Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Duhelo

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:16

Ik wilde en wil ook absoluut geen kinderen, swipte ook alles met kinderen weg. Ooit een hele leuke date gehad met een jongen, supertof, sturen we in de avond nog wat heen en weer, zegt dit plots:
Ik weet niet hoe ik dat vergeten vertellen heb, maar ik heb eigenlijk een kind. Dochtertje van toen een jaar of 2, nog superjong. Scheiding met de ex was nog niet helemaal afgewikkeld, en kind was ook via een raar schema bij hem (van de zondag tot de maandag, dan weer de woensdag tot de donderdag ofzo en wisselde ook.)
Nou, dat heb ik beleefd afgewimpeld, ik wil zelf geen kinderen, ga dan geen pampers van een vreemd kind verversen én die ex was dus wel nog héél aanwezig in dat leven (de ex 4-6 keer per week moeten zien plus tig verschillende schema's, nope ...).

Mijn huidige vriend had ook een kind; maar hem ken ik via het werk én ze was toen al 14, ondertussen is ze 17. Daar heb je wel andere issues mee, maar de kont afkuisen is daar geen meer van. Ik zie mezelf ook totaal niet als "Stiefmoeder" maar gewoon meer als vriendin, toffe tantefiguur zeg maar. (nouja, ik hoop als "toffe" tante :+ )

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:18

Ik heb altijd gezegd geen kinderen te willen. Maar wie weet met de juiste man?
Stiefmoeder zijn pas ik in ieder geval voor

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:24

MarlindeRooz schreef:
Wat leuk Capopjekop! Het gaat goed dus? :D

Jep het lijkt er wel op. Z'n vrienden zijn heel benieuwd en willen binnenkort met ons een hapje gaan eten. Tot dusver nog geen rode vlag gespot en ergens vind ik het ook wel heel eng dat het zo makkelijk loopt tot nu toe.

Ik heb zelf wel gedate met mensen met kinderen. M'n ex had bijvoorbeeld ook een zoon, maar die heb ik in al die jaren enkel op foto's en video's gezien. Hij en z'n ex hadden het slecht geregeld, inclusief rechtzaken. Dus dat ben ik wel als rode vlag gaan zien als er geen goede afspraken zijn gemaakt en er ruzie is. Ouders horen hun kind altijd op 1 te zetten. Het leverde bij ons iig wel onrust op, want ik durfde weleens z'n ex gelijk te geven.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 12:30

Wat fijn capopjekop! :D

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:10

Agh zoveel mensen zoveel wensen, ik kom ook mensen tegen die zelf geen kinderen willen maar het prima vinden als er al een kind is. Zolang mensen er maar duidelijk over zijn, ik heb het daarom ook bewust wel in mijn profiel staan. :)

Duhelo schreef:
Ik wilde en wil ook absoluut geen kinderen, swipte ook alles met kinderen weg. Ooit een hele leuke date gehad met een jongen, supertof, sturen we in de avond nog wat heen en weer, zegt dit plots:
Ik weet niet hoe ik dat vergeten vertellen heb, maar ik heb eigenlijk een kind. Dochtertje van toen een jaar of 2, nog superjong. Scheiding met de ex was nog niet helemaal afgewikkeld, en kind was ook via een raar schema bij hem (van de zondag tot de maandag, dan weer de woensdag tot de donderdag ofzo en wisselde ook.)
Nou, dat heb ik beleefd afgewimpeld, ik wil zelf geen kinderen, ga dan geen pampers van een vreemd kind verversen én die ex was dus wel nog héél aanwezig in dat leven (de ex 4-6 keer per week moeten zien plus tig verschillende schema's, nope ...).

Dit is ook zo niet oke.... ik snap ook niet hoe iemand dat in zn hoofd haalt??? Het is zo'n belangrijk deel van je leven wat je dan verzwijgt en dan denk je dat iemand er maar even overheen stapt als die je leert kennen. Red flag to the max!

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:44

Yonker eens met die rode vlag. Natuurlijk is hij dat niet vergeten. Te vermelden. Heel erg fout dit en onbetrouwbaar dus.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:53

Ik was met iemand aan het praten en we zouden daten maar ik kreeg echt de kriebels van hem. Hij wilde erg graag zegmaar. Hij had best een leuk date idee, wandelen en als het klikt boodschappen doen en koken. Daar opende die het gepsrek mee dus joh wel een leuk idee blabla. Maar hij begon al met jou keuken, ben je de volgende dag vrij want ik denk maarzo dat wij het heel goed kunnen vinden en dat het wel eens laat zou kunnen worden. Ik zei dat ik de 1e date nooit thuis afsprak, ook door slechte ervaringen. Nou dat vond ie lastig maar ergens eten was ook goed. Terwijl ik een wandeling an sich al prima vind voor een 1e date, ik hoef er niet persee meteen 5 uur mee te zitten. Maar hij bleef maar berichtjes sturen hoe geweldig knap die me vond, hee beautiful good morning. Maar ook dattie geen sociaal leven had, en niet graag alleen was. Dus hoe langer ik met hem praatte, hoe meer de ick ik van hem kreeg :') ik ben dus niet op date gegaan, nu bleek dat ie dus al een restaurant had gereserveerd en helemaal bloemen had laten neerzetten.
Ik vind dat dus echt creapy :')
En ik reageerr al niet meer maar hij blijft berichten sturen ook

Ik sprak hem nog niet zo lang, ik probeerde dus sneller af te spreken omdat ik dat eeuwige appen haat, maar zo blijkt wel weer dat soms even appen juist ook fijner is :=

robinxfellow

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 14:59

Pff wat zijn de apps weer ellendig. Paar maanden nergens op gekeken/geswiped en nu naar paar dagen al wel weer klaar mee. Of ze wonen aan de andere kant van Nederlands, of ze willen kinderen.. Bijna onmogelijk lijkt het om een vent te vinden zonder kinderwens of al kinderen uit vorige relatie.

Tinder heeft tegenwoordig ook een 'Wil kinderen' explore optie zodat je alleen mensen krijgt die dat hebben aangegeven in hun profiel, waar is die voor 'geen kinderen/kinderwens" :')

Oh daar zou ik ook de ick van krijgen, Jester..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:29

Jester_ schreef:
Ik was met iemand aan het praten en we zouden daten maar ik kreeg echt de kriebels van hem. Hij wilde erg graag zegmaar. Hij had best een leuk date idee, wandelen en als het klikt boodschappen doen en koken. Daar opende die het gepsrek mee dus joh wel een leuk idee blabla. Maar hij begon al met jou keuken, ben je de volgende dag vrij want ik denk maarzo dat wij het heel goed kunnen vinden en dat het wel eens laat zou kunnen worden. Ik zei dat ik de 1e date nooit thuis afsprak, ook door slechte ervaringen. Nou dat vond ie lastig maar ergens eten was ook goed. Terwijl ik een wandeling an sich al prima vind voor een 1e date, ik hoef er niet persee meteen 5 uur mee te zitten. Maar hij bleef maar berichtjes sturen hoe geweldig knap die me vond, hee beautiful good morning. Maar ook dattie geen sociaal leven had, en niet graag alleen was. Dus hoe langer ik met hem praatte, hoe meer de ick ik van hem kreeg :') ik ben dus niet op date gegaan, nu bleek dat ie dus al een restaurant had gereserveerd en helemaal bloemen had laten neerzetten.
Ik vind dat dus echt creapy :')
En ik reageerr al niet meer maar hij blijft berichten sturen ook

Ik sprak hem nog niet zo lang, ik probeerde dus sneller af te spreken omdat ik dat eeuwige appen haat, maar zo blijkt wel weer dat soms even appen juist ook fijner is :=

OMG, ik zou hem echt blokkern, deze gast geeft echt stalker vibes als ik het zo lees... brrrrr

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:34

Blokkeren die hap idd. Het heeft geen nut aardig te doen of te negeren. Dit soort types gaat door.

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:37

Waarom blokkeer je hem niet gewoon?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:39

Whahaha Jester, daar zou ik ook snel klaar mee zijn. Wat een figuur.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 15:42

Zertab schreef:
Waarom blokkeer je hem niet gewoon?

Ja ik had nog de hoop dat hij na een dag wel zou snappen van joh ik hou op maar toch niet. Hij staat ook op de blok nu hoor.

Ergens is een lieve man natuurlijk fijn, maar echt zo alles bij elkaar maakt het zo creapy :') zoiets was superleuk op een 3e date geweest. Hij appte dan ook nog ja ik wil de bloemen nog wel bij je langs brengen. Kerel ga

Raineri

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 16:48

Ik vind het tegensputteren omdat jij liever in het openbaar afspreekt niet persé lief. Eigenlijk respecteert hij jouw wensen niet en kan hij zich niet inleven in jou. Lieve woordjes en vlijerij zijn dan een mooie verpakking, maar zodra je het pakje openmaakt valt het een beetje tegen.

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:05

Geen sociaal leven hebben en niet alleen kunnen zijn zou ik al een rode vlag vinden. Ik wil graag een toevoeging zijn voor iemand, niet een invulling van zijn leven. Ik ben dan heel bang dat zo iemand je gaat claimen en zo vaak mogelijk samen wil zijn. Lekker je eigen leven hebben blijft super belangrijk. En dat hij het lastig vond dat je niet thuis wil afspreken is ook niet echt positief. Een empathisch mens snapt dat vrouwen vaak wat voorzichtiger zijn dan de gemiddelde man.

Benzz

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 17:13

Mannen die niet begrijpen dat je niet thuis wil afspreken is een hele grote rode vlag. Of een enorme naieveling.

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:14

Ja helemaal met jullie eens hoor! En ik ben juist heel erg op mezelf en vind een avond alleen juist fijn en belangrijk. Als iemand dan zelf geen invulling heeft word het heel gauw claimerig ja.

Daarom is soms wat langer appen wel handig, hij leek heel leuk maar uiteindelijk 1 grote rode vlag :')

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:25

Ik had vandaag ook weer iets... leuke gesprek op Tinder tot die ineens vraagt hoe hoog mn libido is, waarop ik met een rollende ogen smiley reageerde en hij zei: mag ik dat niet vragen? Ik wil geen vrouw die haar benen niet wijd doet. Nou toen heb ik de match opgeheven, kwam die via facebook messenger nog even verhaal halen. Hij snapte niet dat ik er zo zwaar aan tilde... ik zei dat ik het respectloos vond hoe hij het zei en dat ik daarom vind dat we geen match zijn.... Hij ging maar door en ik was kinderachtig.. ook 1 grote rode vlag :=
Man o man waar komen ze toch vandaan.

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:28

Wtf…..

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 19:29

Yonker schreef:
Ik had vandaag ook weer iets... leuke gesprek op Tinder tot die ineens vraagt hoe hoog mn libido is, waarop ik met een rollende ogen smiley reageerde en hij zei: mag ik dat niet vragen? Ik wil geen vrouw die haar benen niet wijd doet. Nou toen heb ik de match opgeheven, kwam die via facebook messenger nog even verhaal halen. Hij snapte niet dat ik er zo zwaar aan tilde... ik zei dat ik het respectloos vond hoe hij het zei en dat ik daarom vind dat we geen match zijn.... Hij ging maar door en ik was kinderachtig.. ook 1 grote rode vlag :=
Man o man waar komen ze toch vandaan.

Ook bizar ja. Krijg die vraag ook weleens maar hangt zo van de context af..

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 58 min geleden

Ja joh ik zei dat ik geen man wilde die nog elk weekend in de kroeg hing (hij was een stukje jonger) en dat ging die dan vergelijken met dat hij geen vrouw wil die dr benen niet open doet voor hem :')
Goede vergelijking man :j

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 47 min geleden

Pfffff, pareltje weer hoor. Respectloze zak.

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 35 min geleden

Benzz schreef:
Mannen die niet begrijpen dat je niet thuis wil afspreken is een hele grote rode vlag. Of een enorme naieveling.

Ik heb dat ook een keer gehad, toen heb ik de afspraak maar helemaal afgeblazen.

Sanne1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 30 min geleden

Na even afwezig te zijn geweest, lees ik weer even mee en verbaas mij weer over de kansloze figuren.

Ik tref op Tinder op een of andere manier heel vaak stiekem getrouwde mannen, waar je dan pas later achter komt. Ik durf het ook nog even niet aan om weer te swipen. Merk dat ik zelf ook veel sneller denk laat maar! Vroeger gaf ik het een kans en stond ik er veel meer onbevangen in. Nu kan ik ook na een paar regels denken nahhh is het niet

Indiana79

Link naar dit bericht Geplaatst: 28 min geleden

capopjekop schreef:
Ik ken zelfs iemand die z'n kind meenam op date :')

M'n date is voor het eerst blijven slapen en jemig wat is dat weer wennen. Padel vond hij zo leuk dat hij overweegt een paar lessen te nemen. Dan wordt het ook leuker om tegen anderen te spelen

Oh, daar zou ik ook erg aan moeten wennen.