Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Myfairytale schreef:Klopt Ineke2, maar gelukkig is het dan dus niet iedere dag.
Rawr schreef:Vrijdag de eerste intense leg day sinds de heropening gehad in de sportschool dus helse spierpijn, en dan vandaag een eind wandelen door heuvelachtig gebied omdat m'n date dat graag wilde.
Gewoon lopen gaat nauwelijks, traplopen kan ik wel vergeten. Slaap wel op de bank vannacht...
Jolien87 schreef:Isabonny, ik voel plaatsvervangende frustratie. Sneu voor de bediening en me dunkt dat zij last hebben van de coronacrisis maar dit zal voor klanten niet anders zijn die wel gewoon moeten betalen. Mensen komen daar voor een fijne, lekkere avond en betalen daar vast ook genoeg voor. Dat de horeca een deuk heeft opgelopen hoeft niet de last van klanten te worden. De prijzen gaan ook al omhoog.
Leuk en aardig dat ze een drankje aanbieden maar op de lange termijn lijkt het me toch beter om niet meteen de hele bende vol te proppen met klanten om zo op korte termijn extra geld te verdienen. Als dit ervoor zorgt dat de boel in het honderd loopt dan gaat het ze klanten kosten en dan komt er nog niks binnen.
Kunnen ze nog zoveel zitplekken maken maar als er vervolgens niemand komt eten dan sta je daar met je picknicktafels en zalmpasta.