur, ik vind best leuke mensen hiermee!

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:47

Ailill schreef:
Waar ik vooral tegenaan loop is dat daten echt niet meer zo makkelijk gaat als toen je begin 20 was, of althans voor mij niet. Had het er gisteren met mijn twin over, je hebt allemaal steeds meer ervaring/een eigen verleden, met bijbehorend rugzakje. Lastig hoor.

En als ik dan lees dat de meeste mensen hun partner vinden tussen 28 en 32, dan mag ik wel heel hard op gaan schieten :')

Dat herken ik wel, inderdaad. Het is minder vanzelfsprekend helemaal in deze tijd en de rugzakken zijn niet altijd ideaal. En ik ben dus net te oud _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 10:50

Ailill schreef:
Flessuh schreef:
Och, sommige mensen zijn gewoon onlogisch. Kreeg laatst de vraag wat voor muziek ik luister; nou ja mijn muzieksmaak is simpel gezegd breed en onlogisch maar veelal wat harder dan de smaak van de meeste mensen :P

Bam, verwijderd. :o? Geeft je toch veel vertrouwen als dat is wat je krijgt als je eerlijk antwoord geeft :+
Terwijl muziek zo ontzettend persoonlijk is, ik zou daar niet echt een mening over vormen t.o.v. een ander.

En inderdaad, je gaat bijna aan jezelf twijfelen.

oliebol dan ben ik te laat -O- :') :')

En ja, muziek is zeker persoonlijk en je beoordeelt mensen er zeker wel op, bewust of onbewust. Maar om dan meteen zonder wat te zeggen te verwijderen :?

Mensen zijn gewoon vreemd :+

MyWishMax schreef:
Dat herken ik wel, inderdaad. Het is minder vanzelfsprekend helemaal in deze tijd en de rugzakken zijn niet altijd ideaal. En ik ben dus net te oud _O-

Misschien handig om puur op backpackers te zoeken, die zijn gewend met rugzakken om te gaan :P

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:07

Lynnepinny schreef:
Hmm, hier 'veroordeel' ik mensen wel een beetje over hun muzieksmaak :+ Maar het ligt er natuurlijk ook maar net aan hoe belangrijk dit is voor jou. Ik vind het heel belangrijk om muziek te kunnen delen en samen te kunnen luisteren/maken, dus ik ben daar heel kieskeurig op op Tinder :o Maar het stelt niet teleur, ik vind best leuke mensen hiermee!
Ik heb er niet echt een mening over, heb zelf ook niets met klassieke muziek maar vind het wel aantrekkelijk als een ander dat wel is.

Maar muziek is dan ook weer niet zo'n grote passie, als dat wel het geval is zal je daar inderdaad sterker op 'selecteren' :j

MyWishMax schreef:
Ailill schreef:

Oh corona doet er voor mij niet zo toe in dat opzicht, als in daar zijn oplossingen voor te bedenken. Meer die leeftijd/levenservaring (of het ontbreken aan, lol).

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:08

Misschien heb je ook wel gelijk Flessuh, maar iemand daarom iemand direct blokkeren gaat imo wel heel ver :')

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:11

Ik bedoelde vanzelfsprekend als in mijn vorige relaties kwam ik tegen tijdens stappen / kroeg / vriendengroep. Dat is wel heel anders als apps haha. Maar ik loop er al tegenaan dat er een hoop mannen zijn ddie meteen thuis willen afspreken en het raar vinden dat ik dat niet doe.

Want qua leeftijd en levenservaring is het ook wel echt heel anders idd als toen ik jonger was :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:18

Oh zo, ja dat is inderdaad anders. Zeker wanneer je normaal meer van het in persoon ontmoeten bent, overkomt mij alleen zelden tot nooit. Beide exen online leren kennen.

Dat thuis afspreken hoor ik vaker, ik zie er persoonlijk niet echt kwaad in, maar kan me indenken dat dit voor anderen anders is.

Exitium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:22

Kan me indenken dat dat voor mannen toch anders is dan voor vrouwen. Ik maak me ook niet zo druk om thuis afspreken, maar kan me voorstellen dat je je als vrouw dan toch minder op je gemak voelt.

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:23

Ik wil ook echt niet thuis afspreken. Ik vind het idee gewoon heel naar, maar ik heb misschien ook iets teveel tijd besteed aan het strafrecht en bijbehorende verhalen. Het is trouwens wel een goed filter. Als ik tegen mannen zeg dat ik niet thuis wil afspreken maar op een openbare plek en ze vinden dat raar/stom/onbegrijpelijk is dat voor mij weer een reden om de match te beëindigen.

Ik mag hopen dat ik niet op muzieksmaak wordt afgekeurd, mijn spotify is echt een rommeltje, ik luister naar van alles. Net gecheckt wat er bovenaan staat en dat is Cardi B... Oh jee. Dalijk loop ik mijn droomman mis omdat Cardi B op 1 staat bij mij. :') _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:26

Nou iemand die Andre Hazes ziet als de beste muzikant ooit en altijd radio NL aan heeft staan hoef ik niet hoor. Bah. :')

Stel je voor, met de auto op vakantie en dan 10 uur lang luisteren naar Susan en Freek. :brr:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:38

Ailill schreef:
Dat thuis afspreken hoor ik vaker, ik zie er persoonlijk niet echt kwaad in, maar kan me indenken dat dit voor anderen anders is.

Ik maakte me er ook niet druk over. Vond anderen maar een beetje hysterisch doen stiekem. En ik ben al begin 40 en er zijn wel mooiere vrouwen en ik ben hartstikke sterk voor een vrouw en die mannen op Tinder zoeken ook gewoon een vriendin of een date dus wat kan mij nou gebeuren?

Nou ja, karma is a bitch. M'n laatste Tinderdate liep fout. Ben weer terug bij m'n ex, maar als dat uit gaat wil ik ook niet meer online daten.

Ben alsjeblieft voorzichtig allemaal.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:38

MarlindeRooz schreef:
Nou iemand die Andre Hazes ziet als de beste muzikant ooit en altijd radio NL aan heeft staan hoef ik niet hoor. Bah. :')

Stel je voor, met de auto op vakantie en dan 10 uur lang luisteren naar Susan en Freek. :brr:

:') Vreselijk..

Iemand hoeft niet precies dezelfde muzieksmaak te hebben maar het moet wel een beetje in dezelfde richting zijn. Dat ik het wel aan kan horen. Als iemand van piratenmuziek houdt dan kap ik er wel mee vrees ik.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:39

Ja precies, ik ben zowel groter als zwaarder dan mijn vriend. Tevens ben ik ook best sterk. Maar ik verlies het gewoon van hem. Als hij wil kan hij me zo kwaad doen. :=

Heel naar dat je zo'n nare ervaring hebt Urielle, elke nare ervaring is er 1 te veel. Maar helaas blijven mensen toch thuis afspreken merk ik.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:39

MarlindeRooz schreef:

Ik zal het aan mijn zus doorgeven _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:40

Heet die Susan of is dat DE Susan? _O-

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:48

Urielle schreef:
Ailill schreef:

Ik maakte me er ook niet druk over. Vond anderen maar een beetje hysterisch doen stiekem. En ik ben al begin 40 en er zijn wel mooiere vrouwen en ik ben hartstikke sterk voor een vrouw en die mannen op Tinder zoeken ook gewoon een vriendin of een date dus wat kan mij nou gebeuren?

Nou ja, karma is a bitch. M'n laatste Tinderdate liep fout. Ben weer terug bij m'n ex, maar als dat uit gaat wil ik ook niet meer online daten.

Ben alsjeblieft voorzichtig allemaal.
Dat klinkt heftig, wat ontzettend naar dat jou dit is overkomen! Dan ben je daarna natuurlijk extra voorzichtig. En goed dat je het blijft melden.

Hier best lang en niet echt bang, al kan dat natuurlijk ook verkeerd uitpakken. Ik ken meerdere verhalen van mannen die iets in hun drankje kregen. Op zo'n manier kan het ook fout gaan, en zo zijn er natuurlijk veel meer optie's.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:49

MarlindeRooz schreef:
Nee, maar wel de hele dag Nederlandse radio aanstaan :')

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 11:52

MarlindeRooz schreef:

'Ik zal m'n zus doorgeven dat je de muziek die ze maakt kt vindt' :')

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:00

Shaggy09 schreef:
ReadTheRulez schreef:
Echt ik snap mannen ook niet meer hoor
Ik had een leuke match, die draaide qua gedrag ook volledig om. Van leuke gezellige gesprekken met zelfs een verwijzing naar een date tot een paar dagen offline zijn, vervolgens niet mijn vraag of ie nog leefde beantwoorden maar gewoon domweg sturen; hoe ist? Boos?
Heel jammer maar ik heb zijn nr verwijderd

Heb ook zo'n iemand gehad maar ben er wel daadwerkelijk mee gaan daten omdat ik daarna pas erachter kwam dat het een narcist was. Zo snel mogelijk dumpen die handel.

Ailill schreef:
Ik herken wel wat je zegt, ik moet ook heel eerlijk toegeven dat het heel kort door mijn hoofd is gegaan. Aan de andere kant, hoor ik het mensen tegenwoordig wel heel vaak roepen dat iemand een narcist is. Ik zeg niet dat dit nooit het geval is, maar altijd wel betwijfel ik.

Het is inderdaad ook heel lastig om zoiets te beoordelen. Echter weet ik het bij de jongeman waar ik mee was 300% zeker. Maar het is niet netjes om zomaar met die termen te gaan strooien, al denk je soms wel wat heb ik nou weer in godsnaam aan de haak geslagen? :')

Ik vind muzieksmaak overigens heel erg belangrijk, misschien wel iets té. Dat kwam omdat ik en mijn ex echt totaal verschillende muziek mooi vonden en dat was altijd op zijn zachtst gezegd een gekibbel in de auto. Daarnaast heb ik zonder dat ik wil generaliseren toch altijd wel het idee dat het wat zegt over je levensstijl, je interesses en je persoonlijkheid. Zonder goed of fout hierin te betrekken natuurlijk want iedereen heeft zijn eigen smaak en interesses.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:02

Ik win de auto ellende vind ik. Nu hebben we beide geen auto maar mijn vriend heeft het liefst geen muziek aan staan in de auto... Nou dan ga ik later wel met de auto en dan mag hij op de motor er achter aan rijden in stilte. _O-

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:04

Citaat:
Ik vind muzieksmaak overigens heel erg belangrijk, misschien wel iets té. Dat kwam omdat ik en mijn ex echt totaal verschillende muziek mooi vonden en dat was altijd op zijn zachtst gezegd een gekibbel in de auto. Daarnaast heb ik zonder dat ik wil generaliseren toch altijd wel het idee dat het wat zegt over je levensstijl, je interesses en je persoonlijkheid. Zonder goed of fout hierin te betrekken natuurlijk want iedereen heeft zijn eigen smaak en interesses

Quote ging niet helemaal lekker maar idd het kan echt wel veel over iemand zeggen. Ik ben wat betreft muziek vrij simpel en luister gewoon wat er op de grote radiozenders te luisteren valt maar ik kan me voorstellen dat dat voor iemand die bijvoorbeeld graag naar rap oid luistert, heel vervelend kan zijn :+

Zijn er hier nog mensen op (wandel)date geweest? Wel echt leuk zo met de sneeuw! Hier vanavond een 2e date en we gaan uitgebreid koken :)

Lau07
Moderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-21 12:13

Nathalie18x schreef:
Citaat:
Ik vind muzieksmaak overigens heel erg belangrijk, misschien wel iets té. Dat kwam omdat ik en mijn ex echt totaal verschillende muziek mooi vonden en dat was altijd op zijn zachtst gezegd een gekibbel in de auto. Daarnaast heb ik zonder dat ik wil generaliseren toch altijd wel het idee dat het wat zegt over je levensstijl, je interesses en je persoonlijkheid. Zonder goed of fout hierin te betrekken natuurlijk want iedereen heeft zijn eigen smaak en interesses

Quote ging niet helemaal lekker maar idd het kan echt wel veel over iemand zeggen. Ik ben wat betreft muziek vrij simpel en luister gewoon wat er op de grote radiozenders te luisteren valt maar ik kan me voorstellen dat dat voor iemand die bijvoorbeeld graag naar rap oid luistert, heel vervelend kan zijn :+

Of juist totaal niet. Daarom zou ik er niet zo snel over oordelen. Zo staat Cardi B bij mij op 1 omdat ik mijn scriptie heb geschreven over Bodak Yellow. Ik vind haar totaal niet leuk, maar ze staat wel op 1 omdat ik dat nummer heb grijsgedraaid. Dus je kunt je er ook behoorlijk in vergissen. :+