Exitium schreef:Echt, wat voor types trekken jullie aan joh..
Daar sluit ik me bij aan.. Wat een verhalen vertellen jullie vrouwen soms , ik ben volgens mij echt te braaf
Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja
Berdien schreef:Ik zou vanmiddag een date hebben. Leek wel een leuke match. Hadden nog niet echt plannen, dus vroeg vanochtend wat we gingen doen. Kreeg ik terug dat hij ongeveer een uurtje had ingepland, bij mij thuis want heel veel meer tijd hadden we op zich toch niet nodig? En of ik inderdaad wel alleen woonde.
Oh, dus
Dat heb ik maar even over laten gaan Niks mis met het op die manier gezellig hebben, maar ben daar nou net even niet naar op zoek/geen behoefte aan.
Farjen schreef:90% van mijn matches vraagt enkel om sex En dan staat er in mijn beschrijving duidelijk dat ik zoiets niet zoek
Relaxed schreef:Nou, een keer een vluggertje, niks mis mee... Maar niet als 1e date! Wat een idioot.. Hij dacht wel heel makkelijk te scoren
Ik ben gisteren op Tinder voor Golddigger uitgemaakt Was een match waar ik al eerder mee had geappt, maar bloedde toen dood omdat ie best vaag deed. Ik gaf dus aan dat ik hem echt een leuke vent vond, maar hem niet kon peilen. Wou hij weten waarom. Dus ik zeg, je hebt geen kinderen, goede baan en leven op orde... Dan ben je dus een golddigger Terwijl ik zelf een heel prima baan heb en mijn eigen boontjes dop