[***] schreef:Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik mag bezichtigen...![]()
Maar de papieren zijn rond
Gefeliciteerd alvast!!!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
[***] schreef:Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.
Ik had gewoon kunnen uitslapen.
Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen?![]()
![]()
Lau schreef:[***] schreef:Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.
Ik had gewoon kunnen uitslapen.
Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen?![]()
![]()
De stakingen waren bekend toch? Ze zouden 3 dagen gaan staken.
[***] schreef:Hoeveel smileys moet ik plaatsen om duidelijk te maken dat het een grapje is?
Bij verzetten duurt het gelijk weer een tijdje voordat ik terecht kan. 70% rijdt en tot een half uur van tevoren (dan is die bus al onderweg naar hier) zou hij gewoon rijden. Het spijt me dat ik me daar aan ergerde.
Telpeva schreef:Revalidatie die 2 dagen van tevoren een afspraak inplant, ik kreeg dat gisteren in de middag via de post binnen. En je moet minimaal 24 uur van tevoren bellen om af te zeggen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en heb ik maandag een afspraak waar ik niet heen kan, maar ik kan niet afbellen.
Telpeva schreef:Revalidatie die 2 dagen van tevoren een afspraak inplant, ik kreeg dat gisteren in de middag via de post binnen. En je moet minimaal 24 uur van tevoren bellen om af te zeggen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en heb ik maandag een afspraak waar ik niet heen kan, maar ik kan niet afbellen.
chanicha schreef:Dat ik een bericht krijg van DHL ‘uw pakket is bezorgd’
Who the f*ck, waar dan!
Het gaat om de Nespressokoffie
Edit, geen briefje in de bus