Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:Mensen, graag weer ontopic.
Romylover, als ik jou was zou ik me inhouden. Je gooit je eigen glazen in.
pmarena schreef:Wauw, wat een mazzel Romylover, klinkt als een leuk pakket zo!
En ik kan me best voorstellen dat je eerst graag wil weten wat iemand eventueel over zou hebben voor een halster zoals jij het aanbiedt, voordat je er speciaal voor heen en weer gaat rijden. (neemt niet weg dat het logisch is dat je wel een foto moet kunnen laten zien als je iets te koop aanbied...)
Stel dat je er 15 euro voor wil hebben en een geïnteresseerde blijkt er maar 5 voor te willen betalen...dan kan je dat beter vantevoren weten voordat je allerlei moeite gaat doen
Gewoon informeren naar de richtprijs lijkt me heel iets anders dan "eerst betalen en dan pas foto's sturen" dus volgens mij wordt er een beetje langs elkaar heen gepraat
Maar al met al valt het me hier in het topic wel steeds weer op dat de klachten die mensen hebben over kopers / verkopers op Marktplaats, zeker ook komen door hoe mensen hier zelf ook handelen.... al die zogenaamd bijdehandte reacties en antwoorden die langskomen vind ik vaak ook alles behalve beschaafd
upendo schreef:Hmmpf.
Ik zoek al eeuwen het hoofdstel wat ik nu ook heb alleen dan onbeschadigd. Ben opgelicht met mijn huidige hoofdstel, er zaten krassen op de neusriem.
Daarom heb ik de vraag gesteld bij diegene die hetzelfde hoofdstel nu verkoopt of ik een duidelijke foto mag van de neusriem, als ik die prima vind koop ik hem van haar over (ongeacht de vraagprijs).
Geen reactie. Daarna vraagt iemand wat de vraagprijs is en daar heeft ze wel reactie op.
Is dat dom of is dat dom.. Ik ben bereid een luttele 55 euro voor dat ding neer te leggen maar er wordt gewoon niet op mijn vraag gereageerd..?
Mayflower_ schreef:suikermeisje schreef:Superhorse levert alleen nietDus zou ik niet bestellen, dan zou je op moeten gaan halen. Want ik heb moeten vechten voor mijn geld.
Echt waar? Ik heb nog recent bij Superhorse besteld en had het binnen 2 dagen in huis. Ik moest zelfs het geld nog overmaken.
Ik ben best ook een lage bieder.Maar je moet ergens beginnen en vooral als mensen geen vraagprijs in hun hoofd hebben of zeggen 'Doe maar een bod' en dan beledigd zijn als ik te laag bied.. Tsja dan moet je maar een prijs hebben.
Maar ik mail altijd eerst met vragen en wat hun uiterste prijs is, zal niet gelijk een bod doen.
myou schreef:upendo schreef:Hmmpf.
Ik zoek al eeuwen het hoofdstel wat ik nu ook heb alleen dan onbeschadigd. Ben opgelicht met mijn huidige hoofdstel, er zaten krassen op de neusriem.
Daarom heb ik de vraag gesteld bij diegene die hetzelfde hoofdstel nu verkoopt of ik een duidelijke foto mag van de neusriem, als ik die prima vind koop ik hem van haar over (ongeacht de vraagprijs).
Geen reactie. Daarna vraagt iemand wat de vraagprijs is en daar heeft ze wel reactie op.
Is dat dom of is dat dom.. Ik ben bereid een luttele 55 euro voor dat ding neer te leggen maar er wordt gewoon niet op mijn vraag gereageerd..?
Kan ook zijn dat ze het vergeten is,
als je gewoon terug schrijft dat je serieus interesse hebt en het hoofdstel graag overneemt mits je een foto van de neusriem krijgt zal ze vast wel bereid zijn een foto te sturen.