Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-24 18:07

Foaly schreef:
xPabloBokt schreef:
Inderdaad, ik sluit me hierbij aan. Ik heb bij mijn nichtje en haar vriend tien sledehonden en nog een hele extra beestenboel waar ik eens in de zo veel tijd op pas en ik krijg voor 1-3 dagen 75 euro en voor 4-7 dagen 150 euro per keer. Hebben zij zelf aangeboden, opdat het voor iedereen leuk blijft.

Met tien sledehonden zou ik ook wel een vergoeding willen zien ja, goedemorgen _O-

Heb niet zo veel werk aan ze hoor :D buiten laten 's ochtends en voeren, 's avonds voeren en een paar uur later weer op kennel. Beetje knuffelen af en toe en dat was het wel :P

Ben meer tijd kwijt aan de rest van de beesten (kippen, ganzen, loopeenden, reptielen en amfibieën).

Wil ook niet impliceren dat iedereen een dergelijke vergoeding moet vragen, maar een gevulde koelkast of een tikkie mogen sturen tegen kostprijs van dingen is toch wel het minimale.

Vrienden van ons passen altijd op onze katten als wij met vakantie zijn en willen ook nooit iets, maar wij geven ze wel wat. Niet meer dan normaal.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 18:15

Dat ik net lees dat de oprichtster van de facebook pagina Blauwe Russen en vrienden overleden is. ;(

Snoraly

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 19:54

Amai, heb net op stal echt 5 minuten staan kokhalzen enorm luid. Wilde gaan plassen, lag er nog een drol in de plee. Gok van 1 van de kids (overdag dagbesteding).

Kan zo slecht tegen dit soort dingen :')
Was op dat moment met een vriendin aan het bellen en die kon niet meer van het lachen.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 20:59

Snoraly schreef:
Amai, heb net op stal echt 5 minuten staan kokhalzen enorm luid. Wilde gaan plassen, lag er nog een drol in de plee. Gok van 1 van de kids (overdag dagbesteding).

Kan zo slecht tegen dit soort dingen :')
Was op dat moment met een vriendin aan het bellen en die kon niet meer van het lachen.

VIES
Maar dacht dat ik de enige was die belt op de wc. Niet dus hahahaha

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 21:53

Ugh, ene openbreking naar de andere..

1e is net klaar, gelukkig.
2e gaat aankomende Maandag beginnen (21-10) en is pas op 20-12 klaar.
3e gaat de week er na beginnen (28-10) maar die is dan voor een halfjaar afgesloten voor auto verkeer.
(April 2025)
(Voor mijn gevoel krijgen we weer een infarct door het dorp heen.)

-O- -O-

Polarize

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #13

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 22:49

Voel ik mij in de loop van de avond opzich wel weer wat fitter, gaat mijn stem helemaal weg. Heb in ieder geval nog geen keelpijn, dus ik hou van het weekend wel gewoon mn mond :+

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 22:54

Dat er mensen eigenlijk onnodig parkeervakken gebruiken terwijl ze op hun eigen oprit gewoon de auto kwijt kunnen. En dan kunnen ze ook nog niet parkeren en nemen beide vaak 2 vakken in beslag.

Als ik een oprit had zou ik per direct mijn auto er neerzetten.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 22:59

Dat ik er tegenop zie om naar bed te gaan want lig de laatste tijd weer uuuuuren wakker ^)

Hutcherson

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-24 23:05

Lichte schade gereden bij de mestboer en ipv het te laten fixen zodat ik de schade kan vergoeden, wil hij liever dat we het zelf herstellen. Opzich begrijpelijk maar de hele schuur staat echt op instorten. Ben bang dat als we de paal willen verstevigen of een nieuwe paal de grond in boren, de hele zijkant (met al gebroken beton) instort. Dit ook uitgesproken maar zou wel meevallen.... Straks stort de hele toco in -O-

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 00:33

Thuisbehandeling voor mijn ziekte gaat zó naar. Hele nachten wakker door de machine en t lijkt alsof mijn lichaam ook "fiets you" zegt. Zo beroerd elke keer |(. Dinsdag overleggen of ze er wat mee/tegen kunnen. Ik ben er nu al zo klaar mee.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:02

Zebrastreep schreef:
Dat er mensen eigenlijk onnodig parkeervakken gebruiken terwijl ze op hun eigen oprit gewoon de auto kwijt kunnen. En dan kunnen ze ook nog niet parkeren en nemen beide vaak 2 vakken in beslag.

Als ik een oprit had zou ik per direct mijn auto er neerzetten.

Hier was ik ook schuldig aan. Dat kwam omdat mensen hun auto zo parkeerden dat ik niet weg kon van mijn garage.
Gelukkig inmiddels verhuisd naar een straat waar dit probleem niet speelt.
Maar oke, ik parkeer niet dubbel.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:27

Detroit schreef:
Thuisbehandeling voor mijn ziekte gaat zó naar. Hele nachten wakker door de machine en t lijkt alsof mijn lichaam ook "fiets you" zegt. Zo beroerd elke keer |(. Dinsdag overleggen of ze er wat mee/tegen kunnen. Ik ben er nu al zo klaar mee.

Jakkes zeg, sterkte!

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:32

Ooit had ik een hele bak aan inspiratie voor taarten bakken, maar ik ben het een beetje kwijt |( vriendin heeft gevraagd of ik voor haar zoontje een taart wil bakken, die is morgen jarig maar ik kom nergens op, de dingen waar ik aan denk lukt of al niet meer kwa tijd, of wil niet met vervoeren (ik ga op de scooter en het is 30 km dus een monchou taart is geen optie).
Mocht iemand een idee hebben voor een kind die 6 word en van chocolade houd :') ondertussen ga ik het internet afspeuren..

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:33

Kinder bueno taart?
Veel werk, wel erg lekker.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:34

Cupcakes en al het spul om ze te decoreren meenemen en ter plekke decoreren zodat het onderweg niet beschadigd?

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:41

zonnebloem18 schreef:
Kinder bueno taart?
Veel werk, wel erg lekker.

Heb je een recept? :x

Telpeva schreef:
Cupcakes en al het spul om ze te decoreren meenemen en ter plekke decoreren zodat het onderweg niet beschadigd?

Ze vroeg specifiek om een taart, waarschijnlijk gaat ze zelf met de kids nog wel cupcakes bakken :)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:45

Een taart en dan op scooter vervoeren? Dat is wel de goden verzoeken en vooral heel erg hard duimen dat hij zonder schade aankomt. :=

rien10

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:47

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:48

Ineke2 schreef:
Een taart en dan op scooter vervoeren? Dat is wel de goden verzoeken en vooral heel erg hard duimen dat hij zonder schade aankomt. :=

Haha nou ik weet niet hoe jij rijd op een scooter maar dat gaat prima, alleen een no bake taart is gewoon geen optie maar ik zou niet weten waarom een stevige taart niet te vervoeren is op de scooter? :+
Niet iedereen heeft een auto helaas..

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:52

Ik kan zelf geen scooter rijden. Maar heb wel regelmatig achterop gezeten. Ehm een auto is toch wel comfortabeler qua hobbels en vering, want ik moest mij toch wel goed vasthouden. :D

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:54

Raya11

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:55

Ineke2 schreef:
Ik kan zelf geen scooter rijden. Maar heb wel regelmatig achterop gezeten. Ehm een auto is toch wel comfortabeler qua hobbels en vering, want ik moest mij toch wel goed vasthouden. :D

Haha oké, nou misschien dat degene waar je bij achterop gezeten hebt dan te hard over de hobbels reed? Weet ik verder ook niet :D Als iemand rekening met je houd dan hoef je je echt niet heel goed vast te houden :P
Nogmaals, niet iedereen heeft een auto tot z'n beschikking. Ik vervoer al 10 jaar alles met de scooter, dus een taart is het minste wat problemen moet opleveren :+ Als je keihard over drempels en hobbels rijd ja dan is het een ander verhaal :')

Voor de mensen die mee denken, ik heb waarschijnlijk iets gevonden. Even afwachten wat m'n vriendin zegt :P

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 10:59

Monchou of kwarktaart ook ik ook durven op de scooter, die zou ik in de springvorm laten zitten en dan op het plateau tussen de voeten parkeren.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 11:00

Telpeva schreef:
Monchou of kwarktaart ook ik ook durven op de scooter, die zou ik in de springvorm laten zitten en dan op het plateau tussen de voeten parkeren.

O slim ja. Het is nu niet heel warm buiten. Zou anders een ( kleine) koelbox of tas geen optie zijn?

black_kelpie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-24 11:07

Vanmorgen beneden gekomen in een poep- bloedbad. Arme hond. Maar ook arme ik :r |(