Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Mjetterd, xingridx, Ladybird, ynskek, Essie73, Polly, Firelight, Muiz, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pieter25

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:32

Exitium schreef:
Echt, wat voor types trekken jullie aan joh.. :')

Daar sluit ik me bij aan.. Wat een verhalen vertellen jullie vrouwen soms :oo , ik ben volgens mij echt te braaf _O-
Laatst bijgewerkt door Pieter25 op 24-11-17 20:38, in het totaal 2 keer bewerkt

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:38

Pieter25 schreef:
Exitium schreef:
Echt, wat voor types trekken jullie aan joh.. :')

Daar sluit ik me bij aan.. Wat een verhalen vertellen jullie vrouwen soms :oo , ik ben volgens mij echt te braaf _O-

ja inderdaad :+ :+ dat gevoel heb ik ook wel :P

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 20:49

Berdien schreef:
Ik zou vanmiddag een date hebben. Leek wel een leuke match. Hadden nog niet echt plannen, dus vroeg vanochtend wat we gingen doen. Kreeg ik terug dat hij ongeveer een uurtje had ingepland, bij mij thuis want heel veel meer tijd hadden we op zich toch niet nodig? En of ik inderdaad wel alleen woonde.

Oh, dus :')

Dat heb ik maar even over laten gaan := Niks mis met het op die manier gezellig hebben, maar ben daar nou net even niet naar op zoek/geen behoefte aan.

:')

Ik heb gelukkig ook nooit echt rare dingen meegemaakt, heb ook altijd in het openbaar afgesproken de eerste keer en er was altijd wel iemand die wist waar ik was.

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:37

Hahah lekker bezig Berdien :')

Farjen schreef:
90% van mijn matches vraagt enkel om sex :+ En dan staat er in mijn beschrijving duidelijk dat ik zoiets niet zoek :P

Ja dat ze het toch proberen he?
Maar ja wel makkelijk selecteren zo :Y)

Morgenavond date, heb d’r wel zin in :D
En hij ook zei die al een paar x haha.
Heb geprobeerd niet zoveel te appen maar is toch best lastig :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:41

Nou, een keer een vluggertje, niks mis mee... Maar niet als 1e date! :+ Wat een idioot.. Hij dacht wel heel makkelijk te scoren :n

Ik ben gisteren op Tinder voor Golddigger uitgemaakt :') Was een match waar ik al eerder mee had geappt, maar bloedde toen dood omdat ie best vaag deed. Ik gaf dus aan dat ik hem echt een leuke vent vond, maar hem niet kon peilen. Wou hij weten waarom. Dus ik zeg, je hebt geen kinderen, goede baan en leven op orde... Dan ben je dus een golddigger :') :') Terwijl ik zelf een heel prima baan heb en mijn eigen boontjes dop :+

SophievdV

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 21:45

Een keer een sex date moet kunnen. Maar niet via Tinder :') Brrrr...

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:09

Relaxed schreef:
Nou, een keer een vluggertje, niks mis mee... Maar niet als 1e date! :+ Wat een idioot.. Hij dacht wel heel makkelijk te scoren :n

Ik ben gisteren op Tinder voor Golddigger uitgemaakt :') Was een match waar ik al eerder mee had geappt, maar bloedde toen dood omdat ie best vaag deed. Ik gaf dus aan dat ik hem echt een leuke vent vond, maar hem niet kon peilen. Wou hij weten waarom. Dus ik zeg, je hebt geen kinderen, goede baan en leven op orde... Dan ben je dus een golddigger :') :') Terwijl ik zelf een heel prima baan heb en mijn eigen boontjes dop :+

Klinkt alsof hij nog steeds vaag doet :')

Veel plezier _Lois_! Hoe lang hebben jullie nu geappt?

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-17 22:37

Vorige week dinsdag matchten we, wilden dat weekend al afspreken maar lukte toen niet.
Dus valt opzich nog mee hoelang :j

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-17 08:18

Huh? Hoe maakt dat jou nou een golddigger? Ik selecteer daar ook op. Ik hoef ook niet iemand met z'n leven in puin, zonder werk of wat dan ook := :o

Veel plezier op je date Lois!

_Lois_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 11:44

Mijn date was erg leuk :D
Ik ben zelf 20, en had hiervoor paar x met jongens van m’n eigen leeftijd gescharreld enzo maar deze date is 26 (benieuwd naar jullie mening :)) mijn ouders schelen ook 7 jaar :Y) )
Wat een groot verschil in volwassenheid _O-
Wel erg positief, hele leuke avond gehad, met tegenzin naar huis gegaan :')
Hij vond het ook leuk dus maar snel vervolg plannen <3

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:03

Zes jaar leeftijdsverschil vind ik best kunnen hoor! Ligt wel een beetje aan de leeftijden, 12 en 18 vind ik dan weer minder geslaagd :P

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 12:05

Lekkere conclusie dat je dan al een golddigger zou zijn :')

Lois, ik vind het geen gek leeftijdsverschil hoor. Maar nu heb ik beide kanten op relaties met leeftijdsverschil gehad. Heb 2 serieuze exen, de eerste 6 jaar ouder en de ander 5 jaar jonger. Als je verder geen al te grote verschillen merkt in levensfases waardoor interesses anders liggen, ga ervoor!

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:43

och, leeftijd is alleen echt een issue als je het verschil merkt. Over het algemeen worden vrouwen toch eerder volwassen, dus zal je met een wat oudere jongen weinig verschil merken.

(sommigen mannen worden natuurlijk nooit volwassen)

linoleum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 13:51

Sommige vrouwen ook niet hoor :+

Over uurtje heb ik derde date :D deze keer maar wel schone kleding, tandenborstel etc alvast ingepakt :')

loesje4600

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 14:28

Tussen mij en mijn vriend zit ook 6 jaar ik ben 22 en hij wordt in jan 27.. mijn ex heeft dezelfde leeftijd als mijn vriend maar die is toch een stuk minder serieus en volwassen als mijn vriend. Verschilt dus ook heel veel per jongen/man..

Als het goed voelt en het klikt leuk ga ervoor!! Geniet ervan

Linda_Fleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 15:50

6 jaar leeftijdsverschil op die leeftijd moet inderdaad prima kunnen hoor! Mijn ex was een jaartje ouder dan ik en was af en toe net een klein jochie nog, zeker als de buurjongen van 10 hem uitdaagde om met neppistooltjes te gaan schieten |o |o |o Met mijn dochter kon hij ook moeilijk omgaan als 'ouderrol'. Om die redenen date ik nu al liever met mannen die toch minimaal 30+ zijn O:) (ik ben zelf 27). Mijn vorige date was dus 8 jaar ouder en ik merkte in dat opzicht daar weinig van.

Het ligt inderdaad heel erg aan de persoon zelf, ik geloof ook zeker dat iemand van mijn leeftijd een geschikte partner voor mij zou kunnen zijn maar ik acht die kans wat kleiner. Ik ben zelf namelijk vroeg 'volwassen' geworden vanwege jong zelfstandig, jong moeder, zware ziekteperiode van dochter en toch voltooien van universitaire studie wat veel heeft geëist. Dus bv een langstudeerder van mijn leeftijd die net pas op de arbeidsmarkt komt kijken valt niet echt in mijn straatje.

Relaxed, whaha nou ik zou je op die manier echt geen golddigger noemen. Zo kijk ik er ook wel naar hoor, ik hoef niet iemand die het allemaal niet op de rit heeft. Daar heb ik al teveel slechte ervaringen mee.

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:09

Ik had, wanneer ik weer achter mijn laptop zat, even op iedereen willen reageren. Maar er is zoveel gepraat dat ik er niet allemaal meer op kan reageren _O-

Ik zag wel een paar leuke dates voorbij komen, waaronder van linoleum. Hopelijk is de derde date ook gezellig :j

Relaxed, rare gozer die je een goldgigger noemt..

Wbt leeftijdsverschil, ik ben zelf 21 (in januari 22) en heb mijn leeftijd tot 29 staan. Ik val wel op oudere mannen, maar na mijn laatste date (die was 28) merkte ik toch dat het wel eens lastig was omdat we allebei in een hele andere fase van ons leven zaten. Hij werkte al jaren en ik zit nog op school, ik ben wel graag onder de mensen en hou van gezelligheid, hij was juist liever als hij vrij was op zichzelf.
Jullie hebben vast wel door dat dat niks is geworden :+ Een derde date is er dan ook niet van gekomen, nadat ik anderhalve week heb gewacht omdat we dit weekend zouden daten, kwam ie er donderdag mee dat ie toch denkt dat er niet meer dan vriendschap in zat :evaw:

Wel heb ik nu een match (van 23) op whatsapp, die er met dezelfde intentie op zit als ik, langer dan mij is (heeeel fijn) en zo op de app beter bij mij lijkt te passen. Ook hebben we wat dezelfde interesses en lijkt hij ook lekker uitbundig en prettig gestoord. Ik ben dus voorzichtig positief haha! Vandeweek maar eens opperen of hij zin heeft om volgend weekend wat leuks te doen.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:18

Och, ik ben nu 31 en werd vorig jaar nog op 23 geschat :+

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:19

Flessuh schreef:

Ik word altijd ouder geschat, ook door mijn patiënten :Y)

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:32

Flessuh schreef:

En zegt dat iets over je uiterlijk of je gedrag? _O-

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 16:33

Jibbel schreef:
Flessuh schreef:

En zegt dat iets over je uiterlijk of je gedrag? _O-

daar laat ik me verder niet over uit := :+

Charlottemv

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 18:06

Flessuh schreef:

Wow dat is wel een groot verschil!
Vroeger werd ik altijd ouder geschat, maar de laatste tijd wordt ik juist jonger geschat..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:14

Ik ben 32 en word standaard 22 geschat :')

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:16

35 maar ze schatten mij ook altijd jonger

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-11-17 19:20

Ach, zolang ik nog regelmatig m'n rijbewijs moet laten zien bij de AH als ik een flesje wijn haal zal het wel goed zitten :')