Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
friendly schreef:Ik vind sowieso die mensen irritant die mijn ov willen zien “voor onderzoek”, zijn dat die IPSOS? Vind eigenlijk dat alleen ns conducteurs mijn ov hoeven te zien. Mag je weigeren je ov te tonen?
Ladybird schreef:friendly schreef:Ik vind sowieso die mensen irritant die mijn ov willen zien “voor onderzoek”, zijn dat die IPSOS? Vind eigenlijk dat alleen ns conducteurs mijn ov hoeven te zien. Mag je weigeren je ov te tonen?
Ja dat mag zeker. Ik weiger ook mee te doen omdat ze niet kunnen bewijzen dat ze iets met mn ov doen.
Sws vind ik het onzin. NS kan prima zelf onderzoek doen, want je moet overal in en uit checken.
Kairos schreef:Bowo schreef:Had je een lichtje aan? Je bent rond deze tijd moeilijk te zien
Nee, maar ik stond bewust eigenlijk al toen de bus het zicht in kwam klaar. Volgende keer ga ik wel met de zaklamp van mijn telefoon schijnen ofzo

fohadie schreef:Vandaag was een afscheidsrit van (ben even de naam kwijt) een oude trein. Hij zou om 12.53 vertrekken van station Zandvoort en er waren veel fotomakers aanwezig want Nederland kent veel treinliefhebbers. Nu is dat geen probleem of ergernis, maar WAAROM moet je in kwetsbaar natuurgebied gaan staan met je camera? Een iemand had gewoon een keukentrap meegenomen en stond daarmee middenin de duinen. Nee, niet netjes op een wandelpad, echt middenin kwetsbaar natuurgebied!![]()
Nayomie schreef:fohadie schreef:Vandaag was een afscheidsrit van (ben even de naam kwijt) een oude trein. Hij zou om 12.53 vertrekken van station Zandvoort en er waren veel fotomakers aanwezig want Nederland kent veel treinliefhebbers. Nu is dat geen probleem of ergernis, maar WAAROM moet je in kwetsbaar natuurgebied gaan staan met je camera? Een iemand had gewoon een keukentrap meegenomen en stond daarmee middenin de duinen. Nee, niet netjes op een wandelpad, echt middenin kwetsbaar natuurgebied!![]()
Dat zijn nou treinspotters... hebben weinig respect voor autoriteiten. Er wordt soms gevochten om een (illegale) plek door foto’s.
Vjestagirl schreef:Ik ben heel blij dat dat ding eruit gaat. Hij reed alleen nog maar rond in de omgeving Amsterdam, maar moest voor onderhoud altijd naar de werkplaats in Maastricht. Machinisten uit die omgeving kunnen dat niet meer rijden, dus moesten we altijd moeilijk doen om een Amsterdammer vrij te spelen die dat wel kon. Gezeur was dat altijd.
Dat was mijn openbaarvervoers ergernis
fohadie schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben heel blij dat dat ding eruit gaat. Hij reed alleen nog maar rond in de omgeving Amsterdam, maar moest voor onderhoud altijd naar de werkplaats in Maastricht. Machinisten uit die omgeving kunnen dat niet meer rijden, dus moesten we altijd moeilijk doen om een Amsterdammer vrij te spelen die dat wel kon. Gezeur was dat altijd.
Ik snap je ergernis volkomen. Maar ik heb deze trein ook regelmatig in Haarlem gezien in de werkplaats. Of is dat terrein van Nedtrain alleen om schoon te spuiten ipv werkplaats?
. Fijne gimmick voor mijn nieuwe huis. Vjestagirl schreef:Ik ben heel blij dat dat ding eruit gaat. Hij reed alleen nog maar rond in de omgeving Amsterdam, maar moest voor onderhoud altijd naar de werkplaats in Maastricht. Machinisten uit die omgeving kunnen dat niet meer rijden, dus moesten we altijd moeilijk doen om een Amsterdammer vrij te spelen die dat wel kon. Gezeur was dat altijd.
Danielleeee_ schreef:Vjestagirl schreef:Ik ben heel blij dat dat ding eruit gaat. Hij reed alleen nog maar rond in de omgeving Amsterdam, maar moest voor onderhoud altijd naar de werkplaats in Maastricht. Machinisten uit die omgeving kunnen dat niet meer rijden, dus moesten we altijd moeilijk doen om een Amsterdammer vrij te spelen die dat wel kon. Gezeur was dat altijd.
Deze trein reed tot voor kort ook altijd hier bij Nijkerk (Utrecht - Zwolle). Of is er nog een andere treinsoort die daar heel erg op lijkt?
Ik ben blij dat hij weg is. Ik vind het wel een leuke en gezellig trein, maar de zomers in dat ding zonder airco waren nogal... zweterig

. Zei voor dr grap al dat we nu dan ook maar tegelijk met pensioen moeten.....leuk dezelfde foto samen op 1 afscheidsposter......hij is 7 jaar ouder.....zal hem wel niet worden dus