Heb je berichtje van het shirt niet gelezen, anders had ik gisteren even gekeken voor je! Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Heb je berichtje van het shirt niet gelezen, anders had ik gisteren even gekeken voor je!

elkee schreef:Gaaf dat je gewoon kunt zeggen: ik ga even naar Oxford St. Primark. Die primark is te genover NL zoveel beter! Opgeruimder. Groots. Leuke collecties en ze lopen bijna een jaar voor qua trends daar in engeland. Ik was daar 2 of 3 jaar geleden en toen liepen ze al in tuinbroeken. Dat gebeurd nu hier pas.
ik was vorige zomer in nl een keer naar de Primark geweest en het viel me echt best wel tegen ten opzichte van wat ik hier gewend ben!
) als ik moet ruilen en dan ga ik nog wel een keer voor je kijken
Faelivrin schreef:Hoi! Ik kom heel eventjes stiekem binnenvallen nadat ik al erg lang mee lees. A.s. maandag ga ik met mijn zusje naar een Primark toe. Nu liggen Bremen en Enschede even ver van waar mijn zusje woont. Welke van de 2 is volgens jullie kenners hier nou het leukste?

!
zijn er al wat dikkere stofjes te vinden of is t nog veel zomer spul wat er hangt?
bij welke primark was je geweest? Ik was onlangs in Bremen en ook goed geslaagd maar daar had ik jammer genoeg geen jumpsuits gezien.