Ervaring met vinted

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Douce

Re: Ervaring met vinted

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 12:55

Hebben jullie ook issues met betalen op Vinted? Ik dacht eerst dat het aan mijn internet lag maar die is vandaag vrij stabiel en desondanks toch voor de derde keer doet hij er langer over om mijn betaling te verwerken, tot wel 30 minuten ..

Gisteren waren het oudere items maar nu nieuw geplaatste dus hoop dat nou maar hopen dat niemand me voor is, zou een hoop gedoe schelen.

Wel deels kunnen betalen uit mijn portemonnee, had nieuwe schoenen die mij helaas niet pasten erop gezet. Lang te koop gestaan, woensdag einde middag verkocht maar Frankrijk. Heb ze donderdagochtend afgegooid bij het pakketpunt en ze waren vanochtend binnen én opgehaald. Niet normaal snel, krijg bijna zin om nog meer te gaan verkopen maar ik ken de verhalen van hier ook nog heel goed :')

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 14:40

Ik heb rijkleding in mijn Vinted kast, in goede staat of nieuw met kaartje en dit weekend erop gezet. Minder dan 50% van de nieuwprijs voor de nieuwe artikelen. Iemand bundelt ze (dan gaat er al bundelkorting af), en doet vervolgens een bod van de helft. Dat is nog minder dan wat 1 artikel kost. :7 Is dat nou serieus? Het zijn gewilde merken en ze worden genoeg gefavoriet, maar ik krijg echt de gekste biedingen.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 15:26

_Lorette_ schreef:
Ik heb rijkleding in mijn Vinted kast, in goede staat of nieuw met kaartje en dit weekend erop gezet. Minder dan 50% van de nieuwprijs voor de nieuwe artikelen. Iemand bundelt ze (dan gaat er al bundelkorting af), en doet vervolgens een bod van de helft. Dat is nog minder dan wat 1 artikel kost. :7 Is dat nou serieus? Het zijn gewilde merken en ze worden genoeg gefavoriet, maar ik krijg echt de gekste biedingen.

Yep maar niet alleen rijkleding hoor. Hier met babysetjes ook. Denk haast de volgende keer geen bundelkorting aan en dan maar laten bieden, dan is die eerste korting al niet meer zichtbaar :x

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 15:42

Ik weet niet of dit mag maar zijn er hier mensen die (op Vinted) een witte rijlegging te koop hebben in maat 36 (misschien 38?) of Small of Medium met (siliconen) zitvlak? Momenteel zit ik krap bij kas en ik heb de app daarom net gedownload maar heb de rijbroek vrijdag 4 oktober nodig. Je mag ook persoonlijk bericht op Bokt sturen.

IKbenEllen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:17

Dat is komende vrijdag? Al zou je die vandaag op Vinted kunnen scoren lijkt me de kans niet zo groot dat je hem voor die datum hebt. De levertijd is een stuk langer (ik hou voor mezelf altijd een week aan) en dan moet de verkoper de broek ook meteen na aankoop verkopen egbrengen.

E4D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 17:26

IKbenEllen schreef:
Dat is komende vrijdag? Al zou je die vandaag op Vinted kunnen scoren lijkt me de kans niet zo groot dat je hem voor die datum hebt. De levertijd is een stuk langer (ik hou voor mezelf altijd een week aan) en dan moet de verkoper de broek ook meteen na aankoop verkopen egbrengen.

Ik ben helemaal niet bekend met Vinted en bezorgtijden dus heb geen idee of het realistisch is. Ken het alleen van verhalen. Ik heb zondag 6 oktober een wedstrijd dus dan moet ik hem aan kunnen. Nadeel alleen is wel dat ik niet kan passen. Zou de broek ook kunnen ophalen bij verkoper als het in de buurt is. Maar weet niet of dat gebruikelijk is op Vinted? Zijn er geen mogelijkheden om meer te betalen voor een snelle bezorging? :=

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 19:32

Waarom kijk je niet op marktplaats dan?
Daar kun je makkelijker op KMS selecteren

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 19:41

E4D schreef:
IKbenEllen schreef:

Ik ben helemaal niet bekend met Vinted en bezorgtijden dus heb geen idee of het realistisch is. Ken het alleen van verhalen. Ik heb zondag 6 oktober een wedstrijd dus dan moet ik hem aan kunnen. Nadeel alleen is wel dat ik niet kan passen. Zou de broek ook kunnen ophalen bij verkoper als het in de buurt is. Maar weet niet of dat gebruikelijk is op Vinted? Zijn er geen mogelijkheden om meer te betalen voor een snelle bezorging? :=

Op Vinted krijgt een verkoper tijd om het op de post te doen. Daar krijgen ze al bijna een week voor. Daarna gaat het de bezorgmolen in en afhankelijk van de bezorger die je kiest gaat daar ook 1-6 werkdagen in zitten. Vandaar dat het krap kan zijn. Je kunt echter als je iets vindt altijd van tevoren vragen of ze toevallig snel tijd hebben om het op de post te doen , dan zou het nog wel op tijd kunnen zijn. Ik heb toevallig vandaag iets binnen gekregen wat gisteren pas gekocht is.

BloemBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-24 20:31

_Lorette_ schreef:

Hoe heet je op vinted? Ben wel benieuwd naar wat je te koop hebt.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 07:09

Poe hee, ik heb de laatste week ineens allemaal opdringere mensen op Vinted. Dat als je een hartje zet, ze dan heel opdringerig overkomen in contact willen :=

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 07:41

Weet iemand hoe je je land kan wijzigen in vinted? Ik probeer mijn adres aan te passen maar hij zegt dat ik momenteel mijn land niet kan aanpassen. Wanneer wel dan want ik woon toch echt niet meer in NL :+

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 19:00

pmarena schreef:
Poe hee, ik heb de laatste week ineens allemaal opdringere mensen op Vinted. Dat als je een hartje zet, ze dan heel opdringerig overkomen in contact willen :=

Je kunt jezelf op “niet zichtbaar” zetten. Scheelt veel opdringerig gedoe.

Ik heb er weer een die de betaling niet goedkeurt. -O- Altijd jammer.

Saul

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 19:50

Hoe bedoel je dat tallie?

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:26

Afbeelding
Als je dit vinkje uitzet bij instellingen, zien de verkopers niet dat je een hartje hebt geplaatst.

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 20:40

Afbeelding
Wat is dit nou weer?

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:15

Misschien hebben meer mensen problemen met lang durende betalingen zoals ik. Denk dat Vinted die items dan toch vasthoudt.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 21:42

MerleSimone schreef:
[ Afbeelding ]
Wat is dit nou weer?

Dan is iemand anders het artikel aan het afrekenen. :)

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-24 23:59

Douce schreef:
Misschien hebben meer mensen problemen met lang durende betalingen zoals ik. Denk dat Vinted die items dan toch vasthoudt.

Hier vandaag ook storing tijdens betalen. Artikelen werden vast gehouden en later kwam bestelling toch erdoorheen

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 05:22

zonnebloem18 schreef:
[ Afbeelding ]
Als je dit vinkje uitzet bij instellingen, zien de verkopers niet dat je een hartje hebt geplaatst.

Ja weet ik :j

Maar soms is het wel fijn dat je bij het plaatsen van een hartje een aanbod krijgt van een wat lagere prijs.
Ik zet best veel hartjes, maar voor verschillende redenen. Het is wel jammer dat je niet per artikel kan kiezen op welk lijstje je die zet :)

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 06:29

Wat ik me al een tijdje afvraag: er is geen mogelijkheid om landen uit te zetten toch...?

Als ik bvb. broeken zoek voor die kleine, dan vind ik het super irritant dat er zoveel Italiaanse advertenties zijn, waar dan 6 euro verzendkosten bij komen. Maar dat zie je pas als je ze opent. Ik zou die graag willen uitsluiten....

Voor duurdere dingen vind ik het prima als ze erbij zitten, vaak mooie wolletjes bij Italianen gevonden.
Maar als ik broeken zoek van onder een tientje....

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 08:27

Zoekterm ´broek´ gebruiken. Er wordt niet automatisch vertaald, zo krijg je alleen BE en NL advertenties.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 08:34

Ja maar dat wil ik niet. Wil Frans en Spaans wel gewoon. Ik koop best veel uit Frankrijk :j

Maar soms krijg ik de indruk dat de Italiaanse advertenties bij mij naar voren geschoven worden ofzo, soms lijkt het wel 90% Italiaans :=

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 11:48

Er wordt toch wel automatisch vertaald? Krijg superveel buitenlandse advertenties en ik zoek echt niet in het Frans :p

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 13:33

Ower welke zoekterm hebben we het dan? Met zoekterm bedoel ik echt een woord dat je in de zoekbalk typt als je al in een bepaalde categorie zit.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-24 13:48

Ik heb ook het idee dat hij best wat vertaalt. Krijg vaak zulke suffe resultaten bij zoekwoorden, en dan zie je nergens in die hele advertentie dat betreffende zoekwoord terugkomen :?

Maar dat is ook al als je bvb. zoekt via de vinkjes, op een bepaald materiaal.... vink je bvb. "zijde" aan bij de materialen, dan krijg je dus ook alle advertenties waarbij iets gezegd wordt als "de ene zijde is blauw en de andere zijde is groen". Of bij cashmere dat je allerlei kleding met een bepaald patroon dan ook te zien krijgt. Lekker nutteloos is dat....