Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Iloveiswan schreef:Het is voor mij ook 3 uur heen en 3 uur terug. Kan ook niet zo vroeg er heen dus ga dag er voor al 2.5 uur naar ouders![]()
Ach we doen het minstens 1 keer per jaar:)
Alwiene schreef:Ik kom uit Zwolle Yalou. Meestal hang ik een halve dag bij Annemarie rond haha, thee erbij enzo hihi. Dus het is een dagje weg op zichzelf dan al
Alwiene schreef:Nee ik ben bang dat dit niet de juiste plek is daarvoor. Dit gaat echt over de kaarsen die geur afgeven. De (met name) luxere geurkaarsen en geurwax. Gok niet dat er iemand in dit topic is die thuis is het type kaarsen waar jij naar op zoek bent
mirriezz schreef:Hallo, ik wil jullie even een vraag stellen. Ik heb even snel de openingspost en de laatste pagina doorgelezen en het valt me op dat dat vooral gaat over melts en kaarsen in pot.
Nu ben ik atm op zoek naar een mooie kaars, als in op artistieke manier. Ik heb er gisteren ergens 1 gezien, een simpele dinerkaars waar een andere kleur was overheen gespat was. Erg mooi. Op dit moment heb ik zelf thuis een kaars in meerdere kleuren en een soort stervorm staan. Het gaat dan dus vooral niet om de geur die de kaars afgeeft.
Kan ik voor dat soort vragen ook goed in dit topic terecht? Of houden jullie je daar helemaal niet mee bezig?
Anoniem schreef:Ohhh wauw, dat is inderdaad een hele goede prijs. Ik hoop zo dat er van de week nog wel wat over is zodat ik een beetje keus heb
Alwiene schreef:Anoniem schreef:Ohhh wauw, dat is inderdaad een hele goede prijs. Ik hoop zo dat er van de week nog wel wat over is zodat ik een beetje keus heb
Whuahahah je bent er nooit eerder geweest zeker? Als Annemarie die hele winkel weet leeg te verkopen deze week dan kan ze heeeeeeeeeerlijk op vakantie denk ik