Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

denisesilver

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #10

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 22:56

Zou mooi zijn als ze hier ook zo'n systeem maken als in dat ene scandinavische land waar ze boetes betalen aan de hand van hun inkomen.

Ik moet morgenochtend nog even naar kantoor voor die klote jaarrekening -O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:09

kampioen2be schreef:
Gelukkig zag zn vriendin net bij Beau wel in dat ze beter heel anders hadden moeten handelen. Je rijdt te hard, er zijn meerdere meldingen gemaakt van roekeloos rijden - en je wordt aangehouden. Het argument 'ik had een paar biertjes op' viel bij mij ook heel erg slecht: wel of geen alcohol je gedraagt je niet op deze manier tegenover een agent. Gewoon in discussie gaan en vervolgens de dag erna (lees: dus weer nuchter) denken dat het oke is om dit gedrag online te zetten waar je super veel kinderen hebt die je volgen. Ik snap dit gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn

Urgh, ik ga daar ook zo slecht op. Wat een koekwauzen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:09

kampioen2be schreef:
Gelukkig zag zn vriendin net bij Beau wel in dat ze beter heel anders hadden moeten handelen. Je rijdt te hard, er zijn meerdere meldingen gemaakt van roekeloos rijden - en je wordt aangehouden. Het argument 'ik had een paar biertjes op' viel bij mij ook heel erg slecht: wel of geen alcohol je gedraagt je niet op deze manier tegenover een agent. Gewoon in discussie gaan en vervolgens de dag erna (lees: dus weer nuchter) denken dat het oke is om dit gedrag online te zetten waar je super veel kinderen hebt die je volgen. Ik snap dit gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn
"Ik had een paar biertjes op" en dan zo rijden is hopelijk een reden om dat rijbewijs in te nemen. := Ik kan volgens mij ook zo al raden om wie dit gaat. :')

kampioen2be

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:13

nee nee hij reed nu niet zelf, zijn vriendin. Want he: niet rijden met alcohol. Maar vervolgens wel grote bek tegen agent hebben en daar nu, na bakken kritiek, nog steeds niet van laten blijken dat zijn gedrag niet kon.

DearDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:28

Gefrustreerd dat ik al sinds december met ondraaglijke onverklaarbare hoofdpijn loop. Inmiddels medicatie via neuroloog gekregen tegen neuropathische pijn (spierverslapper) en daarvan is de nummer 1 bijwerking onwijs moe en gewichtstoename….. IRRITANT

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:38

fleurtjeuh schreef:
Ik snap er echt helemaal niks van...
We krijgen een vrij korte app, samengevat: we gaan in goed overleg uit elkaar, geen ruzie, gunnen elkaar het beste. We snappen dat jullie vragen hebben, stel die gerust.

En dan komen er wat vragen, en vervolgens wordt er alleen bedankt voor de steunbetuigingen en verder blijft het stil????????
Ik snap dat ze moeten verwerken dat ze uit elkaar gaan na meer dan 35 jaar samen, maar als je je kinderen verteld over die breuk, dan zorg je toch dat je even de tijd neemt om in contact te blijven?????

Is het niet een wat impulsief appje? Is er iets gebeurd?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-23 23:39

Dat de AH op goede vrijdag eerder dicht was.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 06:48

Dat er al een half uur iemand rond rijdt met een veegwagen. Er zijn mensen die op zaterdag om 6:20 echt nog willen slapen.

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 06:58

fjordjes schreef:
En daarbij heeft hij ook nog een voorbeeld rol. Hij heeft duizenden volgers, vooral jonge kinderen en die gaan dat dan ook zien als normaal.

Er zijn wel meer vloggers die dat echt niet snappen. En die dan vervolgens enorm op hun tenen getrapt zijn als mensen ze daar op aanspreken.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 07:46

Die rot arm werkt niet mee vandaag -:(-
De eerste baby vogeltjes, eendjes enz. Van dit jaar zijn binnen gekomen en ik wil ze plat knuffelen verzorgen maar dat gaat zo niet.
|o

LaPluche

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:21

DearDarling schreef:
Gefrustreerd dat ik al sinds december met ondraaglijke onverklaarbare hoofdpijn loop. Inmiddels medicatie via neuroloog gekregen tegen neuropathische pijn (spierverslapper) en daarvan is de nummer 1 bijwerking onwijs moe en gewichtstoename….. IRRITANT

Chiropractor eens bezoeken, misschien dat je iets scheef hebt zitten.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:25

Door alle negatieve berichtgeving rondom the Little Mermaid hen ik helemaal geen zin meer om m te kijken :\.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 08:49

imaudy schreef:
Dat de AH op goede vrijdag eerder dicht was.

Dit maar met de apotheek.

En ik heb me verslapen, had al op kantoor willen zijn.

Tova

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:05

Om 7 uur wakker gemaakt door de hond. 3 x raden wie er nu ligt te slapen en wie er klaar wakker is _-:(

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 09:11

Tova schreef:
Om 7 uur wakker gemaakt door de hond. 3 x raden wie er nu ligt te slapen en wie er klaar wakker is _-:(

Ruilen?
Mijn man en kleinzoon spraken af dat hij hier slaapt en dat ze dan vandaag gaan vissen :j
Raad wie er m zes uur wakker was, moi, en wie er nog lag te ronken :wave:

Sabbientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:02

Ik heb mijn leesbril vermoord. Y;(
Gelukkig niet de dure. Die zit in mijn werk tas.
Maar het is best lastig als je leesbril ineens een glas minder heeft :=

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:04

Dat ik door die klote AB die ik maar 3 dagen geslikt heb en daardoor zwaar aan de diarree was, en daardoor dus gestopt ben in overleg met de voorschrijver, nu ook nog een schimmel heb gekregen. Heel fijn, die AB voor het geval dat _-:(

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:27

imaudy schreef:
fleurtjeuh schreef:
Ik snap er echt helemaal niks van...
We krijgen een vrij korte app, samengevat: we gaan in goed overleg uit elkaar, geen ruzie, gunnen elkaar het beste. We snappen dat jullie vragen hebben, stel die gerust.

En dan komen er wat vragen, en vervolgens wordt er alleen bedankt voor de steunbetuigingen en verder blijft het stil????????
Ik snap dat ze moeten verwerken dat ze uit elkaar gaan na meer dan 35 jaar samen, maar als je je kinderen verteld over die breuk, dan zorg je toch dat je even de tijd neemt om in contact te blijven?????

Is het niet een wat impulsief appje? Is er iets gebeurd?

Nee geen impulsief appje.
T ging schijnbaar al een tijdje stroef en na den gesprek afgelopen weekend hebben ze besloten uit elkaar te gaan.

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:28

Migraine |(

M_D_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:28

_San87_ schreef:
Door alle negatieve berichtgeving rondom the Little Mermaid hen ik helemaal geen zin meer om m te kijken :.

Waarom?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:42

Hard afleiding nodig maar niemand die ik vraag kan of reageert op m’n appjes.

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 10:46

Het tijdsverschil met Groenland. Als mijn vriend klaar is met werken is het hier 22:00 uur :(
Maar ik wil niet nu al tegen hem klagen want hij zit er net, en ik wil dat hij het leuk heeft daar...

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 11:07

De nieuwe werktijden , je hebt niks aan je ochtend en niks aan je avond. Als ik vanavond thuis kom kan ik nog 2 uurtjes even bijkomen en dan weer op bed omdat ik morgen weer om half 8 moet beginnen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 11:13

Dat het volgende week allemaal mooi weer zou worden en dat het sinds vanochtend ineens weer op elke dag regen staat |( heb nog zo veel te doen in m'n eigen tuin en de volkstuin die ik met m'n vader samen doe...

Sintara

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-23 11:31

Wat zijn je nieuwe werktijden dan zebrastreep?