Britta31 schreef:Is het boek Klaas vaak van Rien Poortvliet een leuk kraamkado of is het boek toch meer voor volwassenen?
Late reactie,… maar goed
Ja! Leuk!
Ik heb twee kinderen in 1,5 jaar tijd gekregen (nu ruim 2 en 8 maand) en kreeg in de kraamtijd een lading aan knuffels. Knuffels en knuffels. Zitten ook echt dure tussen. Zo zonde. Zijn echte stofvangers. Ga ze keer weggeven omdat ze niet eens aangeraakt zijn. Heb zelfs dubbele van happy horse.
In die tijd werd de oudste ook alweer 1… wat geven mensen? Knuffels. Nog meer knuffels. Ik heb ze echt als tip gegeven voor de 2e verjaardag echt niet meer met knuffels aan te komen. Gelukkig kwam men toen met knutselspullen en kleurspullen aan.
Ik vond en vind het geweldig als mensen wat anders geven. Iets praktisch zoals een kinder badhanddoek of een mooi leesboek.
Ik ben dan ook echt zuinig op die dingen, voor zover dat gaat met kinderen.
Leesboeken met papieren bladzijden mogen ze ook niet zo mee spelen. Andere varianten wel.
En ja, boeken en puzzels zijn nog steeds een succes hier!!
Dus ja! Vooral niet die romper of knuffel!
Het hoeft niet duur te zijn. Ik was echt al heel blij met een leesboekje van 8 euro. Ook een paar mooie gebruikte boeken gekregen, de variant die de moeite waard is. Wel in goede toestand!
Dus.. mijn vraag. Waar kan ik mooie knuffels een goede bestemming geven? En dan graag voor een goed doel.