Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lau schreef:Dat hoeft echt niet, ik gebruik Engelse en Nederlandse verschillende tijden. En echt mijn bereik is ruk via de hashtags
AlwaysH schreef:Gebruik je hashtags?
AlwaysH schreef:Ligt ook nogsteeds aan welke tijd (in combi met de taal van de hashtag; ik gebruik ook duitse en aziatische).
Lienek schreef:Hi allemaal!
Ik ben in Oktober gestart met mijn eigen bedrijf in frontriemen. Mijn volgers aantal op instagram tikt nu bijna 2500 volgers aan, ik zou hier ook heel graag meer interactie uit willen krijgen.
Zouden interactieve posts zoals vragen en weetjes meer mensen uitdagen om te reageren onder deze posts?
Mijn bedrijfs pagina is: equestrian.lhs
Zie graag jullie tips tegemoet!
(Overigens zit mijn klanten bestand vooral in Nieuw Zeeland, maar wil ik graag ook meer engagement uit ook andere landen genereren)
Cowgirl83 schreef:Ik las nog een goede tip om te kijken of het een goed moment is om te posten op instagram.
Als je op het plusteken tikt om een post te kunnen maken, en je gaat daar naar 'live', krijg je te zien hoeveel van je volgers op dat moment actief zijn. Hoe meer volgers actief, hoe meer kans dat je post snel likes en comments krijgt en dus opgepikt wordt door het algoritme.