Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:40

Ineke2 schreef:
Zertab schreef:
Pijn aan mijn heup, zo irritant

Ik ook... nog steeds...
Hoop dat het morgenochtend toch echt beter gaat.

Hier duurt het al negen maanden... 16 fysio behandelingen verder, twee röntgenfoto's en tee ontstekingremmers kuren.. en nog steeds is het prut. Binnenkort naar de sportarts, hoop dat die iets kan betekenen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:42

Ineke2 schreef:
Mkango schreef:
M’n poppetjes in Dawn of Man doen niet wat ik wil. En m’n voet doet pijn, maar ik weet niet waardoor.

Wat is dat? Dawn of Man? :o
Een super episch spel waarbij je een beschaving in de prehistorie moet opbouwen. <3 Maar mijn mini-imperium heeft een beetje te kampen met imperial overstretch. :')

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:44

Zertab schreef:
Hier duurt het al negen maanden... 16 fysio behandelingen verder, twee röntgenfoto's en tee ontstekingremmers kuren.. en nog steeds is het prut. Binnenkort naar de sportarts, hoop dat die iets kan betekenen.

Sterkte ermee :(:)

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:46

Mkango schreef:
Een super episch spel waarbij je een beschaving in de prehistorie moet opbouwen. <3 Maar mijn mini-imperium heeft een beetje te kampen met imperial overstretch. :')

:D Haha ok
Ik ben erg nieuwsgierig nu

lenaa_tje

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #5

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:47

Hond met een ontsteking vlak naast der kussentje. Denk klein abces. Super handig op zaterdag avond.

Malbec

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:51

[quote=]"Mkango"super episch spel waarbij je een beschaving in de prehistorie moet opbouwen. <3 Maar mijn mini-imperium heeft een beetje te kampen met imperial overstretch. :')[/quote]

Klinkt een beetje als forge of empires hahah

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:54

Ineke2 schreef:
Zertab schreef:

Sterkte ermee :(:)

Dankje, jij ook!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-20 23:56

Benthhh schreef:
Klinkt een beetje als forge of empires hahah
Het doet mij meer aan Age of Empires denken. :P Het is ook wat minder cheesy dan FoE omdat het een betaalde game is, dus wat geavanceerder.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:08

Zebrastreep schreef:
deksel schreef:

Basgitaren zijn niet vervelend :o :o

Kan je beter mij als buurvrouw hebben voor mijn gitaren sluit ik altijd netjes oordopjes aan op de versterkers.

Hahahah nou, het is altijd zo knetter vals als ze spelen. Dus dan is het wel vervelend. Het is echt verschrikkelijk. Ik heb een appje gestuurd of het wat zachter kan en het is zachter gezet. Ik denk dat ze een soort van bandje hebben want soms horen we een of andere fluit, een viool en gezang??? Of 2/3 gitaren door elkaar. De hel |(. (Heb medelijden met mezelf)

Ik kan er ook heel slecht over valse instrumenten en niet in de maat spelen mijn zusje heeft ook dat ze net 0,000001 seconden achterloopt in het ritme voor mij heel irritant omdat ik dan denk nu wisselen van akkoord en dat het dan te laat komt :') maar vindt wel als je in een rijtjeshuis woont of gehorige huizen dat je dan in ieder geval een koptelefoon aan moet kunnen sluiten. Zelf zou ik wel graag een drumstel willen maar in dit huis echt niet haalbaar voor de buren... Dus helaas pindakaas dan maar geen drumstel :')

--

Ik erger mij aan het feit dat mijn vader zijn dieet weer wat aan loslaten is. Het valt mij de laatste weken al op dat hij weet meer is gaan eten. Tuurlijk zelf weten maar een hartinfarct moet toch een heel duidelijk signaal geweest zijn dat je je levensstijl echt zwaar aan moet passen. Ik denk dat ik de reden ook wel weet. Ik wil het graag aankaarten omdat het toch belangrijk is dat hij zich er aan houdt. Mijn oma zou ook heel erg balen dat het weer anders zou gaan en die kan die stress er nu niet meer bij hebben. Ik weet ook niet zo goed of ik het er met mijn moeder over moet hebben of dat ze het misschien weer onzin vindt... Lastig wil ook niet bazig over komen of bemoeien maar maak mij wel zorgen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:52

Hier gaan al de hele avond soort van bommen af, vuurwerk kan ik het niet noemen

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 00:57

Ik heb eindelihk cyberpunk gekocht via steam. 60 euro van mijn rekening af... maar geen game. Zes uur later nog steeds niet.. heb al contact opgenomen en kreeg 5 uur geleden een mail dat ze mijn hulpvraag hebben ontvangen maar nog steeds niets ... gvd ik wil morgen gewoon kunnen spelen

Dit gebeurd letterlijk iedere fiets keer als ik online iets bestel, of dat nou via steam of origin is, of bij bol.com of zelfs Douglas of mac. Geld iedere keer van mijn rekening af zonder dat de bestelling geplaatst is

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 01:00

Ik hoor een feestje -O-

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 01:09

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 01:15

Telpeva schreef:
Hier gaan al de hele avond soort van bommen af, vuurwerk kan ik het niet noemen

Hier ook...

Lestrange01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 01:23

Nymbous schreef:
Lestrange01 schreef:
Ik heb eindelihk cyberpunk gekocht via steam. 60 euro van mijn rekening af... maar geen game. Zes uur later nog steeds niet.. heb al contact opgenomen en kreeg 5 uur geleden een mail dat ze mijn hulpvraag hebben ontvangen maar nog steeds niets ... gvd ik wil morgen gewoon kunnen spelen

Dit gebeurd letterlijk iedere fiets keer als ik online iets bestel, of dat nou via steam of origin is, of bij bol.com of zelfs Douglas of mac. Geld iedere keer van mijn rekening af zonder dat de bestelling geplaatst is

Ik ken het!!!

Steam heeft een groot probleem nu, net nogmaals geprobeerd (na gisteren ook al, had hier een bericht geplaatst erover) maar weer niks

Even gezocht, iedereen klaagt!

Zo mega klote.

Bij Etsy ook dit al gehad op 4 december en nog geen geld ervan terug.

Zou niet meer via Ideal dingen kopen nu, ze hebben duidelijk een groot probleem...

Ik duim nu dat ik m'n geld terug krijg. Ik ben een heel groot bedrag kwijt voor niks nu dus ik knijp hem wel.

Edit; ik heb gisteren een ticket geopend voor hulp, maar krijg geen reactie nog. Hoor ook daar meer mensen over klagen...

Jij hebt het dus vooral bij ideal ook bij meer bedrijven? Gezien ik het ook bij Etsy had eerder, en ik het gek vind dat het nu weer gebeurde

Oke godzijdank is het een probleem wat meer bezig is.. ik begon me echt zorgen te maken. Ik bedoel steam is op zich wel een groot bedrijf, maar straks zie je je geld nooit meer terug :=

Ja ik heb het bij meerdere bedrijven, tot nu toe altijd wel netjes geholpen door die bedrijven, maar ik vind het super vervelend. Bv bij bol.com wordt er dan eerst gezegd dat je een dag moet wachten of het product toch niet doorkomt voordat ze je verder helpen, maar dat is toch een hele dag... als ik nu een game bestel wil ik het ook nú hebben en niet over 24+ uur :')

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 01:31

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 22-08-24 22:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 03:00

Stomme dwangmatige handelingen die weer erger zijn vandaag... Kan door de paniek niet rustig worden en slapen. Ik voel me heel slap ook heb nog maar even een broodje gehaald net een flinke lading speculoos (ik had ook honger) hopelijk zorgen die extra suikers even ervoor dat het slappe gevoel weggaat.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 04:38

Wakker geschreeuwd worden door dronken mensen die buiten met andere ellendige mensen communiceren of er ergens een feestje is. Hou je rot bek dicht.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 04:44

Ze klinken gezellig, stuur maar hierheen. :')

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 04:47

Ja boeie he die lockdown

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 06:05

Ik val gewoon maar niet in slaap... Elke keer als ik dan bijna op zo'n punt ben komt er weer paniek.

Wil heel graag mee wandelen met mijn jonge paardje maar dat wordt hem niet als ik geen slaap heb gehad...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:41

Zebrastreep schreef:
Ik val gewoon maar niet in slaap... Elke keer als ik dan bijna op zo'n punt ben komt er weer paniek.

Wil heel graag mee wandelen met mijn jonge paardje maar dat wordt hem niet als ik geen slaap heb gehad...

:knuffel:

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:47

vreetaanval van gisteren, na meer dan een maand gezond te hebben gegeten. Domper, domper, domper.

nanoukkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 09:48

Zebrastreep schreef:

Zo herkenbaar (soms) en ambetant... Echt proberen om alles behalve op je gsm/ andere schermen te kijken. Ik vind dat dat helpt bij mij. Een boek lezen wellicht met een klein leeslapmje?

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 10:18

nanoukkie schreef:
Zebrastreep schreef:

Zo herkenbaar (soms) en ambetant... Echt proberen om alles behalve op je gsm/ andere schermen te kijken. Ik vind dat dat helpt bij mij. Een boek lezen wellicht met een klein leeslapmje?

Uiteindelijk is het gelukt met ademhalingsoefeningen. Wel te weinig slaap maar wil wel mee met wandelen met mijn jonge puber paardje dus toch maar uit bed gegaan. Tenzij de hoofdpijn erger word dan misschien maar weer in bed.