Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pmarena schreef:Leuk MIR, vooral die salopette en het shirtje daarboven, wat is dat?
Wat er in de mode is interesseert mij echt geen fluit, maar ik ben wel blij dat nu toevallig wat ik mooi vind, in de mode isDus inslaan die mooie warme kleuren geel en bruin nu het makkelijker te vinden is
Wat zijn jullie favoriete kleuren voor je kind?
Voornamelijk blauw zwart en rood
Hier hebben we voornamelijk blauw, oranje, geel, bruin en groen.
En dan wat lichte en donkere jeans en (donker)grijs erbij
Nymeria schreef:Hier ook niet echt favoriete kleuren, alleen lichtgrijs of beige staat hem niet. Is ie te wit voor.
@brudoe: er is ook een mini rodini verkoopgroep op facebook, misschien kun je een oproepje plaatsen?
Hier een fijne bestelling geplaatst net:
[ [url=m/7M2jxK.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/PF06RN.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/MsCU9n.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ThAcnl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QEwn0h.jpg]Afbeelding[/url] ]
En recent dit nog aangeschaft:
[ [url=m/Oth4vI.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Q8vXla.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Cp48OQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YfMt7U.png]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/vpGGA8.jpg]Afbeelding[/url] ]
Nog wel een aantal items op mijn wishlist, waaronder de nOeser legging met wombats van de nieuwe wintercollectie. Kixx heeft een deel online staan, maar helaas zit ie er niet bij. Hopelijk krijgt een van de andere webshops hem binnen. Vanwege het eerdere faillissement wordt niet alles uitgeleverd, dus afwachten. Moet nu nog een van de outfits uitkiezen voor zijn verjaardag en voor zijn verjaardagsfeestje
M_i_R schreef:Leuke spullen Nymeria! leggings voor jongens is ook niet echt mijn ding maar het printje is leuk!
Caro29: die broek bedoelde ik precies! dat is het broekje dat ik gister op de foto had staan. Super fijn ding, herken hem aan het riempje. Trui hebben we hier ook overigensH&M heeft gewoon leuk spul en dan zoals nu bijna gratis is dubbel leuk.