Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 11:53

de eerste keer dat je m brandt zou je lont zo ver moeten komen dat ie een volledige pool geeft.
Je kan ook de lont trimmen en de zwarte stukjes in je was laten vallen, maar dat moet je niet te vaak doen :D

En als je m 1 keer tussendoor uitblaast en m daarna even helpt met wat alu folie is er niks aan de hand :)

Mijn 2 WW's leven ook nog steeds :)

EDIT: 3 WW's

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:04

Mijn 1000poot bestelling is ook nog niet verzonden.
Ik zie op haar site dat er nieuwe GC jars binnen zijn, ben benieuwd of de nieuwe melts dan ook binnen zijn... want dan moet ik weer bestellen ;)

Edit; Deze zijn ook mooi <3 http://www.goosecreekcandle.com/Oblong- ... r-Candles/

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 12:19

Yv_ schreef:
Nou, er staat duidelijk bij "leverbaar vanaf 19 feb".

[ [url=m/qiLkOK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Dat zie ik toch niet als ik enthousiast stuiter :')

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 12:21

muppetmayo schreef:
Een hoop pakketjes onderweg :)

Hier geeft postnl aan dat er vandaag wordt bezorgd, alleen heeft ze een foutje gemaakt en het naar mijn huis gestuurd ipv werk wat ik had opgegeven.. nu moet ik aan vriendlief verklaren wat al die geurtjes thuis doen _O-

Same here :')

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 12:57

Skessa ik vind de Campfire tales juist erg lekker ruiken!! :D

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:11

Lisitano schreef:
muppetmayo schreef:
Een hoop pakketjes onderweg :)

Hier geeft postnl aan dat er vandaag wordt bezorgd, alleen heeft ze een foutje gemaakt en het naar mijn huis gestuurd ipv werk wat ik had opgegeven.. nu moet ik aan vriendlief verklaren wat al die geurtjes thuis doen _O-

Hahaha jeeej ben ik niet alleen ;)
Wel weer jammer dat er niemand thuis is en ik dan pas morgen bij het pakketpunt kan ophalen -O-

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:22

Raja schreef:
de eerste keer dat je m brandt zou je lont zo ver moeten komen dat ie een volledige pool geeft.
Je kan ook de lont trimmen en de zwarte stukjes in je was laten vallen, maar dat moet je niet te vaak doen :D

En als je m 1 keer tussendoor uitblaast en m daarna even helpt met wat alu folie is er niks aan de hand :)

Mijn 2 WW's leven ook nog steeds :)

EDIT: 3 WW's

Maar poolen wil die absoluut niet. Als ik dan eindelijk een pool heb na gebruik van alu folie en ik had m weg dan worden die randjes weer gelijk hard |o |o

Kirja schreef:
Skessa ik vind de Campfire tales juist erg lekker ruiken!! :D

Gelukkig maar!! *\o/* *\o/*

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 13:22

muppetmayo schreef:
Lisitano schreef:

Hahaha jeeej ben ik niet alleen ;)
Wel weer jammer dat er niemand thuis is en ik dan pas morgen bij het pakketpunt kan ophalen -O-

Wel een voordeel dat je het dan alsnog kan verstoppen. "Schat, ik ben even boodschappen doen" :D

Oh ja Skessa! Yv wilde zo graag die tweede Vanilla Wonderland, en ik doe niet banketstaaf O:) Ik moet wel alsnog langs Yv want ik heb nog een doosje voor h'r. Als ze dan die tweede tóch niet wil, wil ik 'm alsnog wel.

Heeft iemand trouwens interesse in 5 blokjes GC Carrot Cake?

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:26

Afbeelding

Afbeelding

Hier de foto's. Niet van gisteren, maar geloof die keer daar voor.

Oh oke! Wilde vragen of ik m dan naar jou moest sturen of gewoon naar haar. Maar ik stuur ze wel naar Yv en dan vechten jullie het samen maar lekker uit :')

Waar ruikt die carrot cake naar?

Raja

Re: Waxmeltverzamelaarsgektetopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:27

dat heb ik ook wel eens met kaarsen, maar als je m dan door laat branden, gaan die meestal ook wel mee smelten.
Hoe diep is je pool??

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:30

euh halve cm max denk ik?

Ja maar soms wil ik ook gewoon gaan slapen hoor Fleur :')

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:30

Haha nee had het meer gezegd omdat San iets zei van ja Yv kwam er ook al mee maar die dacht de 19e. Dacht het niet, staat er gewoon :P :).

Ik ga zaterdag denk ik even ruiken. Als ik het ga redden, want moet om 5u weer in Rotterdam zijn. Men, echt fijne week dit :').

Oh enne ja.. Die Vanilla ben je uiteraard kwijt nu _O-

Bijlezen ga ik van de week ff doen, kom echt ff uren tekort in mn week.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:34

Afbeelding

<3 <3

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:38

Bestelling van de 1000poot is binnen hier. Niet compleet, maar binnen no time een mailtje terug dat ze de rest nog binnen moet krijgen door de grote drukte en dit dus vast opgestuurd had. Jammer voor mij, maar ben wel blij dat ik deze dan alvast in huis heb. Jammergenoeg zat vanilla wonderland bij de nog ontbrekende geuren, verder golden peach vanilla en een blokje van Country Candle de black pomegranate.

Kreeg er trouwens als kadootje brrrrrrrrrrr zoete zwarte kersen bij :=

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 13:40

Yv_ schreef:
Haha nee had het meer gezegd omdat San iets zei van ja Yv kwam er ook al mee maar die dacht de 19e. Dacht het niet, staat er gewoon :P :).

Ik ga zaterdag denk ik even ruiken. Als ik het ga redden, want moet om 5u weer in Rotterdam zijn. Men, echt fijne week dit :').

Oh enne ja.. Die Vanilla ben je uiteraard kwijt nu _O-

Bijlezen ga ik van de week ff doen, kom echt ff uren tekort in mn week.

:')

Je hebt het er maar druk mee! Ik bewaar het ruiken voor volgende week denk ik. Misschien ook niet. Ik denk het. Ik hoop het.

Skessa_ schreef:
Ja maar soms wil ik ook gewoon gaan slapen hoor Fleur :')

Ik blijf ook op voor mijn kaarsen. Soms moet je wat voor de liefde over hebben :(:)

Carrot Cake ruikt naar carrot cake :') Heel kruidig en vrij realistisch. Ik heb gisteren een blokje gebrand maar het is mij echt teveel cake, ik werd er misselijk van.

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:44

Nou, was gister om 4.45 de deur uit en 23.15 weer thuis. Tussendoor even een uurtje thuis geweest, eten gemaakt, kat eten gegeven ,konijnen eten gegeven en weer weg. Dus die geurtjes konden ff mn ass kussen :').

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:44

Dat is snel alwiene! Wel jammer dat hij niet compleet is... maar uiteraard wel te begrijpen!

Hier zie ik net dat mijn pakketje toch bezorgd is.. toch maar even de buren langs (voordat mijn vriend thuis is hoop ik _O- )

Yv ga je naar 1000poot toe?

Ow en wat een leuke brander!

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:47

Oh dan mag je m houden :=

Ik heb genoeg liefde, maar na 4 uur liefde die ik niet terug kreeg was mijn liefde voor mn bed groter. Puh! :P

Oooooooooooh zonde van Vanilla Wonderland!! Ben benieuwd dan, is er iemand die m wel al binnen heeft??

Arme Yvvie!! :(:) :(:)

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:50

Ja.. 28 maart _O-

Nee, als ik zaterdag op tijd wakker ben wil ik ff langs Den Haag rijden gewoon. Of Zoetermeer, is net zo ver voor me en daar gratis parkeren :'). Ben benieuwd hoe die nieuwe geurtjes ruiken maar vrijdag is de winkel al dicht als ik klaar ben met werken. Maar geheid dat het pas volgende week gaat gebeuren, want ik geloof dat vrijdag op zaterdag mn enige uitslaapdag is dus dan wil ik ook eigenlijk stiekem wel écht uitslapen :')

Leuk die brander, had 'm ook al gezien.
En ja, heb deze week ook echt ff medelijden met mezelf _O- _O-

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-16 13:54

Skessa_ schreef:
Oooooooooooh zonde van Vanilla Wonderland!! Ben benieuwd dan, is er iemand die m wel al binnen heeft??

Nou ik heb bijna de neiging mijn vriend te appen of 'ie de doos open wil maken maar ik bedacht me net op tijd :') Laat pleasie de Vanilla Wonderland erin zitten Y;(

Ik vind je ook zielig Yv, je hebt wel een hangdagje verdiend. Die YC rent niet weg :(:)

Pirouette66

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 13:57

Carot Cake was me ook een beetje teveel van het goede, gelukkig had ik maar 1 blokje :)
Jammer Alwiene, dat het niet compleet is, maar komt wel goed! Is de rest wel lekker?
Wat een drukte Yv!
Hier staat nu Blackberry Parfait aan <3

Kirja

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:03

Oh leuke brander! Wat zonde van je kaars, geen ervaring met WW kaarsen dus wat dat betreft kan ik je niet helpen.

Alwiene, jammer dat ie nog niet compleet is maar al wel iets te snuffelen dus.

Hier nooit een probleem als ze door de weeks pakketjes komen brengen, dan is vriendlief er toch niet :D
Hij heeft van de week wel mijn verzameling gezien: 'heb je er zóveel?! Doe normaal joh' :')

Maar voorlopig kan t toch niet.. Zo weer met de hond naar de DA.

Nu brand Rendezvous van GC geloof ik. Subtiel luchtje, wel oke maar niet heel speciaal.
Carrot cake al een paar keer over getwijfeld maar toch maar niet gedaan.

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:05

Aaaahw zondag ook niet uitslapen?

Hahahaha Lisitano _O- _O- Hij mocht je pakketje toch niet zien? _O-

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:12

Hahaha Lisitano :') Zelfde probleem _O-

Kirja succes met je hond!

Yv ik snap dat je een keer wilt uitslapen! Ik kan het helaas niet meer.. Ben altijd uiterlijk 8 uur wakker, langer lukt me echt niet meer helaas :\
Ik dacht even dat je eerder naar de 1000poot ging hihi

Skessa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-16 14:16

Nel gaat zaterdag *\o/*

Succes met je hond Kirja! Wat heeft ie?