Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 11:58

[***] schreef:
Ik moet nog een paar dagen wachten tot ik mag bezichtigen... -O-

Maar de papieren zijn rond *\o/*

Gefeliciteerd alvast!!!

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:00

[***] schreef:

Spannend! Hopelijk echt een nieuw en veilige plekje straks *\o/*

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:16

[***] schreef:
Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.

Ik had gewoon kunnen uitslapen.

Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen? :') :') :')

De stakingen waren bekend toch? Ze zouden 3 dagen gaan staken.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:17

Van de zomer gedoe gehad met schilders. Nu stond er vanochtend ineens iemand de ramen weer af te tapen. Geen bericht gehad, niet aangebeld met hoe, wat en waarom. Denk dat ik maandag maar even bel. Weinig zin om weer alles open te moeten laten en hond continu op te sluiten.

Echt hoe moeilijk is communiceren met mensen waar je aan/in huis moet werken?

Edit, oh nu gaan ze ineens beginnen met schilderen ook. 2 of 3 maanden later als vorige keer? Schrijf even een briefje dat het vorige keer blijkbaar niet goed was???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:25

Lau schreef:
[***] schreef:
Ik word wakker door de wekker, kijk in de bus app en zie dat de bus rijdt. Dus ik stap uit bed, ga douchen en kijk daarna weer op de app. Bus rijdt niet.

Ik had gewoon kunnen uitslapen.

Denk je dat ik ze een rekening kan sturen voor de afspraak die ik nu heb moeten cancellen? :') :') :')

De stakingen waren bekend toch? Ze zouden 3 dagen gaan staken.

Dan nog, niet iedereen heeft de mogelijkheid om alternatief vervoer te regelen en niet iedere afspraak is makkelijk te verzetten.
Er rijden wel een aantal bussen, je moet alleen niet rekenen op een specifieke bus op een specifiek tijdstip. Ik moest ook een bus hebben dus heb gezorgd voor 1.5 uur speling.

MyWishMax

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #9

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:27

Maar een rekening sturen, nee. Er was bekend dat ze 3 dagen zouden staken, dus ik had al eerder afspraak verzet. Bij een staking is de kans dat ze wel rijden vele malen kleiner als dat ze niet rijden en je er dus niet kan komen.

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:30

Hoeveel smileys moet ik plaatsen om duidelijk te maken dat het een grapje is?

Bij verzetten duurt het gelijk weer een tijdje voordat ik terecht kan. 70% rijdt en tot een half uur van tevoren (dan is die bus al onderweg naar hier) zou hij gewoon rijden. Het spijt me dat ik me daar aan ergerde. ;)

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:40

[***] schreef:

Ja. *\o/*

En volgende week weer naar de tandarts om te happen voor de 3de keer. Geldkloppers. |o

SpikkelFire

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:46

Wat een rotdag. Definitieve aanslag gekregen en moet opeens vet veel terugbetalen.

Toen maar de AH voor een lekker broodje, zijn er geen Italiaanse bollen meer ;(
Dan maar een croissantje. Pak ik precies degene die er al 3 weken lag zo te proeven :roll:

Heb gelukkig wel choco kruidnoten. <3

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:48

[***] schreef:
Hoeveel smileys moet ik plaatsen om duidelijk te maken dat het een grapje is?

Bij verzetten duurt het gelijk weer een tijdje voordat ik terecht kan. 70% rijdt en tot een half uur van tevoren (dan is die bus al onderweg naar hier) zou hij gewoon rijden. Het spijt me dat ik me daar aan ergerde. ;)

Ik reageerde meer op sushi. :+ wel met jouw voorbeeld, maar meer dat je bepaalde afspraken beter meteen af kan zeggen als je ervoor moet betalen als je het niet haalt. Zelfs bij lastig te verplaatsen, omdat dat net zo lastig is als je er niet kan komen doe dag.

Maar ik vertrouw het ov echt niet, normaal al niet dus laat staan bij stakingen haha. Ik regel dus meteen een alternatief of ik belde al af. Omdat het mij te vaak gebeurd is dat ze er eerst horen te zijn en toch niet komen

Fabled

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 12:53

Het OV is weleens beter geweest ja. :')

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:07

Het OV had nooit geprivatiseerd moeten worden, net als zorgverzekeringen. Maar dat is een ander verhaal.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:14

Hetzelfde met de taxi, was echt een fijn beroep voor de privatisering maar is helemaal kapot gemaakt door mensen die totaal geen sjoege hebben hoe het werkt.
Prijzen bepalen per km terwijl ze niet eens wisten dat er ook retourtarieven waren, vergunningen werden vrijgegeven zodat iedereen taxichauffeur kon worden terwijl het eerder goed in de hand werd gehouden.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 13:25

Berdien schreef:
Dit:
[ [url=m/wV2BBl.jpg]Afbeelding[/url] ]

Terwijl hij 50 meter verderop langs de straat kan parkeren en dan niemand tot last is.

Ik zou deze met een paar buren lekker vast zetten. Asociaal gedoe.

Gefeliciteerd Marlinde!! *\o/*

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:08

Revalidatie die 2 dagen van tevoren een afspraak inplant, ik kreeg dat gisteren in de middag via de post binnen. En je moet minimaal 24 uur van tevoren bellen om af te zeggen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en heb ik maandag een afspraak waar ik niet heen kan, maar ik kan niet afbellen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 14:54

Telpeva schreef:
Revalidatie die 2 dagen van tevoren een afspraak inplant, ik kreeg dat gisteren in de middag via de post binnen. En je moet minimaal 24 uur van tevoren bellen om af te zeggen. Vervolgens zijn ze telefonisch niet bereikbaar en heb ik maandag een afspraak waar ik niet heen kan, maar ik kan niet afbellen.

Ik had eerder moeten klagen, ze belden zojuist naar mij :') om een heel andere reden, maar ik had ze nu toch te pakken dus kon ik meteen de boel verzetten }:) yay!

En nog eentje die niet gerelateerd is, ik moet nog een bestelling plaatsen maar mijn arm doet zo verrot veel pijn ik kan amper computeren _-:( en ja ik zit al vol met een combinatie van pijnstillers. Grrr

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:39

Telpeva schreef:

Wij kunnen mailen en zelfs appen.
Het tijdstip van het verstuurde is bij ons bindend.
Ideaaaaal

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 15:54

Wanneer belt nou de vrachtwagenchauffeur van mijn bestelling.. Duurt lang

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 16:38

chanicha schreef:
Dat ik een bericht krijg van DHL ‘uw pakket is bezorgd’
Who the f*ck, waar dan!
Het gaat om de Nespressokoffie -O-

Edit, geen briefje in de bus ^)

Wordt er aangebeld eind de ochtend, een benedenbuurman, was de doos koffie gisterenavond bij hem voor de deur geplempt zonder aan te bellen oid.
Een andere buurman belde daar aan dat die doos er stond.
Tuintjes grenzen aan de stoep dus het kan ook zo weggehaald worden.
Gebeld met DHL Parcel en Nespresso want er was een andere bestelling gedaan en een klacht ingediend.
Wat een vullisbak zeg om dat zomaar neer te kwakken, is toch over de 100 euro -:(-

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 18:03

Dat ik zo gemakkelijk ben af en toe.

Laatst al een hele discussie gehad met een vriend die altijd een beetje bijzonder doet met terug betalen. Dus hebben we toen uitgepraat en dan wil ik best nog even iemand een kans geven.

Dat kan dus gewoon niet :+ al had ik iemand uitgenodigd mee te gaan een dag weg maar wel met entree en eten terug betalen.

En ik heb al zo'n hekel om geld terug te vragen

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 18:32

Stomme webshop! Ik had iets besteld wat per vrachtwagen wordt gebracht en had stal als leveradres opgegeven, eerste keer was er niemand maar ja asls niemand mij iets laat weten dan weet ik het ook niet dus had een mail gehad van de webshop of ik contact wilde opnemen. Dit direct gedaan en m'n nummer doorgegeven zodat de chauffeur mij een kwartier van te voren zou bellen zodat ik aanwezig kon zijn. Nou vandaag niks nasa noppes. Gebeld naar de webshop maar die namen niet op (was tot 17u open, belde om kwart voor 5). Gaat om een duur artikel en nu weet ik nog niet wanneer het wordt bezorgd. Heb een boos mailtje gestuurd naar de webshop

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:11

Dat ik na 7 dagen Isolatie (Covid) dat mijn energie 0.0 is..
Na 20-30 min langzaam wandelen was ik bekaf.

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 19:55

Siggislief schreef:
Dat ik na 7 dagen Isolatie (Covid) dat mijn energie 0.0 is..
Na 20-30 min langzaam wandelen was ik bekaf.

Daar had ik ook heel veel last van, nu een weekje later begint mijn conditie weer terug te komen. Langzaam maar zeker

Merexa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:52

Dat afgelopen tijd echt -alles- slecht verloopt qua communicatie. Afgelopen Woensdag is afgesproken dat Vrijdag (vandaag dus) 6 vrachtwagens met zand zouden komen. Half 9, een uur na de tijd dat ik ze al verwachtte heb ik maar gebeld met de vraag; 'waar blijft mijn zand?' hebben ze het op Maandag gezet.. ?!
Intussen stond er dus al iemand klaar om het voor mij uit te rijden en af te vlakken, maar het zand werd pas om 10:15 geleverd.. En dit is ook maar een deel van van zo veel dat fout gaat door andermans schuld en waar ik vervolgens weer stres of werk van heb.

Amber_anne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-22 20:55

Pony gaat al sinds zaterdag onder of over de draad naar de andere wei en snapt dan niet hoe ze terug moet. Vervolg is dus dat ik een zeiknatte gestreste pony aan tref die ook niet soepel loopt omdat ze door de stres een hele geul maakt langs de draad