Ik moet morgenochtend nog even naar kantoor voor die klote jaarrekening

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kampioen2be schreef:Gelukkig zag zn vriendin net bij Beau wel in dat ze beter heel anders hadden moeten handelen. Je rijdt te hard, er zijn meerdere meldingen gemaakt van roekeloos rijden - en je wordt aangehouden. Het argument 'ik had een paar biertjes op' viel bij mij ook heel erg slecht: wel of geen alcohol je gedraagt je niet op deze manier tegenover een agent. Gewoon in discussie gaan en vervolgens de dag erna (lees: dus weer nuchter) denken dat het oke is om dit gedrag online te zetten waar je super veel kinderen hebt die je volgen. Ik snap dit gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn
kampioen2be schreef:"Ik had een paar biertjes op" en dan zo rijden is hopelijk een reden om dat rijbewijs in te nemen.Gelukkig zag zn vriendin net bij Beau wel in dat ze beter heel anders hadden moeten handelen. Je rijdt te hard, er zijn meerdere meldingen gemaakt van roekeloos rijden - en je wordt aangehouden. Het argument 'ik had een paar biertjes op' viel bij mij ook heel erg slecht: wel of geen alcohol je gedraagt je niet op deze manier tegenover een agent. Gewoon in discussie gaan en vervolgens de dag erna (lees: dus weer nuchter) denken dat het oke is om dit gedrag online te zetten waar je super veel kinderen hebt die je volgen. Ik snap dit gewoon echt niet, hoe kan je zo zijn
fleurtjeuh schreef:Ik snap er echt helemaal niks van...
We krijgen een vrij korte app, samengevat: we gaan in goed overleg uit elkaar, geen ruzie, gunnen elkaar het beste. We snappen dat jullie vragen hebben, stel die gerust.
En dan komen er wat vragen, en vervolgens wordt er alleen bedankt voor de steunbetuigingen en verder blijft het stil????????
Ik snap dat ze moeten verwerken dat ze uit elkaar gaan na meer dan 35 jaar samen, maar als je je kinderen verteld over die breuk, dan zorg je toch dat je even de tijd neemt om in contact te blijven?????
DearDarling schreef:Gefrustreerd dat ik al sinds december met ondraaglijke onverklaarbare hoofdpijn loop. Inmiddels medicatie via neuroloog gekregen tegen neuropathische pijn (spierverslapper) en daarvan is de nummer 1 bijwerking onwijs moe en gewichtstoename….. IRRITANT
imaudy schreef:fleurtjeuh schreef:Ik snap er echt helemaal niks van...
We krijgen een vrij korte app, samengevat: we gaan in goed overleg uit elkaar, geen ruzie, gunnen elkaar het beste. We snappen dat jullie vragen hebben, stel die gerust.
En dan komen er wat vragen, en vervolgens wordt er alleen bedankt voor de steunbetuigingen en verder blijft het stil????????
Ik snap dat ze moeten verwerken dat ze uit elkaar gaan na meer dan 35 jaar samen, maar als je je kinderen verteld over die breuk, dan zorg je toch dat je even de tijd neemt om in contact te blijven?????
Is het niet een wat impulsief appje? Is er iets gebeurd?