Marcella schreef:Het leek wel of de kerkklokken extra luid waren.![]()
Moet vandaag kippen doen en wil eigenlijk nog wat zaaien. Bonen hoef ik niet te doen die rotten nu weg.
Hier gaan de bonen kei goed

Eerste oogst is al binnen
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolliegirl schreef:Marcella schreef:Het leek wel of de kerkklokken extra luid waren.![]()
Moet vandaag kippen doen en wil eigenlijk nog wat zaaien. Bonen hoef ik niet te doen die rotten nu weg.
Hier gaan de bonen kei goed
Eerste oogst is al binnen
Zebrastreep schreef:Werk stuurt een belangrijke mail naar heel veel mensen tegelijk, prima dat mensen daarop willen reageren, maar klik aub niet op allen beantwoorden.
Zeker niet omdat er in een aantal mails halve beschrijvingen staan van mensen met informatie wat ik niet perse hoef te wetenNu weet ik van mensen die ik niet ken al hun lichamelijke bemerkingen waarom ze iets niet kunnen. En ze hebben het niet eens in de gaten....
Neiging om op de mail te reageren met , beantwoord aub niet op allen want ik heb nu al 4 mails met dingen wat mij totaal niet aan gaat.
Bellatrix schreef:zonnebloem18 schreef:Dat alle plannen die we hadden voor vandaag niet lukken. Kaartjes al uitverkocht, passende tijdslots niet meer beschikbaar. Zou het liefst op bed gaan liggen met chocolade en een goede serie.
Wat let je?
Ik denk dat ik nu Code Black aanzet, gisteravond aan begonnen.
MarlindeRooz schreef:Zebrastreep schreef:Werk stuurt een belangrijke mail naar heel veel mensen tegelijk, prima dat mensen daarop willen reageren, maar klik aub niet op allen beantwoorden.
Zeker niet omdat er in een aantal mails halve beschrijvingen staan van mensen met informatie wat ik niet perse hoef te wetenNu weet ik van mensen die ik niet ken al hun lichamelijke bemerkingen waarom ze iets niet kunnen. En ze hebben het niet eens in de gaten....
Neiging om op de mail te reageren met , beantwoord aub niet op allen want ik heb nu al 4 mails met dingen wat mij totaal niet aan gaat.
Mag dit wel van de AGV?
Van de wet moet je iedereen in de CC zetten of op een andere manier er voor zorgen dat niet iedereen elkaars gegevens heeft toch?
Niobe schreef:denisesilver schreef:Ah klote, Maddy_Paola. Ik heb makkelijk handen die in slaap vallen, en dan wil een andere hoek weleens helpen. Sterkte!
Ik heb trouwens echt zo’n zin in chips, maar a) ongezond, en b) het is nog geen twaalf uur geweest
a) boeiend
b) boeiend