Fee: dit is van de kinderlijn. Weet niet of ze deze hebben in baby maat. Anders even kijken op de site van Ralph zelf. Mijn ervaring is dat het voor meisjes vaak wat kort valt. Hier eigenlijk nooit te krap, maar ook niet extreem los. Leggings hebben altijd lekker stretch en zijn hier wel altijd wat ruim maar goed dat is niet storend omdat ze niet lubberen zoals hele dunne legging stof wel kan doen.
Hmm morgen heb ik een borrel van mn werk, collega die 40 jaar ih onderwijs zit. Synne gaat mee, maar wat aan te doen?
Setje van vandaag (groene gray label en handmade shirtje veertjes of handmade panter shirtje) Nieuwe gestreepte HoJ salopette jurkje met HoJ shirtje met roezel of een ander leuk shirtje Grijze HoJ salopette jurkje met HoJ shirtje Handmade panter rokje met leuk shirtje...
Hahaha kan allemaal! Maar ik vind bet groene jurkje wel heel leuk!
Voor de mensen die het zonde vonden dat ik dingen n de humana container zou knallen zonder spieken, stuur me even een PB. Heb wat foto’s gemaakt en anders gaat het alsnog de container in.
Morgen mamadag, denk dat ik even de stad in ga. Neuzen voor mezelf en stiekem ook nog even voor O. Met 7 vuilniszakken uit de kast mag er wel weer wat moois bij in vond ik eigenlijk
@mir ik ga denk ik idd voor de groene combi, misschien met haar roze Liewood waterschoentjes en kniekousjes en haar roze tasje natuurlijk... Loopt ze de hele dag mee
M_i_R
Geplaatst: 03-07-19 08:49
O is in een hooligan bui alles moet gesloopt of aan gesjord of aan gehangen of mee gegooid. Hier staat hij lekker te wiebelen op de poten van her droogrek vergezeld van een ‘oehhh ‘vaarlijk’ omdat ik af en toe vraag of hij gevaarlijk staat te doen.
Broekje van Boof, shirtje MR, vest Zara
Klaar voor het feest dus Michelle, even foto maken van het totaalplaatje
Jammer panty ik wilde ze graag de pollen legging maar die gaat nu richting de 18€
Hier is Sammie jarig we vieren het niet Klein taartje vanmiddag lunchen als ue zich goed voelt is namelijk al 2 dagen ziek met uitschieter vannacht 40.9
Nu 38.5 dus gelijk pil erin
Helemaal bobo Romper is 18-24 maanden maar is echt niet lang
Broer en zus ze hebben zo'n leuke band ik hoop dat dat blijft
Even de jarige gemist, van harte Tita met de kleine smurf. Foto met zuslief ziet er idd gezellig uit, zal vast niet altijd zo blijven maar dat komt dan ook wel weer goed.
Hier zijn ze ook echt knus samen. Sophie gaat helemaal stralen als ze Julia ziet.
Hahah lekker stunten Mir. Heerlijk toch als ze dat zo doen.
Hier komen wat pakketjes vandaag aan. Een nieuwe draagdoek van artipoppe (monogamy Zeus (blauw met witte zwanen), bloemen bodywarmer van ralph voor Sophie in t najaar, hele mooie crazy cougar cardigan van Maed for Mini voor Julia, van comeback wat en nog een berg ondergoed met bloemen en konijnen voor Julia. En volgens mij nog wat maar weer niet meer precies wat
Eh, ik kan me nog herinneren dat je zei dat je klaar was voor de kids? Hahaha
M_i_R
Geplaatst: 03-07-19 10:11
Hahaha jij kan bij de deur blijven zitten vandaag dus. Mooie draagdoek! Lekker samen, ik vond het altijd heerlijk met O in de doek en hij ook. Sommige dagen bijna de hele dag om gehad.
Edit: Op dit soort momenten zou ik ook zo graag een meisje willen. Maar ja, gaat toch net de te ver om dit O aan te trekken.
Vrees dat ik voor Sophie wel wat moet gaan halen binnenkort. Die gaat nu langzaam naar 68. En durfde niks vooruit te kopen aan t-shirts (had verwacht nu naar 74 te gaan ) en sommige Emile et Ida shirtjes worden wat kort en krap. Daarnaast gaan we eind september naar Lanzarote en dan moet ik ook wel iets met korte mouw hebben