Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
storrum schreef:laliz schreef:Wow, de petitie op http://www.onverdeeldopen.nl gaat hard!
Kan me niet hard genoeg gaan
996981 schreef:Shadow0 schreef:De wappies wisten het melden in elk geval prima te vinden: er is heel veel vervuilde data omdat er is opgeroepen om expres valse meldingen te doen bij Lareb.
Zie daar de betrouwbaarheid van de data
Dinopino schreef:Wie of wat zijn dan de wappies? En hoe weet je dat Shadow? Is eigenlijk onlogisch, want als wappie laat je je toch helemaal niet testen.Hoe kun je dan de data vervuilen?
bigone schreef:Ja in mijn optiek, en ook niet ellenlang en moeilijk. Maar misschien vind jij dat wel, is heel persoonlijk natuurlijk.
Zebrastreep schreef:En dan nog kom je er niet uit wat is er mis met om hulp vragen van de omgeving?
Het was vrij gemakkelijk in te vullen maar je moet er gewoon even voor gaan zitten. Het enige lastig vond ik dan dat je in moest vullen hoelang een bijwerking duurde. Dat wist ik dan weer minder goed.
996981 schreef:Daar is niks mis mee, maar wel drempelverhogend. Daarnaast is laaggeletterdheid niet iets waar men mee te koop loopt. Er heerst onwijs veel schaamte
Karl66 schreef:Dus de wereldwijde data over corona klopt niet, omdat Lareb de data over bijwerkingen van medicijnen niet goed bijhoudt en dat komt omdat we laaggeletterdheid in Nederland hebben.
Damn, dan ben je echt wel argumenten bij je mening aan het zoeken.
Karl66 schreef:Dus de wereldwijde data over corona klopt niet, omdat Lareb de data over bijwerkingen van medicijnen niet goed bijhoudt en dat komt omdat we laaggeletterdheid in Nederland hebben.
Damn, dan ben je echt wel argumenten bij je mening aan het zoeken.
Shadow0 schreef:996981 schreef:Daar is niks mis mee, maar wel drempelverhogend. Daarnaast is laaggeletterdheid niet iets waar men mee te koop loopt. Er heerst onwijs veel schaamte
Als dit oprechte betrokkenheid zou zijn, zou ik dat echt een stap vooruit vinden in de maatschappij. Alleen krijg ik helemaal niet de indruk dat dit oprechte bezorgdheid is, het is alleen maar handig als wat extra zand in de machine tegen data over corona en vaccins.
Pandora2 schreef:Wat betreft bijwerkingen, er is natuurlijk niet alleen Lareb in de wereld...![]()
Hier is de vaccinatieplicht voor het zorgpersoneel met 3 maanden uitgesteld.
Per 1 april wordt dus per 1 juli.
Kwestie van nog wat personeel over te houden in de ziekenhuizen en liefst ook nog een aantal huisartsen
Huertecilla schreef:Shadow0 schreef:Meer de onbetrouwbaarheid van mensen zou ik zeggen.
en mensen met miljárdenbelangen bij liegen geven betrouwbare data![]()
Shadow0 schreef:SusanH schreef:Daarom vind ik de term onverdeeld Nederland ook zo mooi gevonden. Ze voel ik het ook.
Wat is het idee van Onverdeeld voor mensen met hoge risico's? Hoe wordt hun risico beperkt?
IMANDRA schreef:Wat betreft die docu van FvD die laatst was gedeeld: ik heb hem net gekeken maar... ik zie echt niks geks van de dingen die de GGD-medewerkers zeggen? Zéker als je je beseft dat er veel knip en plakwerk in zit?
(ik ga hem niet delen want ik gun FvD die clicks niet, dus als je hem wil kijken: hij staat op youtube)
Die "deskundigen" die ze aan het woord laten zeggen daarentegen wel dingen die bij mijn weten niet kloppen of volledig uit z'n verband zijn gerukt.