Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 20:07

Pinterest, ik wou wat opzoeken. En echt elke keer wanneer ik zo'n poging doe om op pinterest iets op te zoeken schrik ik pakweg 30 tot 60 minuten later 'wakker' en dan heb ik in al die tijd helemaal niet gevonden wat ik zocht, en 9 van de 10x niet eens gezocht omdat ik meteen bij het openen al afgeleid raak.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 21:51

Myfairytale schreef:
Klopt Ineke2, maar gelukkig is het dan dus niet iedere dag. :)

Wel iedere dag met mooi weer. Helaas... Ik heb dus uit armoe maar de deuren en ramen dichtgehouden met leren dit weekend.
Je bent namelijk niet de enige met een motor, scooter of ander lawaai ding -O-

@ dezenaam ik zou altijd naar een examen / tentamen / toets gaan. Je hebt altijd een kans dat je wel een voldoende haalt en zo niet heb je kunnen zien wat er effectief gevraagd wordt.
Ik heb op die manier in het verleden met een herkansing een 10 gehaald :j

Maar iedereen mag dat zelf weten uiteraard.

Ik ben nog steeds niet klaar met het huiswerk, maar na een heel weekend bezig te zijn geweest heb ik er inmiddels schoon genoeg van.

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 22:41

Mensen in de straat die een feestje hebben. Het is verdomme een nette buurt rot op!!

Loraine1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 22:49

Muggen

:z

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:28

Voor de eerste keer weer eens uiteten gaan en het ging er echt waaaardeloos aan toe.

Ik had een uurtje van te voren gereserveerd...naam stond niet op de lijst. Konden gelukkig wel plaatsnemen, maar aan een picknicktafel ( was iets nieuws blijkbaar. Om de tafels verder uit elkaar te kunnen plaatsen, hadden ze hun achtergelegen grasveld vol picknicktafels gezet.
Leuk voor gezinnen met kleine kinderen en mensen met honden, maar als je daar zit van 5 tot ca. 8 uur, dan heb je wel pijn aan je achterste.

1e drankje kwam redelijk vlug, maar het opnemen van de bestelling voor het eten duurde zo lang, dat we maar zijn opgestaan om iemand te halen die het ook daadwerkelijk kwam opnemen. 1e drankje was allang op, toen voorgerecht eindelijk kwam. Toen ook meteen 2e drankje besteld. En dat kwam maar niet. Voorgerecht werd afgeruimd, gevraagd waar onze drankjes bleven. Jongen die eigenlijk alleen deed afruimen zou het navragen.....ben na 15 minuten maar weer zelf opgestaan om het zelf na te vragen.
Oei...er was iets mis gegaan, 10 minuten later kwam drankje nummer 2.
Intussen werd het 7 uur, nog geen hoofdgerecht. Half 8 nog niks. Manlief sacherijnig en was het helemaal zat. Op picknicktafel naast ons werd even een kind met een poepluier verschoond. Poep zat tot halverwege de rug %) en dat moet dan ook op een tafel gedaan worden, waar later mensen aan gaan eten. Manlief kan daar sowieso niet goed tegen en zat al te kokhalzen :+ . Ons eten was er gelukkig nog niet ....maar kwam ook niet en dat terwijl ze eigenlijk maar tot 20 uur mochten uitserveren.

Toen ik uiteindelijk zei: "OK dan reken maar af wat we hebben gehad, dan tijden we wel langs de frituur, ik drink vlug mijn drankje op", bleek een serveerster dat blijkbaar net gehoord te hebben en op het moment dat we net wilden opstaan, kwamen de 1e 3 gerechten eraan, behalve de zalm met asperges en krielaardappelen van mijn dochter.

De jongen die uitserveerde vroeg aan mijn dochter: En u had?...Ok dan haal ik dat nog even. Tafel naast ons rekende net af en de serveerster van die tafel keek naar de lege plek voor mijn dochter en vroeg ook nog: Had jij niets besteld? Wel? O, dan ga ik er even achteraan.

Intussen had mijn man zijn eten op, ik was mijn gerecht al met mijn dochter aan het delen. Ze had van haar vriend de frites al half opgegeten en niemand kwam ons iets vertellen, terwijl het al 3/4 leeggelopen was.
Eindelijk kwam het aan, ze begint aan haar zalm en zegt, he? Ik had toch met krielaardappelen? Dit is pasta. Zo blij dat ze eindelijk iets kreeg, dat we even niet hadden opgelet en ze meteen was aangevallen, omdat de rest al klaar was. Maar ja... geen personeel meer te zien en om dan nog te gaan klagen, en dan weer wie weet hoe lang te moeten wachten, daar had ze ook geen zin in, dus heeft ze dat maar gegeten. Alleen...ze had zo lang moeten wachten dat haar honger al over was, dus heb ik weer 3/4 van haar zalm opgegeten. Personeel had zich wel geëxcuseerd en vertelde dat het in de keuken was misgegaan.
Maar dat was niet alleen bij ons, tafel achter me klaagde dat ze een deel van de voorgerechten niet had gehad. Tafel tegenover me had ik over trage bediening horen klagen.

Maar goed, toen ze kwamen afruimen vroegen ze of we wat op kosten van de zaak wilden drinken. Mijn man was het zat, was ook nog eens teleurgesteld in zijn hoofdgerecht, waar hij een smakeloze ossenhaas met pasta had gekregen. (en dat terwijl ik thuis niet eens met veel kruiden werk, tenminste, ik gebruik nooit zout). Maar mijn dochter wilde wel een ijskoffie met chocola en haar vriend een milkshake oreo....
En wat kreeg hij: een ijskoffie oreo :+ , echt alles wat fout kon gaan, ging dus ook fout.
Zelfs bij het afrekenen.. maar dat had te maken met het foute gerecht wat mijn dochter had gekregen.

Dus.... ik denk niet dat we nog vlug een keer hier gaan eten. We stopten er voor corona wel regelmatig tijdens een wandeling om er wat te drinken en gingen er af en toe ook heen om wat te eten. Maar dat laatste zullen we niet vlug meer doen.
Bedienend personeel deed zijn best, maar het was veel en veel te druk voor het aantal mensen wat ze hadden rondlopen. Ze hadden niet alle picknicktafels vol moeten zetten als ze niet voldoende personeel konden krijgen. Het leek er nu een beetje op dat ze nu zo snel mogelijk het verlies van afgelopen jaar wilden inhalen.

Daks

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:33

Wellicht hebben zij ook te maken met de corona crisis. Een hele boel horeca tenten moeten weer overal personeel vandaan toveren die de verloren zijn in het gezeik. Vele contracten konden ze niet verlengen. Horecapersoneel goed opleiden duurt gemiddeld 3 maanden

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:35

Als ze het niet goed oplossen ter plaatse wordt dat bij mij gewoon een slechte review. Ik review bijna alles op Google en als het niet goed is, zeg ik dat dus ook. Echt waardeloos zeg.

fjordjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-21 23:43

Aan familie..

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 01:21

Plafondienst -O-

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 01:28

Vrijdag de eerste intense leg day sinds de heropening gehad in de sportschool dus helse spierpijn, en dan vandaag een eind wandelen door heuvelachtig gebied omdat m'n date dat graag wilde.

Gewoon lopen gaat nauwelijks, traplopen kan ik wel vergeten. Slaap wel op de bank vannacht... -O-

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 03:48

Wakker...

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 06:14

Rawr schreef:
Vrijdag de eerste intense leg day sinds de heropening gehad in de sportschool dus helse spierpijn, en dan vandaag een eind wandelen door heuvelachtig gebied omdat m'n date dat graag wilde.

Gewoon lopen gaat nauwelijks, traplopen kan ik wel vergeten. Slaap wel op de bank vannacht... -O-

Eiwitshake ftw.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 06:16

Max geheugentrainer, die stem :roll: _-:(

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 06:32

Nog een dagje weekend zou niet vervelend zijn :Z

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 06:48

Bleg, sinds half 5 aan het werk en nu in de eerste rit al 41 meter slang uit kunnen leggen voor voer...
Mensen 't is maandag :Z

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 07:07

Isabonny na het eerste drankje dat het zo lang duurde voor ze opkwamen nemen had ik het drankje al afgerekend en was weggegaan.

Heb ik ( voor corona) al eens eerder gedaan, want dat belooft gewoon erg weinig goeds als dat gebeurt.
Vervelende ervaring zo zeg.

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 07:15

Isabonny, ik voel plaatsvervangende frustratie. Sneu voor de bediening en me dunkt dat zij last hebben van de coronacrisis maar dit zal voor klanten niet anders zijn die wel gewoon moeten betalen. Mensen komen daar voor een fijne, lekkere avond en betalen daar vast ook genoeg voor. Dat de horeca een deuk heeft opgelopen hoeft niet de last van klanten te worden. De prijzen gaan ook al omhoog.
Leuk en aardig dat ze een drankje aanbieden maar op de lange termijn lijkt het me toch beter om niet meteen de hele bende vol te proppen met klanten om zo op korte termijn extra geld te verdienen. Als dit ervoor zorgt dat de boel in het honderd loopt dan gaat het ze klanten kosten en dan komt er nog niks binnen.
Kunnen ze nog zoveel zitplekken maken maar als er vervolgens niemand komt eten dan sta je daar met je picknicktafels en zalmpasta.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 07:18

Isabonny schreef:
-knip-

Nou ja :\. Zou ook niet geneigd zijn daar snel weer wat te eten :=.

Sherivey

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:22

Gillende kinderen op de achtergrond als een klant belt :roll:

Zorg dat je jong zn mond houdt als je aan het bellen bent, zodat ik je kan verstaan en zelf ook niet hoef te gaan schreeuwen om me verstaanbaar te maken

TessaxQuincy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:24

Zenuwachtig voor GGZ-intake, waardoor ik vannacht niet kon slapen, en ik dus 4u slaap heb gehad en een huilbui vannacht. En nu dus barstende koppijn |o

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:26

Dat m’n weekje vrij voorbij is en dat ik echt geen zin heb om weer te gaan werken.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:29

TessaxQuincy schreef:
Zenuwachtig voor GGZ-intake, waardoor ik vannacht niet kon slapen, en ik dus 4u slaap heb gehad en een huilbui vannacht. En nu dus barstende koppijn |o

:(:)

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:30

Wachttijd voor t bloedprikken. -O- ik heb zo nog een afspraak.

Isabonny

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:36

Jolien87 schreef:
Isabonny, ik voel plaatsvervangende frustratie. Sneu voor de bediening en me dunkt dat zij last hebben van de coronacrisis maar dit zal voor klanten niet anders zijn die wel gewoon moeten betalen. Mensen komen daar voor een fijne, lekkere avond en betalen daar vast ook genoeg voor. Dat de horeca een deuk heeft opgelopen hoeft niet de last van klanten te worden. De prijzen gaan ook al omhoog.
Leuk en aardig dat ze een drankje aanbieden maar op de lange termijn lijkt het me toch beter om niet meteen de hele bende vol te proppen met klanten om zo op korte termijn extra geld te verdienen. Als dit ervoor zorgt dat de boel in het honderd loopt dan gaat het ze klanten kosten en dan komt er nog niks binnen.
Kunnen ze nog zoveel zitplekken maken maar als er vervolgens niemand komt eten dan sta je daar met je picknicktafels en zalmpasta.

Achteraf zegt mijn dochter: dat gerecht wat ik kreeg stond niet eens op de kaart! Ze hebben gewoon snel wat in elkaar geflanst en me de restjes gegeven die ze nog hadden!
Er stond namelijk een pasta asperges op de kaart en een op de huid gebakken zalmmoot met asperges en krielardappeltjes.
En wat kreeg ze? Een op de huis gebakken zalm op een berg pasta met stukjes asperges erin.
Dus kreeg ze 2 gerechten door elkaar gecombineerd.
Tja en asperges bij krielaardappeltjes hadden waarschijnlijk toch net even anders gesmaakt, dan aspergestukjes in de pasta. Tja...het was gewoon echt, echt heel erg slecht gegaan.
Een negatieve recensie heb ik aan zitten denken, maar mijn man heeft bij het afrekenen duidelijk gemaakt waarom hij geen fooi wenste te geven. Hij was echt zwaar teleurgesteld. Heeft het ook niet persoonlijk op de serveerster gemunt gehad, want die deden zich de benen onder hun lijf rennen. Je zag op een gegeven ogenblik gewoon dat de schouders begonnen te hangen, de blik bij het jochie wat alleen de drank uitbracht werd steeds vragender en waziger. Echt elke keer liep hij met zijn dienblad vol drank de picknicktafels af om te vragen of dat de tafel was die wat besteld had. Het werd gewoon sneu op een gegeven moment.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-05-21 08:38

Dan doen ze beter niet open dan zo. Dit kost ze op lange termijn klanten + personeel. Wat ontzettend zonde, voor hun en voor jullie.