Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:15

Marcella schreef:
Het leek wel of de kerkklokken extra luid waren. :')

Moet vandaag kippen doen en wil eigenlijk nog wat zaaien. Bonen hoef ik niet te doen die rotten nu weg.

Hier gaan de bonen kei goed :))
Eerste oogst is al binnen

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:16

Het bagger weer... Kinderen zijn mega druk maar even lekker naar buiten zit er ook niet echt in.
Ik keek even vooruit naar hoe de week eruit ziet. Zie ik dat t zaterdag 35 graden wordt. Dan heb ik een klein evenement op mijn werk wat ik organiseer. Fijn dat het dan droog is maar ik kan zo slecht tegen de hitte. En ws komen er dan ook weinig mensen omdat het gewoon te warm is.... Blech... Tja het is ook nooit goed. Ik weet het

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:25

Jolliegirl schreef:
Marcella schreef:
Het leek wel of de kerkklokken extra luid waren. :')

Moet vandaag kippen doen en wil eigenlijk nog wat zaaien. Bonen hoef ik niet te doen die rotten nu weg.

Hier gaan de bonen kei goed :))
Eerste oogst is al binnen

Ik loop achter. :+

Vind spinazie lekkerder alleen rotwerk plukken. En de haricots verts hoef ik nu niet buiten te zaaien. Zou wel in de lage bak kunnen, maar eerst onkruid verwijderen. :+

Frezen had een voordeel onkruid weg. O:)

luuntje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:29

Hier drukke katten.
Buitendeur staat open zodat ze in de tuin kunnen spelen.
Ik zit er bij met een omslagdoek om mij heen.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:32

Ik heb zin om in bad te gaan. Ik heb geen bad. En ook geen zin om naar mijn ouders te rijden denk ik. :+

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:33

JustMe8484 schreef:
Het bagger weer... Kinderen zijn mega druk maar even lekker naar buiten zit er ook niet echt in.

Waarom niet? Het is hier droog maar als het regent, laarzen aan pak of waterdichte jas aan en gaan. Lekker buiten spelen, rennen etc…

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:42

Ik bedoelde meer lekker met z'n allen naar buiten, eindje wandelen ofzo. Toen ik het plaatste kwam het hier nog met bakken uit de hemel. Ik vind af een toe een buitje echt niet erg maar met die regen ben je na 5 minuten al doorweekt. Dat vind ik dan weer niet fijn.
De kinderen heb ik ondertussen wel naar buiten gestuurd, idd met laarzen en regenbroek, of niet dat weet ik niet en ws komen ze straks doorweekt en zwart van de modder weet thuis...
Ze zijn hier bijna altijd buiten eigenlijk. Tenzij het dus echt dramatisch hard regent wat hier de hele ochtend het geval was

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:44

Balen dat het echt zo hard regende, dat was hier gisterochtend zo.

JustMe8484

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:54

Hier gisteren ook al. Toen zijn we lekker gaan zwemmen in Duitsland. Ideaal. Einde dag 3 uitgeraasde kids. Wilden ze vandaag weer. Alleen 1 van de drie voelde zich niet zo fit, wilde liever rust pakken. 3x raden wie nu het drukst is...

En wij zelf zagen dat ook niet zo zitten...

Absolem

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:10

Ik moet nog steeds beneden stofzuigen. Ik heb gisteren de bovenverdieping opgeruimd en nu draait er een was. Boven is wel al gezogen.Maar beneden dus nog niet ... En ik wil douchen. Want ik stink omdat ik moest wachten tot de kit in de douche droog genoeg was.Maar ik ben zo ontzettend moe nog steeds van alle chaos van de afgelopen week. Ik lijk ook gewoon niet bij te tanken na een nacht slapen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:16

Werk stuurt een belangrijke mail naar heel veel mensen tegelijk, prima dat mensen daarop willen reageren, maar klik aub niet op allen beantwoorden.

Zeker niet omdat er in een aantal mails halve beschrijvingen staan van mensen met informatie wat ik niet perse hoef te weten :+ Nu weet ik van mensen die ik niet ken al hun lichamelijke bemerkingen waarom ze iets niet kunnen. En ze hebben het niet eens in de gaten....

Neiging om op de mail te reageren met , beantwoord aub niet op allen want ik heb nu al 4 mails met dingen wat mij totaal niet aan gaat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:36

Zebrastreep schreef:
Werk stuurt een belangrijke mail naar heel veel mensen tegelijk, prima dat mensen daarop willen reageren, maar klik aub niet op allen beantwoorden.

Zeker niet omdat er in een aantal mails halve beschrijvingen staan van mensen met informatie wat ik niet perse hoef te weten :+ Nu weet ik van mensen die ik niet ken al hun lichamelijke bemerkingen waarom ze iets niet kunnen. En ze hebben het niet eens in de gaten....

Neiging om op de mail te reageren met , beantwoord aub niet op allen want ik heb nu al 4 mails met dingen wat mij totaal niet aan gaat.

Mag dit wel van de AGV? :+

Van de wet moet je iedereen in de CC zetten of op een andere manier er voor zorgen dat niet iedereen elkaars gegevens heeft toch?
Laatst bijgewerkt door MarlindeRooz op Vandaag, 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:40

Collega's zetten de informatie erin , maar drukken dan per ongeluk op allen beantwoorden i.p.v. alleen de afzender beantwoorden.

Maar ik zal er wel een mail achteraan doen dat ze er even op letten.

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:42

Tot nu toe zaterdag 35 graden en ik zou naar Walibi gaan, heb ook al een ticket gekocht want dat moest voor eind mei omdat ik een 50% korting voucher had. Hopen dat de temperatuur iets zakt.

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:58

Bellatrix schreef:
zonnebloem18 schreef:
Dat alle plannen die we hadden voor vandaag niet lukken. Kaartjes al uitverkocht, passende tijdslots niet meer beschikbaar. Zou het liefst op bed gaan liggen met chocolade en een goede serie.

Wat let je?

Ik denk dat ik nu Code Black aanzet, gisteravond aan begonnen.

En man en dochter die echt de deur uit willen en die kunnen er niks aan doen dat ik echt kortsluiting krijg van onverwachte veranderingen. Uiteindelijk gaan Glowgolfen, was wel gezellig en wat we vandaag wilden doen kan morgen wel, dus dan morgen maar.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:14

Enorm veel regen vandaag,…,

Froukje_JJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

35 graden?
Hier in Friesland geven ze donderdag vrijdag en zaterdag 25 graden.. hoeft van mij ook niet warmer :+

Ik ben helemaal verliefd op mn verjaardagscadeau..heb er bijna een jaar op moeten wachten.. vraag aan mijn vriend vind je hem mooi?
Ag als jij het maar mooi vind >;) Afbeelding

Gouden/witgouden ring gemaakt uit goud van mijn overleden oma

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:15

Ik vind hem prachtig, wat mooi <3

En gefeliciteerd!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:17

Mmmm niet het antwoord wat je wil horen :+

Maar ach hij heeft geen smaak!

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:22

paarden die lopen te hinniken

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:27

Ik heb paar weken terug bedacht dat we best vandaag iets met familie konden vieren. Spijt…. Ik heb zo geen zin in mensen vandaag. Ben zelfs mezelf al zat.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Vandaag, 14:43

MarlindeRooz schreef:
Zebrastreep schreef:

Mag dit wel van de AGV? :+

Van de wet moet je iedereen in de CC zetten of op een andere manier er voor zorgen dat niet iedereen elkaars gegevens heeft toch?

BCC dan, CC ziet iedereen nog.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:06

luuntje schreef:
Hier drukke katten.
Buitendeur staat open zodat ze in de tuin kunnen spelen.
Ik zit er bij met een omslagdoek om mij heen.

Watjes van mij vinden het te winderig op het balkon. :')

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:31

Niobe schreef:
denisesilver schreef:
Ah klote, Maddy_Paola. Ik heb makkelijk handen die in slaap vallen, en dan wil een andere hoek weleens helpen. Sterkte!

Ik heb trouwens echt zo’n zin in chips, maar a) ongezond, en b) het is nog geen twaalf uur geweest :+

a) boeiend
b) boeiend

:+

Uiteindelijk (na 12) dus de rest van die zak opgegeten :+

luuntje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:40

Froukje gefeliciteerd.
Ik vind het een mooie ring.