Het Kleding Topic - Deel 7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 16:40

Baileysdream schreef:
advies gevraagd! ik ben enorm veranderd in lichaam. en heb nu mn kast opgeruimd, 4 volle zakken kleding wat gewoon niet meer goed zit. ook spul wat ik nooit heb gedragen oeps.
zouden jullie dit verkopen op mp? of gewoon in de kledingcontainer gooien? heb laatst al een aantal zakken weggegooid.

Ik heb persoonlijk nooit geduld voor marktplaats en mensen die niet komen opdagen. Dan zit ik alsnog met al die zakken in huis. Dus dan breng ik het liever naar het Leger des Heils of iets in die richting. :)

xU_Blinghx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-20 20:01

Baileysdream schreef:
advies gevraagd! ik ben enorm veranderd in lichaam. en heb nu mn kast opgeruimd, 4 volle zakken kleding wat gewoon niet meer goed zit. ook spul wat ik nooit heb gedragen oeps.
zouden jullie dit verkopen op mp? of gewoon in de kledingcontainer gooien? heb laatst al een aantal zakken weggegooid.

Ligt een beetjr aan de kleding en merken.
Als het allemaal niet echt merk is zou ik het op een gratis weggeefhoek zetten.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-20 20:23

xU_Blinghx schreef:
Baileysdream schreef:

Ligt een beetjr aan de kleding en merken.
Als het allemaal niet echt merk is zou ik het op een gratis weggeefhoek zetten.

Hier in de buurt zitten meerdere appel en ei's. Super leuk concept! Het heeft me denk ik ongeveer nu 600 euro opgebracht in zo'n 5/7 jaar. Ieder half jaar breng ik er wel tassen heen

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-02-20 10:55

Heeft er iemand ervaring met kleding van Je m'apelle? Facebook gooit me er dood mee, dat maakt me een beetje huiverig namelijk... Maar ik zie wel veel kleding van travelkwaliteit en daar ben ik wel naar op zoek.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 19:45

Ik ben op zoek naar een principe zoals outfittery maar dan voor vrouwen.
Ik merk de laatste tijd dat ik nooit tevreden ben met kleding en ook steeds standaard naar zwart trek.
Ik ban zwart niet uit mijn leven, maar wil eens wat anders wat ikzelf niet snel zou kiezen.

Ik heb ps. Zoe al gevonden. Iemand ervaring? Of iemand ervaring met een ander bedrijf maar zelfde principe?

_kimm

Re: Het Kleding Topic - Deel 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 21:08

Bij zalando kun je kledingboxen bestellen die speciaal voor jou samengesteld worden naar aanleiding van jou wensen/stijl. Is dat ongeveer wat je bedoelt?

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-20 22:07

Ja dat bedoel ik! Wist helemaal niet dat ze dit doen. Ik ga Googlen!
Van zakendoen weet je tenminste dat het betrouwbaar is.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:34

Een schopje :o

Ik zoek zomerschoenen die ik naar m’n werk kan dragen, wat nettere kantoorschoenen. Het liefst iets plats voor onder een broek en iets met een beetje hak voor jurken/rokken. Hebben jullie tips? Behalve gewone pumps kom ik niet heel ver.

Sodera

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 20:51

Brogues?
Ik draag ze wel onder jurkjes en ook onder broeken....

Tiggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-20 22:05

Loafers?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 10:35

Ik denk dat jullie ook wel verstand hebben van sieraden? Iemand die mij hier advies over wilt geven? :)
Ik heb bij Eline Rosina super leuke oorbellen gezien en wil een bestelling plaatsen, ik draag al jaren dezelfde knopjes dus echt toe aan iets nieuws. Alleen twijfel ik ineens of ik voor zilver of goud moet gaan (het is best prijzig, vandaar de twijfel). Op internet word ik niet veel wijzer want ben geen typisch goud of zilver kleuren type :+ iemand die deze struggle herkent?

Doubtless

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 11:05

Niet echt. Ik heb van alles in zilver, goud en rosé omdat ik graag afwissel en combineer.

Misschien leuk om nu eens iets anders te doen. Dus als je zilver droeg nu goud?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 16:58

De meeste mensen kunnen qua kleur alleen of zilver of goud dragen. De andere kleur doet dan vaak geen goeds voor je. Er zijn wel mensen die beide goed kunnen hebben.

Kiwi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 19:51

Bedankt voor jullie reacties, maar zou mezelf geloof ik heel lomp vinden met zulke schoenen onder een jurkje. Misschien is het iets voor onder broeken.

Dizzy505

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-20 21:32

Kiwi_ schreef:
Een schopje :o

Ik zoek zomerschoenen die ik naar m’n werk kan dragen, wat nettere kantoorschoenen. Het liefst iets plats voor onder een broek en iets met een beetje hak voor jurken/rokken. Hebben jullie tips? Behalve gewone pumps kom ik niet heel ver.

Wat vind je van een simpele zwarte loafer?
Ik heb deze van Coach

Afbeelding
Ik heb dit soort schoenen voor in de zomer.
https://www.manfield.com/dames/zwarte-s ... 18031.html

Snorlex

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-20 00:34

brokjes schreef:
Ik denk dat jullie ook wel verstand hebben van sieraden? Iemand die mij hier advies over wilt geven? :)
Ik heb bij Eline Rosina super leuke oorbellen gezien en wil een bestelling plaatsen, ik draag al jaren dezelfde knopjes dus echt toe aan iets nieuws. Alleen twijfel ik ineens of ik voor zilver of goud moet gaan (het is best prijzig, vandaar de twijfel). Op internet word ik niet veel wijzer want ben geen typisch goud of zilver kleuren type :+ iemand die deze struggle herkent?

Welke kleur complimenteert? Heb je iets zilver/goudkleurigs in huis wat je om je nek kunt draperen? Vaak zie je dan wel welke kleur complimenteert.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:36

Weet iemand hoe de spijkerjasjes van Levi's vallen?
Ik kan er eentje 2de hands overkopen, maar twijfel over de maat.
Ik draag tegenwoordig een M in shirts en sweaters, blazertje. (S zou kunnen maar zit dan eigenlijk net te strak om mooi te zitten).
Leren jasje zou een L van Freaky Nation en Goosecraft passen. M, wederom net te strak als ik er een sweater onder wil dragen...
Hoeft niet straks te zitten, mag best iets oversized en leuk als er een sweater onder kan als het koude zomeravonden zijn.
Ik twijfel tussen M en L, maar kan jammer genoeg niet gaan passen...

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-20 22:53

Ligt aan het model, mijn Levi’s spijkerjasje is erg recht. XS is mijn eigen maat en ik kan daar gemakkelijk een vestje of sweater onder. Mijn man heeft ook zijn eigen maat Levi’s spijkerjas, ook hij kan er makkelijk een vest onder.
Bij een getailleerd model zal dat wellicht net wat anders zijn. Heb je een jasje van jezelf wat fijn zit? Evt daarvan even eea opmeten en de verkoper vragen dat ook te doen? Dan krijg je een beetje een inschatting.

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-20 11:19

Hij is niet getailleerd, dus dan blijft er al wat ruimte over.
Goede tip, ik kan wel eens vragen of ze de rug kan opmeten, vergelijk ik die met de leren jasjes.

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:27

Hallo! Kom even binnen vallen met een vraag. Voor mijn werk ben ik opzoek naar stevige schoenen met goede grip. Nou kom ik al snel uit op wandelschoenen maar die vindt ik altijd zo lelijk of onbetaalbaar. Vindt 80 euro al wel genoeg.
Hebben jullie tips?

Blue_flower

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:30

Jamiefris schreef:
Hallo! Kom even binnen vallen met een vraag. Voor mijn werk ben ik opzoek naar stevige schoenen met goede grip. Nou kom ik al snel uit op wandelschoenen maar die vindt ik altijd zo lelijk of onbetaalbaar. Vindt 80 euro al wel genoeg.
Hebben jullie tips?

Decathlon ?

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-20 20:36

Blue_flower schreef:
Jamiefris schreef:
Hebben jullie tips?

Decathlon ?

Vindt dat weer zo typisch Bergschoen met bijzondere kleurencombis.
Zoek meer iets richting sneaker style maar wel de stevigheid van een bergschoen.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-20 07:28

Google eens op werksneakers :j vind je heel wat

xxxmh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-20 17:50

Iemand tips voor leuke broeken in de zomer. Lekker dun stofje en leuk printje of kleurtje mag. Ik draag of een spijkerbroek maar vindt dat toch te warm worden en heb ook meerde poptrash broeken van de only en die vind ik heerlijk!

Amado7

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-20 00:02

Mag ik hier even binnenvallen?

Ik heb toch een bruiloft binnenkort. Het hoopt allemaal door te gaan. Nu ben ik al een stukje met mijn kleren, maar mis nog een blouse/mooi truitje/top.

Ik wil graag creme oid omdat ik een blauwachtig plisserok heb .

Ik hou niet van allerlei getut. En omdat ik het waarschijnlijk daarna niet vaak meer draag heb ik ook niet zoveel zin om er mega veel aan uit te geven. Ben al weken aan het zoeken. Nu dacht ik yes gevonden! Zag bij een kennis op tweedehands shirtjes een heel mooi creme glittertruitje staan. Alleen hij is kort en ik heb er écht een behoorlijke boezem in. Dus wil toch verder kijken.

Afbeelding deze was het. Met glitteestof.

Zoiets vind ik ook wel leuk. Alleen die streep niet. En hij is open aan de achterkant.
Afbeelding

Het moet gewoon lekker simpel zijn. Voor en achterkant zo goed als dicht. Mag met kant zijn, maar hij moet ook eenvoudig zijn omdat ik er al een aardig lange plisserok op heb. Anybody?? :)

Mag blousestof zijn, mag een truitje zijn. Liefst 3 kwart mouwen of korte mouwen. Niet kort kort.