ik zei wel dat er niets is gebeurt hier vanacht maar dat is dus weer niet waar bliksem is heir weer ingeslagen op het huis.... gelukkig super systeem en dus alleen aardlekschakelaar en stoppen eruit ( en een nog zwartere stekkerdozen aan de muur
UPdate 12:52 ~ op veel plaatsen in België begint de zon te schijnen na een eerste zone met onweer boven het centrale deel van België. Laat u niet bedriegen want deze zonneschijn is de voedingsbodem voor (enorm) zwaar onweer. Het gaat in eerste instantie over supercells regio Frankrijk om daarna te klonteren in een vermoedelijk groot gebied met diverse onweerskernen. Als u de komende uren niet buiten hoeft te zijn (of toch niet ver, blijf binnen).
Hier in regio Lokeren schijnt de zon, daarnet werd het toch wel heel donker en dreigend met een paar druppels maar het is toch weer uitgeklaard.. ben benieuwd wanneer het hier gaat voorbijkomen!
poetser
Geplaatst: 09-06-14 13:15
Cayenne schreef:
The apocalypse is near!
Je zou het inderdaad gaan denken ja.
Hier is de zon er weer door Even snel met Florian een frisse neus halen voor de volgende bui komt.
viphorse
Geplaatst: 09-06-14 13:15
Het is noodweer hier ! Niet normaal voor mijn huis staat een hele grote boom al ruim 35 jaar en die is eruit gekomen. Op een meter na net niet op mijn huis
Mijn tip paarden naar binnen dit is erger als vannacht !
quartel
Geplaatst: 09-06-14 13:18
Hier onweer zonder regen maar het ziet er uit of het spannend gaat worden. Ik twijfel nu erg of ik mijn paard binnen moet gaan halen
Hier op het strand bij de Maasvlakte trekt het open.
quartel
Geplaatst: 09-06-14 13:20
Als ik het zo op BR zie gaat het net langs ons heen.........Ik wacht het maar even af denk ik, hij staat net buiten
Britta31
Geplaatst: 09-06-14 13:24
Mijn dochters zijn een ijsje halen in het dorp.Maak me toch wel zorgen nu.Rommeld flink hier.
tootje71
Geplaatst: 09-06-14 13:34
kan buienradar niet meer openen ..heel nederland zal wel aan het kijken zijn..houd de radar goed in de gaten zeggen ze dan ..en ik lees alleen maar dit ..The service is unavailable
Het is hier alweer voorbij, viel alles mee! Paar klappen en wat regen en wind.
Het was wel even pikdonker en mijn kruidje-roer-me-niet plantje had netjes zijn blaadjes dichtgevouwen omdat hij ging slapen Dat doet hij normaal gesproken alleen s'nachts.