Rare mensen op marktplaats deel 5!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 15:58

Arabcarla, hoe is het met je fiets gegaan? Zijn die mensen nog geweest?

arabcarla

Re: Rare mensen op marktplaats deel 5!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:00

JA !!! :D Waren een beetje vaag, maar goed is goed voor de lachspieren.... ik ben weer blij.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:00

Fijn! :)

bugpluisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:01

arabcarla schreef:
JA !!! :D Waren een beetje vaag, maar goed is goed voor de lachspieren.... ik ben weer blij.

Hahaha :D buik getraind en fiets verkocht.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:02

upendo schreef:
Mensen, graag weer ontopic.

Romylover, als ik jou was zou ik me inhouden. Je gooit je eigen glazen in.

ja.
je hebt gelijk. ik ben weer eens gefrustreerd :=
dankjewel voor de waarschuwing :=

als mensen er nog wat van willen weten , stuur maar even een PB
laten we weer on-topic gaan.

hier een hele leuke ervaring.
ik had een totaalprijs gevraagd voor een aantal anky kledingsstukken.
ze gaf een prijs. 2 uur later mailde ze mij sorry maar 2 truien zijn al verkocht.
maar dan doe ik wel wat van de prijs af ( echt best veel van de prijs af )
zou , wij een deal gesloten.
ik krijg gisteren het pakketje binnen , zitten die truien er ook bij.
ik haar gemailt. die andere koper hoefde ze niet meer , dus
ze had ze mij er maar bij gedaan !

super lief vond ik het !

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:13

Wauw, wat een mazzel Romylover, klinkt als een leuk pakket zo! :)

En ik kan me best voorstellen dat je eerst graag wil weten wat iemand eventueel over zou hebben voor een halster zoals jij het aanbiedt, voordat je er speciaal voor heen en weer gaat rijden. (neemt niet weg dat het logisch is dat je wel een foto moet kunnen laten zien als je iets te koop aanbied...)

Stel dat je er 15 euro voor wil hebben en een geïnteresseerde blijkt er sowieso hooguit maar 5 voor te willen betalen...dan kan je dat beter vantevoren weten voordat je allerlei moeite gaat doen :)

Gewoon informeren naar de richtprijs lijkt me heel iets anders dan "eerst betalen en dan pas foto's sturen" dus volgens mij wordt er een beetje langs elkaar heen gepraat :=

Maar al met al valt het me hier in het topic wel steeds weer op dat de klachten die mensen hebben over kopers / verkopers op Marktplaats, zeker ook komen door hoe mensen hier zelf ook handelen.... al die zogenaamd bijdehandte reacties en antwoorden die langskomen vind ik vaak ook alles behalve beschaafd :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:15

pmarena schreef:
Wauw, wat een mazzel Romylover, klinkt als een leuk pakket zo! :)

En ik kan me best voorstellen dat je eerst graag wil weten wat iemand eventueel over zou hebben voor een halster zoals jij het aanbiedt, voordat je er speciaal voor heen en weer gaat rijden. (neemt niet weg dat het logisch is dat je wel een foto moet kunnen laten zien als je iets te koop aanbied...)

Stel dat je er 15 euro voor wil hebben en een geïnteresseerde blijkt er maar 5 voor te willen betalen...dan kan je dat beter vantevoren weten voordat je allerlei moeite gaat doen :)

Gewoon informeren naar de richtprijs lijkt me heel iets anders dan "eerst betalen en dan pas foto's sturen" dus volgens mij wordt er een beetje langs elkaar heen gepraat :=

Maar al met al valt het me hier in het topic wel steeds weer op dat de klachten die mensen hebben over kopers / verkopers op Marktplaats, zeker ook komen door hoe mensen hier zelf ook handelen.... al die zogenaamd bijdehandte reacties en antwoorden die langskomen vind ik vaak ook alles behalve beschaafd :P

Diegene die eerst geld wou hebben was niet romyloverrr hoor, ging over iemand op mp :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:16

O ik dacht al :P

Nee serieus joh, vroeg die om eerst te betalen en dan foto's te sturen??

Wat hebben foto's na betaling nou nog voor zin :+ Dan zie je het vanzelf wel bij het opsturen toch :P

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:19

Ja hij had veel bedriegers meegemaakt dus wou dat ik eerst betaalde voordat ik foto's kreeg. Ik betaal wel altijd eerst voor het opsturen maar ik wil wel graag foto's zien :+

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:21

Huh hoe kan je nou opgelicht worden als je enkel foto's opstuurt? Dat is apart :P Lijkt mij dat je toch zorgt dat je foto's hebt zodra je iets te koop aanbiedt. Zo lang je niet het product opstuurt voor er betaald is kan er toch weinig misgaan?

xSogno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:23

Denk eerder dat die meneer zelf niet helemaal zuiver is :+ .

fourseasons

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:24

Daarom heb ik het ook maar gelaten en niet meer gereageerd, vertrouwde het al niet meer, al zou hij alsnog foto's sturen. :')

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 16:58

Pfff, had net iemand voor mijn tablet hier. Ging helemaal zoeken naar krasjes, had ie er uiteindelijk een gevonden, besloot ie dat er dan maar 20 euro van de prijs af moest. Ik heb duidelijk gezegd dat hij 2 maanden oud is en dus niet nieuw, en ik verkoop hem inmiddels al voor 50 euro minder dan wat ik zelf betaald heb. Meneer zat maar aan het zeuren over niet gave randen (eh, sorry, die zijn gewoon goed?) Uiteindelijk is ie vertrokken. Nouja dan niet he :wave:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:03

Hmmpf.
Ik zoek al eeuwen het hoofdstel wat ik nu ook heb alleen dan onbeschadigd. Ben opgelicht met mijn huidige hoofdstel, er zaten krassen op de neusriem.
Daarom heb ik de vraag gesteld bij diegene die hetzelfde hoofdstel nu verkoopt of ik een duidelijke foto mag van de neusriem, als ik die prima vind koop ik hem van haar over (ongeacht de vraagprijs).
Geen reactie. Daarna vraagt iemand wat de vraagprijs is en daar heeft ze wel reactie op.

Is dat dom of is dat dom.. Ik ben bereid een luttele 55 euro voor dat ding neer te leggen maar er wordt gewoon niet op mijn vraag gereageerd..? :=

Myou

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:13

upendo schreef:
Hmmpf.
Ik zoek al eeuwen het hoofdstel wat ik nu ook heb alleen dan onbeschadigd. Ben opgelicht met mijn huidige hoofdstel, er zaten krassen op de neusriem.
Daarom heb ik de vraag gesteld bij diegene die hetzelfde hoofdstel nu verkoopt of ik een duidelijke foto mag van de neusriem, als ik die prima vind koop ik hem van haar over (ongeacht de vraagprijs).
Geen reactie. Daarna vraagt iemand wat de vraagprijs is en daar heeft ze wel reactie op.

Is dat dom of is dat dom.. Ik ben bereid een luttele 55 euro voor dat ding neer te leggen maar er wordt gewoon niet op mijn vraag gereageerd..? :=

Kan ook zijn dat ze het vergeten is,
als je gewoon terug schrijft dat je serieus interesse hebt en het hoofdstel graag overneemt mits je een foto van de neusriem krijgt zal ze vast wel bereid zijn een foto te sturen.

Valentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:16

Sommige mensen willen schijnbaar niks verkopen.
Zo raar, heb t ook al een paar keer gehad via bokt.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:18

Ik zou inderdaad nog een keer mailen :) Wie weet was ze het wel van plan maar is het haar ontschoten. Zou zonde zijn als je hierdoor een hoofdstel misloopt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:23

Het was geen mail maar zo'n openbaar commentaar op een ad op de boktmarkt. :P

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:26

Dit gaat over zo goed als nieuwe anky set.

ik bied 10,00 incl verzending
akkoord?
Groeten ****

:')

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:43

Oh laat maar, niks gezegd dan :') Maar toch zou ik er nog een berichtje achteraan gooien!

Tyrcanol, bekijk het positief... Met afsluiting!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 18:54

Mayflower_ schreef:
suikermeisje schreef:
Superhorse levert alleen niet ;) Dus zou ik niet bestellen, dan zou je op moeten gaan halen. Want ik heb moeten vechten voor mijn geld.

Echt waar? Ik heb nog recent bij Superhorse besteld en had het binnen 2 dagen in huis. Ik moest zelfs het geld nog overmaken. :')

Ik ben best ook een lage bieder. :o Maar je moet ergens beginnen en vooral als mensen geen vraagprijs in hun hoofd hebben of zeggen 'Doe maar een bod' en dan beledigd zijn als ik te laag bied.. Tsja dan moet je maar een prijs hebben. :D
Maar ik mail altijd eerst met vragen en wat hun uiterste prijs is, zal niet gelijk een bod doen.

Ja echt waar...
Had heel veel besteld, ze hadden de meeste spullen niet meer. Dus gezegd al mijn geld terug wilde, en toen opeens radiostilte. Na 4 weken mailen, bellen en daarbij incasso bedreiging eindelijk geld terug.

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:04

Kirsha schreef:
Oh laat maar, niks gezegd dan :') Maar toch zou ik er nog een berichtje achteraan gooien!

Tyrcanol, bekijk het positief... Met afsluiting!

_O-

BlackZelda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:54

myou schreef:
upendo schreef:
Hmmpf.

Kan ook zijn dat ze het vergeten is,
als je gewoon terug schrijft dat je serieus interesse hebt en het hoofdstel graag overneemt mits je een foto van de neusriem krijgt zal ze vast wel bereid zijn een foto te sturen.

Erg jammer van je reactie hier upendo. Icm een gezin is t soms niet direct mogelijk om extra foto's te maken, aangezien ik niet 24 uur op stal ben. Dus om t dan direct dom te noemen ?! Ik zocht je naam om je een pb te sturen om aan te geven dat ik NU extra foto's heb toegevoegd en stuitte ik op dit topic.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 19:59

Je had ook even kunnen reageren dat de foto eraan kwam bij je andere reactie. Nu heb ik de hele dag gewacht op een reactie die niet kwam. Ik snap dat een foto maken soms wat tijd kost, maar helemaal niet reageren op die vraag vind ik wel jammer. :)

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 20:05

Wat een moeilijk gedoe zeg... Je kan zelf ook wel begrijpen dat het er soms even bij inschiet toch? :=