Mijn kinderen zijn 6 en 8. Super leuk hoor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SophievdV schreef:En het is ook je goed recht he. Om te kiezen voor een partner zonder kinderen.
Mijn kinderen zijn 6 en 8. Super leuk hoorMaar ze hebben me wel echt nodig. En ik wil ze niet nogmaals door de mangel halen met toestanden met relaties die geen toekomst hebben. Mijn date introduceer ik dus nog niet en dat snapt hij volledig.
lieveli schreef:Een kind heeft behoefte aan een stabiele veilige omgeving en soms past een ouder daar niet in.
lieveli schreef:Een kind heeft behoefte aan een stabiele veilige omgeving en soms past een ouder daar niet in.
Relaxed schreef:lieveli schreef:Een kind heeft behoefte aan een stabiele veilige omgeving en soms past een ouder daar niet in.
Dat ben ik ook wel met je eens, maar ik ken ook teveel gevallen dat het kind al niet naar papa mag omdat papa iets heeft gedaan wat ex niet aanstaat.. Dan wordt een kind gewoon gebruikt om te straffen en dat kan imo echt niet
Jildau schreef:Plus dat er ook zat bitchy vrouwen zijn die niet volwassen kunnen omgaan met zo'n situatie en het kind dus maar lekker bij de vader weg houden want dat is zo'n eikel. Niet altijd terecht.
Edit: Wat Relaxed zegt dus.